Zadejte hledaný výraz...

Konverzný pomer. Kde robíme chybu?

tim18
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 5. 2016 07:29:14
Napsal Radek O.;1290723
Tim: komverzni pomer je nic nerikajici bezrozmerne cislo a je lepsi na nej zapomenout. Lepsi mit kovverzni pomer 1% a 100 objednavek nez 5 % a 20 objednavek. Konverzni pomer vas nezivi. Samozrejme vyznamu nabyva s dalsimi udaji.
Kazdopadne ty zmeny co jste delali jak jste prisli ma to ze jsou pozotivni a dobre? Ze jste si to rekli? Testovali jste zmeny?
V tomto máte pravdu :) Čo sa týka zmien, väčšinu sme testovali a vyšli pozitívne. Niektoré sme robili na základe "klasického zaužívania" ako napr. umiestnenie vyhľadávania.
---------- Příspěvek doplněn 10.05.2016 v 07:29 ----------
Napsal beraniste;1290734
Vzhledem k tomu počtu produktů bych nahodil automatiku na Skliku a Adwords ... např. přes PPC Hit. Výhodu máte v tom, že vám sortiment nebude mizet, takže jednou vytvoříte kampaně a už budete navždy jen tisknout. Protože se Vám nebude sortiment prakticky měnit, můžete jen zkopírovat kampaně z Skliku d Adwords a optimalizovat cenu prokliku. Mezi tím máte hromadu času na tvorbu obsahu :-)
Na tom niečo bude :) ďakujem za cennú radu.
---------- Příspěvek doplněn 10.05.2016 v 07:30 ----------
Napsal Bury;1290754
Mě jako zákazníkovy na první pohled přišly nepřehledné nadpisy u produktů, protože jsou moc světlé. Špatně se to čte, je to málo kontrastní (ikdyž u obrazů to asi nebude to nejdůležitější).
Pro zákazníka, který neví co chce a nevyhledá si konkrétní věc na mě působí děsivě, když si rozkliknu kategorii a vidím 110 stránek. Podle mě zbytečně je tam vždy varianta na výšku a na šířku. Kdyby to tam bylo jednou a až v detailu produktu by si člověk vybral variantu, bylo by tam polovina stránek. Já osobně bych radši nakupoval v obchodě, kde bude daleko menší sortiment, ale budou tam vybrané ty "nejlepší" obrazy. To by snížilo rozhodovací paralýzu, protože z tolika produktů je strašně těžké si vybrat.
Co mi dál komplikuje výběr je, že když chci abstraktní obraz, tak se mi v kategorii zobrazí slunečnice nebo třeba fotka autobusu. Pod abstraktním si představuji něco jiného.
Ďakujem za podnet. Nad týmto sme premýšľali aj my, len sme sa báli, že to zákazník nevyhľadá. Asi to aplikujeme kvôli prehľadnosti :)
10. 5. 2016 07:29:14
https://webtrh.cz/diskuse/konverzny-pomer-kde-robime-chybu/strana/2#reply1194739
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
10. 5. 2016 16:13:40
Konverzní poměr 1% není vůbec zlý.. Respektive záleží na tom, za kolik těch 100 návštěv dostanete na web.
Jen tak náhodou jsem zkusil košík.. Chvilku jsem neúspěšně klikal na typ platby a pak mi došlo, že nejprve musím zvolit typ dopravy.. A celkově mi košík připadá dost zmatečný (např. 2 místa pro zákaznickou poznámku? proč?... proč přikládat obrázek? o.O).
10. 5. 2016 16:13:40
https://webtrh.cz/diskuse/konverzny-pomer-kde-robime-chybu/strana/2#reply1194738
ne
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
10. 5. 2016 17:25:37
pomerne slusny vyber... neda sa mi neopitat, mate na vsetky obrazky aj prislusne prava? :)
10. 5. 2016 17:25:37
https://webtrh.cz/diskuse/konverzny-pomer-kde-robime-chybu/strana/2#reply1194737
tim18
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 5. 2016 09:00:19
Napsal siva01;1290929
Konverzní poměr 1% není vůbec zlý.. Respektive záleží na tom, za kolik těch 100 návštěv dostanete na web.
Jen tak náhodou jsem zkusil košík.. Chvilku jsem neúspěšně klikal na typ platby a pak mi došlo, že nejprve musím zvolit typ dopravy.. A celkově mi košík připadá dost zmatečný (např. 2 místa pro zákaznickou poznámku? proč?... proč přikládat obrázek? o.O).
To máte pravdu :)
Čo sa týka košíka. Preto sú tam aj vysvetlivky, je potrebné najprv vybrať spôsob dopravy a až potom platby. Tá poznámka + pridanie obrázku je tam na jeden z našich produktov "obraz z vlastnej fotografie" Zákazník priloží fotografiu a v prípade, že si praje iba vzorku, napíše "VZORKA". Je to tam kvôli tomu.
---------- Příspěvek doplněn 11.05.2016 v 09:00 ----------
Napsal ne;1290965
pomerne slusny vyber... neda sa mi neopitat, mate na vsetky obrazky aj prislusne prava? :)
Samozrejme, nerobíme nič nelegálne :)
11. 5. 2016 09:00:19
https://webtrh.cz/diskuse/konverzny-pomer-kde-robime-chybu/strana/2#reply1194736
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit