Zadejte hledaný výraz...

Konverzní poměr, míra prokliku z emailingu, FB, Adwords

jirkab
verified
rating uzivatele
21. 12. 2014 15:59:58
Zajímalo by mě, jaké máte zkušenosti u Vašich webů a eshopů s následujícími veličinami:
1/ Konverzní poměr (počet objednávek/návštěvníků za měsíc)
2/ Konverzní poměr u PPC kampaní (pokud to tak dokážete rozklíčovat)
3/ míru prokliku u direct mailingu
4/ konverzní poměr u direct mailingu
5/ míra prokliku u CPM
6/ míra prokliku CPC
Každý bude mít asi jiná čísla podle oboru, ale v zásadě to může něco říci o marketingových schopnostech. Já jsem u
ad1/ 0,5%
ad2/ nerealizováno
ad3/ 5-50% dle obsahu a četnosti
ad4/ 0,1 %
ad5/ nerealizována
ad6/ nerealizováno
díky za zkušenosti.
21. 12. 2014 15:59:58
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomer-mira-prokliku-z-emailingu-fb-adwords#reply1077911
Stepan L.
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
21. 12. 2014 16:09:48
Trochu bych direct mailing rozdělil na externí a interní, a 0,1% na cílený traffic je málo ...
21. 12. 2014 16:09:48
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomer-mira-prokliku-z-emailingu-fb-adwords#reply1077910
jirkab
verified
rating uzivatele
21. 12. 2014 17:41:42
Díky za rychlou odpověd, akorád nevím, proč jsi ji sem vůbec psal. To, ze je to malo, vim take. Dotaz zněl jinak. Zverejni tedy sve vysledky. Jde mi o to, abychom si navzajem predali nejake vlastni zkusenosti bez ohledu na to, ze tu budeme zverejnovat nazev shopu, achychom se mohli porovnat a uvedomit si, kdo jsme na tom lepe, ci kdo ma jeste co dohanet.
21. 12. 2014 17:41:42
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomer-mira-prokliku-z-emailingu-fb-adwords#reply1077909
RaHu
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
21. 12. 2014 17:48:00
Ta diskuze je úplně mimo. Na každém z těch bodu co jste vypsal vždy záleží na konkretním sortimentu a cílem kampaně, mailingu, ppc.
Vše je někde mezi 0 až 100 %:)
21. 12. 2014 17:48:00
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomer-mira-prokliku-z-emailingu-fb-adwords#reply1077908
Zakladni problem vaseho prehledu a toho, ze byste to chtel porovnat je to, ze konverzni pomer a jeho hodnota je naprosto bezrozmerne cislo. Nerekne vubec nic. Vasich 0,1 % muze byt lepsi, jak mych 20 %. Ke konverznimu pomeru je treba dodat minimalne to o jake navstevnosti se bavime a idealne i spoustu omacky za tim, ktera vede k tomu uzivateli a tomu cili.
1 - 6-15 %
2 - 2-40 %
3 - 10-20 %
4 - 3-20 %
5 - 0-2 %
6 - 5 %
21. 12. 2014 18:05:38
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomer-mira-prokliku-z-emailingu-fb-adwords#reply1077907
Stepan L.
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
21. 12. 2014 20:53:14
Porovnávat pinďoury? Záleží na sortimentu, cílovky, a aktuálním rozpoložení trhu + případné konkurence.
Logičtější mi přijde zaměřit se na: navýšení průměrné výše objednávky, vracení zákazníků, sníže bounce rate/exit rate, zaměřit se na trasu klienta, zjišťovat důvody proč nenakoupil, jestli se zasekl na 2. kroku košíku atd.
21. 12. 2014 20:53:14
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomer-mira-prokliku-z-emailingu-fb-adwords#reply1077906
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit