Zadejte hledaný výraz...

Kopírování projektů vs hledání příležitostí

Dála Musil
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
12. 7. 2013 10:24:07
Ahoj všem,
už dlouho mi hlavou vrtá jedna věc - proč se většina lidí tady na WT snaží dělat něco, co už existuje? Kopírovat nebo napodobovat zaběhlé? Proč radši nedělají něco nového, nehledají příležitost a díru na trhu? Nový xtý web o tom samém nepřinese nic, kdežto nový projekt může být daleko úspěšnější už jen tím, že je inovativní, přinese i zajimavější možnosti spolupráce pro další lidi... čím to je?
12. 7. 2013 10:24:07
https://webtrh.cz/diskuse/kopirovani-projektu-vs-hledani-prilezitosti/#reply921960
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
12. 7. 2013 10:33:36
Lenost.
12. 7. 2013 10:33:36
https://webtrh.cz/diskuse/kopirovani-projektu-vs-hledani-prilezitosti/#reply921959
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
12. 7. 2013 10:43:05
Vacsia pravdepodobnost uspechu. Uspesne spolocnosti su skor tie, ktore vylepsia uz existujuci model a potichucky bohatnu ako super-hyper-mega-startup s genialnou a prevratnou novinkou, avsak s nedomyslenym obchodnym modelom, po ktorom za rok-dva ani pes nestekne
12. 7. 2013 10:43:05
https://webtrh.cz/diskuse/kopirovani-projektu-vs-hledani-prilezitosti/#reply921958
Luděk Novák
verified
rating uzivatele
12. 7. 2013 11:21:49
Přesně tak: podívejte se na nejúspěšnější firmy na přinejmenším českém internetu. Seznam, Aukro, Slevomat, ty rozhodně nelze nazvat průkopníky a celkem ani ne inovátory. Je to čistě o zdařilém okopírování nápadu a dobrém uchopení z hlediska BFU a byznysu. Vůbec neznamená, že kdo je na daném trhu nebo dokonce v globálu první, vyhrává. Ten druhý a třetí má šanci se poučit a neplýtvá tolik na slepé uličky.
12. 7. 2013 11:21:49
https://webtrh.cz/diskuse/kopirovani-projektu-vs-hledani-prilezitosti/#reply921957
Pokud by se nerozvijelo dal to, co uz jednou nekdo neco udelal, tak bychom dle meho bydleli stale v jeskynich. Dnesni jednicky v automobilech taky automobil nevymyslely, dnesni jednicky v cemkoli v drtive vetsine prevzaly jit to, co nekdo vymyslel a proste nejak to upravili. Neni duvod vymyslet neco noveho. Ono jednak je slozite na nove veci lidi ziskat, presvedcit je, ze je to pro ne dobre a vyhodne a maji to kupova ci pouzivat a jednak je to vhodne jen pro malou cast lidi. Takze prevzit neco, co funguje, o co je zajem, upravit to, nabidnout ot nejak, pripadne uplne stejne a jen lidi presvedcit, ze maji kupovat/pouzivat tuto X-tou kopii toho je proste casto vyrazne jednodussi. A ono proc si komplikovat zivot, kdyz lze dosahnout uspechu jednoduse.
Ja osobne se klidne priznam, ze mne nelaka vymyslet neco objevneho a noveho. Jednak na to stejne nemam vlohy a pripadalo by mi to jako ztrata casu.
12. 7. 2013 11:28:13
https://webtrh.cz/diskuse/kopirovani-projektu-vs-hledani-prilezitosti/#reply921956
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
12. 7. 2013 11:36:22
Podle mě je to taky hodně o penězích. Ať už máte jakýkoliv nový projekt/produkt, který nikdo nezná, tak potřebujete většinou dost peněz na marketing. A když už je to úspěšné a lidi to znají, najdou se právě další, kteří to pár týdnů po vás začnou kopírovat a třeba nabízet lépe, levněji apod a to že jste byli první vám k ničemu není. To je přirozený vývoj trhu.
Okopírovat něco fungujícího je prostě cesta snadnější, méně nákladná a méně riziková, byť s menšími zisky.
Jinak myslím, že je hodně pokusů s něčím novým začít, ale je slyšet jen o těch úspěšných. S těmi mnoha neúspěšnými projekty se nikdo moc nechlubí.
12. 7. 2013 11:36:22
https://webtrh.cz/diskuse/kopirovani-projektu-vs-hledani-prilezitosti/#reply921955
Ja340
verified
rating uzivatele
12. 7. 2013 12:32:54
Já se zeptám jinak. budete mít posledních 10 000Kč a máte možnost buď vymyslet a zrealizovat něco nového a slušně na tom vydělat, nebo přijít o vše.
Nebo najít si něco co již funguje a pouze se přidat. Sice z toho bude méně peněz, ale zároveň je mnohem menší riziko toho že o investici přijdete.
Prostě někdo chce více riskovat a někdo se chce pouze přidat.
vidím že už to tu napsali skoro všichni předemnou ...
12. 7. 2013 12:32:54
https://webtrh.cz/diskuse/kopirovani-projektu-vs-hledani-prilezitosti/#reply921954
Pavol-s
verified
rating uzivatele
13. 7. 2013 08:39:54
Musím tiež súhlasiť s predchádzajúcimi... Len tak dodám: Načo ďalší zľavový server, načo ďalší zábavný web? Odpovie Czech made man "Nič som nevymyslel, len okopíroval a potom to vylepšil a to tak že som predbehol aj toho, čo to vymyslel".
Najdi rozdiel:
http://www.captivare.com/crazy-inventions/
http://refresher.sk/11279-30-divnych-vynalezov-ktore-su-na-nieco-naozaj-dobre
http://www.doba.sk/2013/07/11/30-divnych-a-zaroven-genialnych-vynalezov-ktore-sa-objavili-v-poslednej-dobe/
13. 7. 2013 08:39:54
https://webtrh.cz/diskuse/kopirovani-projektu-vs-hledani-prilezitosti/#reply921953
David Petr
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 7. 2013 09:35:54
Přesně jak říká Já. Taky lenost, nejistota, lidi chtějí peníze co nejrychleji, i kdyby jich mělo být méně, neumějí vytrvat a tak jdou prostě do něčeho osvědčeného. "Je to čistě o zdařilém okopírování nápadu a dobrém uchopení z hlediska BFU a byznysu." -> ještě jde o dobré vymyšlení toho, jak na tom vydělat. Ale v poslední době jde i hodně o rychlost. Třeba takový Facebook uspěl hlavně proto, že se jeho zakladatel půl roku neučil teorii, prostě neteoretizoval a dal se do práce. Jinak by ho ostatní předběhli.
13. 7. 2013 09:35:54
https://webtrh.cz/diskuse/kopirovani-projektu-vs-hledani-prilezitosti/#reply921952
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
14. 7. 2013 17:13:54
Nový a převratný věci se taky daleko hůř probírají do života než ty už uspěšně fungující. Pokud je to kopie zahraničí, tak se minimálně částečně ušetří za analýzy i když v u nás zdaleka nemusí fungovat to co funguje jinde, o tom už se řada lidí přesvedčila.
14. 7. 2013 17:13:54
https://webtrh.cz/diskuse/kopirovani-projektu-vs-hledani-prilezitosti/#reply921951
MSDesign
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
16. 7. 2013 09:24:42
Přesně jak to říká Vrána v Czech made man
"Nikdy jsem nic nevymyslel, všechno jsem vždycky zkopíroval. Ale v tom kopírování jsem nejlepší, pak jsem uměl překonat i ty, kteří to vymysleli."
Vlastně ve filmu krásně podaná filozofie podnikání a vydělávání. Zákonitě a většinou platí čím jednodušší byznys plán, nápad tím větší zisk. Zdárným příkladem budiš zakladatel prvního slevového matu v ČR. Jednoduché, přitom na českém území tak úderné. Myšlenka? Češi, čím jsou typický pro velkoobchody? SLEVY! Slevy hm...Co takhle nabízet slevy (kupóny) na portálu, hmm co takhle slevomat? :D Tak asi takhle nějak to vzniká. Nakonec proč vymýšlet vymyšlené, když to mohu zdokonalit a těžit z toho? To byl 1. způspb jak podnikat a druhý, nejstarší, nejznámejší a přesto tak "tajemný" je áno teď Vám prozradím jak zbohatnout: " Levně koupit, draze prodat" Tento postup se mi poslední dobů osvědčil jako jednoduchý a přitom tak účinný. Přeji všem štěstí v podnikání.
16. 7. 2013 09:24:42
https://webtrh.cz/diskuse/kopirovani-projektu-vs-hledani-prilezitosti/#reply921950
crs
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 7. 2013 23:35:42
Napsal igor;972323
Vacsia pravdepodobnost uspechu. Uspesne spolocnosti su skor tie, ktore vylepsia uz existujuci model a potichucky bohatnu ako super-hyper-mega-startup s genialnou a prevratnou novinkou, avsak s nedomyslenym obchodnym modelom, po ktorom za rok-dva ani pes nestekne
Ne vždycky. Například projekt One million dollar homepage (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Million_Dollar_Homepage ) byl originální nápad (jednoho studenta, který si jím vydělal na studium). Hned po profláknutí se začaly tvořit jeho kopie, jak houby po dešti. Ale nikdo na ně nechtěl. V tomhle případě pes neštěkl po plagiátorech. (Ale uznávám, že ne všechno je pohádka s dobrým koncem.)
19. 7. 2013 23:35:42
https://webtrh.cz/diskuse/kopirovani-projektu-vs-hledani-prilezitosti/#reply921949
David Petr
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 7. 2013 08:05:04
One million dollar homepage znám. Jsou ale i "vyčůranější" stránky, například Help Me Get A Lambo. Na One million dollar homepage se dalo alespoň získat reklamní místo, na Help Me Get A Lambo nedostanete nic, kromě dobrého pocitu.
20. 7. 2013 08:05:04
https://webtrh.cz/diskuse/kopirovani-projektu-vs-hledani-prilezitosti/#reply921948
Dav
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 7. 2013 08:26:09
Napsal dalax;972318
Ahoj všem,
už dlouho mi hlavou vrtá jedna věc - proč se většina lidí tady na WT snaží dělat něco, co už existuje? Kopírovat nebo napodobovat zaběhlé? Proč radši nedělají něco nového, nehledají příležitost a díru na trhu? Nový xtý web o tom samém nepřinese nic, kdežto nový projekt může být daleko úspěšnější už jen tím, že je inovativní, přinese i zajimavější možnosti spolupráce pro další lidi... čím to je?
Nikdy nikdo na světě nevymyslel nic, co by tu už předtím nebylo. Vždy jde jen o reinovaci určitého modelu a s tím nic neuděláš.
Někdy je reinovace skoková, jindy plynulá :-) Tak tu neplýtvej časem a běž rozjet tvůj statisícový nápad.. Beztak tu jen hledáš inspiraci, koho okopírovat.
20. 7. 2013 08:26:09
https://webtrh.cz/diskuse/kopirovani-projektu-vs-hledani-prilezitosti/#reply921947
David Petr
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 7. 2013 08:30:45
Napsal Dav;975468
Nikdy nikdo na světě nevymyslel nic, co by tu už předtím nebylo. Vždy jde jen o reinovaci určitého modelu a s tím nic neuděláš.
Cože?
20. 7. 2013 08:30:45
https://webtrh.cz/diskuse/kopirovani-projektu-vs-hledani-prilezitosti/#reply921946
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit