Zadejte hledaný výraz...

Konverzni pomery email marketingu

Dominique
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
10. 3. 2013 18:56:42
Prede mnou zde napsal Beraniste a predbehl mne s dotazem na konverzni pomery srovnavacu.
Mne by zajimal konverzni pomer email marketingu. Jiz jsem hledal i tady na foru a shodou okolnosti jsem nasel prispevek taky od Beraniste z minuleho roku.
email marketing cca 8%, direct 3,85%, srovnávače 4%, facebook 3.25%, organic 2%, ppc 0,37% ... atd.
Moje prvni otazka je takova: email marketing je tedy co se tyce pristupu nejlepsi? Je zde mozne, ze lidi jsou z emailu lepe zpracovani a vic reaguji na veci, ktere v nich vzbuzuji potrebu i neco kopupit.
Jenomze statistika je myslena nejspis u lidi, co jiz prijdou, tedy nektera cast lidi si ani email precist nemusi a tak druha otazka?
Je email marketing stale lepsi i co se tyce pristupu a ztratovosti navstev nez ostatni? Prichozi zakaznici/lidi kteri si email ani neotevrou.
A nakonec posledni otazka, ktera i mozna vyplyne z prvni a druhe, jestli je email marketing levnejsi variantou.
Mam moznost mit email za 10haleru. Kdyz si vezmu, ze provize jsou u jednoho obchodu, kde bych to chtel zkusit 15procent a prumerna objednavka je kolem 500kc, tak pocitam ze i pul procenta by se mi vyplatilo, tedy kazdy sestnacty, co prejde z emailu pri konverznim pomeru jak uvadi Beraniste 8procent.
Za odpovedi dekuji.
10. 3. 2013 18:56:42
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomery-email-marketingu/#reply876099
on je zasadni rozdil v tom, zda ten email poslete na nejakou koupenou dtb a je neco jineho, kdyz ten email poslete na sve zakazniky. U toho prvniho bude ten konverzni pomer, ale i open a clik rate v drtive vetsine pripadu horsi. Navic vubec nemuzete brat cisla nekoho jineho a vztahnout to na sebe. Ani orientacne.
Pisete, ze mate objednavku za 500 Kc a mate z toho 15%, takze z jedne konverze mate 75 Kc. Urcite mate i nejake naklady, takze tech 15% neni cistych, ale i kdyby bylo... Takze aby se vam to vratilo, tak z jakekoli databaze musi nakoupit alespon cca 0,134% lidi. A to neni zrovna malo, byt se to zda to cislo relativne male. Ale s ohledem na to, jak funguji ruzne databaze...
Ale neni nic jednodussiho, nez to zkusit a uvidite sam.
10. 3. 2013 19:11:27
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomery-email-marketingu/#reply876098
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
10. 3. 2013 19:17:24
Jedná se o koupi nějaké cizí DB s e-maily? V tom případě počítejte se mnou (uvažuji běžná čísla pro neoptimalizovaný mailing list, ale nejde to brát příliš obecně):
Míra doručení - 80%
Open rate - 20%
CTR - 50%
Konverze - 0,5% (a to možná přeháním)
Celková konverze za příjemce z DB: 0,0004% .. Tzn, že pro jednu objednávku by bylo potřeba oslovit 2500 příjemců - taky Vám vychází červená čísla namísto zelených?
10. 3. 2013 19:17:24
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomery-email-marketingu/#reply876097
Dominique
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
10. 3. 2013 20:01:00
@Radek a Init: diky, super
asi jsi se spletl, vysledek je 0.04%. To by i tak samozrejme vedlo do zapornych cisel, nebot by to bylo tretinove oproti tomu, co psal Radek.
Pripada mi to dobry a to z duvodu, ze takovouhle cenu za lead nenabidnou ani spolecnosti zabyvajici se direct mailem. 10haleru odpovida nejlevnejsi sluzbe o cca 100tis. mailech.
Ale prece je potreba si to dobre spocitat nebo alespon riskovat a vedet, kdy je dobre skoncit.
Jedna se o jeden vetsi neziskovy portal s predem vyslovenymi souhlasy, ktery by jsme nejak vyuzili k podnikani.
Diky Init jsem nasel tohle http://marketingland.com/the-email-metric-you-should-be-tracking-but-arent-8879 kde je openrate na 9procentech, coz je i horsi statistika.
Pro mne to tedy znamena, ze kdyz nasdilim moznost rozeslani za mensi cenu jeste s nekym jinym, dostali by jsme se na nejakou optimalni uroven, kdy se to kazdemu vrati.
10. 3. 2013 20:01:00
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomery-email-marketingu/#reply876096
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
10. 3. 2013 20:07:20
Omluva, mas pravdu :) No prave openrate & CTR jsou dva ukazatele ktere se mohou diametralne lisit - ja kdysi mel moznost sledovat asi 3 sendouty na koupenou databazi a cisla se pohybovaly zhruba, jak jsem psal - u kampani z e-shopu, kde lidi vylozene davaj double opt-in souhlas a pri vyberu spravneho tematu jsme se dostali i na 40% openrate .. Konverze uz casto tolik nelita protoze se na web dostanou jen lidi, ktery to jakztakz zaujalo.
Napsal Bluemoon;921116
@Radek a Init: diky, super
asi jsi se spletl, vysledek je 0.04%. To by i tak samozrejme vedlo do zapornych cisel, nebot by to bylo tretinove oproti tomu, co psal Radek.
10. 3. 2013 20:07:20
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomery-email-marketingu/#reply876095
Co kdybyste místo počítání ROI nespamoval cizí emailové adresy?
10. 3. 2013 20:22:02
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomery-email-marketingu/#reply876094
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
10. 3. 2013 20:45:59
Napsal Martin Schlemmer;921126
Co kdybyste místo počítání ROI nespamoval cizí emailové adresy?
Vize ztráty je silnější demotivace :)
10. 3. 2013 20:45:59
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomery-email-marketingu/#reply876093
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
10. 3. 2013 20:55:25
Kdyz koupis databazi a posilas emaily, v drtive vetsine pripadu spamujes. Ti lide se totiz upsali puvodnimu majiteli a nejake cachry s databazi nejsou dulezite. Tobe se neupsali = spam.
10. 3. 2013 20:55:25
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomery-email-marketingu/#reply876092
Dominique
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
10. 3. 2013 21:11:49
JJ, i tak dik, nejak jsem mel predstavu, jak to funguje a cisla mne nejak neprekvapila, ale o CTOR nebo CTR jsem nevedel, co vyrazy znamenaji a dalo mi to i nejaka dalsi cisla pro predstavu.
Z programatorskeho hlediska vim, jak udelat spravny email podle pravidel a jeho otevreni nebo prokliky prevest do databaze a zmerit je a zavest do tabulek. dokonce muzeme i preposilat maily ze zahranicnich serveru a obchazet narizeni, i kdyz uz jsem neco ohledne prevodu s uoou resil, abych mel ciste svedomi.
Ve vysledku v prvni fazi se tedy nic nevyplati. Odhaduji, ze z technickeho hlediska se da tak ovlivnit 2-3 procenta na doruceni, z marketingoveho tak 5procent na zaujeti hned na prvni radce, co clovek vidi v klientovi. Zalezi tedy na cene odeslani a ve vysledcich ala nakonec vitezi hruba sila, tedy kdyz nabidneme jeste polovicni nebo i tretinovou cenu partnerskemu eshopu, pak se teprve investice vrati. Nechapu, jak si nekteri tedy mohou stezovat, kdyz jejich kontakt nema cenu vlastne niceho.
@martin a ondrej
taky si muzu prece tuhle sluzbu zaplatit za 30-50haleru na mail a rovnou eshop zabalit.
s UOOU jsem prevod portalu jiz resil a rada od nich: pri prevodu portalu mame ve smlouve, ze prava prechazi na dalsiho majitele s predchozim souhlasem subjektu udaju. jeste by jsme jim meli zaslat informacni email, ze doslo k nejake zmene, v tom problem nevidim a spis v tom vidim prilezitost se predstavit a uvest zkracene nejakou vizi.
Co takhle, kdyby jste si pred tim, nez se nekam registujete, si precetli obchodni podminky?
10. 3. 2013 21:11:49
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomery-email-marketingu/#reply876091
V prvním příspěvku píšete
Mam moznost mit email za 10haleru.
A teď mluvíte o převodu portálu.
Pokud kupujete celý web a uživatelé budou dál dostávat emaily z webu, kam se přihlásili, je to OK.
Pokud kupujete emailové adresy, abyste je spamoval, absolutně to není OK.
11. 3. 2013 11:08:59
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomery-email-marketingu/#reply876090
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit