Zadejte hledaný výraz...

Konverze Etarget

jarin001
verified
rating uzivatele
(37 hodnocení)
19. 10. 2011 19:17:29
Zdravím,
mám zkušenost s tímto systémem ale špatnou, možná to bylo jen umístěním,
prosím hlavně ty kteří používali / používají tento PPC o srovnání konverzí třeba s Sklik atd..
Momentálně mám ladem různé bannerové plochy a nechci tam cpát nic textového,
takže kromě konkrétních zájemců nevím o jiném systému, kde by se zobrazovaly
netextové reklamy, etarget je sice obrázek + text ale tento kompromis ještě jde.
Pokud máte lepší zkušenost se systémem který třeba neznám dejte vědět, případně
kdo by měl zájem o plochy, nechám za symboliku (IMG reklama) obory stavba a motorismus.
19. 10. 2011 19:17:29
https://webtrh.cz/diskuse/konverze-etarget#reply688957
Pedro69
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
19. 10. 2011 22:00:30
Zrejme sa uz nikto nad touto "firmou" nechce pozastavovat, uz sa tu o nej popisalo dost, skus starsie temy, moj nazor: "radsej hladaj ine spolocnosti".
19. 10. 2011 22:00:30
https://webtrh.cz/diskuse/konverze-etarget#reply688956
jarin001
verified
rating uzivatele
(37 hodnocení)
19. 10. 2011 22:02:28
Díky, no zatím tam budou zástupné plochy.
19. 10. 2011 22:02:28
https://webtrh.cz/diskuse/konverze-etarget#reply688955
iammagic
verified
rating uzivatele
26. 10. 2011 12:30:02
Ak Vás správne chápem, chceli by ste nasadiť reklamné plochy na Vaše stránky?
Závisí to od konkrétnej stránky a umiestnenia / nastavenia plochy (testovali sme napríklad aj typ fontu - najlepšie myslím vychádzal arial, helvetica a ešte niečo). Etarget cieli viac na záujmy konkrétneho návštevníka, t.j. tematicky sa môžu tieto reklamy líšiť od obsahu stránky. Preto je lepší hlavne pre stránky s vyššou návštevnosťou. Poznám ale aj stránky s nižšou návštevnosťou, ktorým plochy Etarget fungujú dobre. Moje odporúčanie - treba vyskúšať viacero systémov a porovnať výsledky za určitý čas. Je to pracné, ale presné.
Keby ste potrebovali viac info, stačí napísať nášmu českému Country managerovi (josef (bodka) kovar (zavinac) etarget (bodka) cz).
Pavol Magic
Marketing Manager, Etarget
26. 10. 2011 12:30:02
https://webtrh.cz/diskuse/konverze-etarget#reply688954
jarin001
verified
rating uzivatele
(37 hodnocení)
26. 10. 2011 13:45:55
Myslím že problém je v tom cílení, nevím kolik máte inzerentů ale ta relevance je opravdu mizivá.
Moc nerozumím tomu co píšete "Etarget cieli viac na záujmy konkrétneho návštevníka, t.j. tematicky sa môžu tieto reklamy líšiť od obsahu stránky", z toho tedy nejsem moc moudrý.
Jak můžete cílit na zájmy návštěvníka ? Z jakých údajů znáte jeho zájmy ?
Jinak žádný webmaster asi není nadšený že se mu na webu zobrazují naprosto irelevatní reklamy.
26. 10. 2011 13:45:55
https://webtrh.cz/diskuse/konverze-etarget#reply688953
iammagic
verified
rating uzivatele
26. 10. 2011 16:18:18
Ok, porovnanie napr. Google vs. Etarget.
Google historicky vychádza z vyhľadávania - t.j. robot prejde stránku, porovná so záujmami návštevníka a ponúkne odkazy. Pri stránke o autách to budú odkazy na autá, príslušenstvo k autám, poistenie áut, atď.
Etarget je cielený behaviorálne, podľa toho, aké má daný návštevník preferencie. Prejde stránku, porovná s preferenciami návštevníka a ponúkne reklamu. Pri stránke o autách to môžu byť autá, ale aj hodinky, finančné produkty, atď.
Z tohto by mal byť jasný ten rozdiel. Ak nie, skúsim to ešte vysvetliť ináč. :)
26. 10. 2011 16:18:18
https://webtrh.cz/diskuse/konverze-etarget#reply688952
Pedro69
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
27. 10. 2011 15:58:22
to cielenie je jedna vec ale dalsia je ze poprosim 5 ludi ktory kliknu od roznych PC na 5 roznych etarget reklam na mojom webe a na konci mesiaca mi pridu statistiky webu kde ma na mojom webe Vasa reklama 20 000 zobrazeni (top pozicia) a z toho 11 klikov (to za cely mesiac) a vtedy ked som to skusal s kamosmi ani jeden klik, nechcem na Vas kydat na fore no nech si zaver spravi kazdy sam, ked som to viackrat pisal sk podpore tak ani neodpisali
dalsia vec ze primate platby s DPH (od inzerentov) a partnerom davate bez, cize hrabete si do vreciek co sa da
PS: snazil som sa krotit
27. 10. 2011 15:58:22
https://webtrh.cz/diskuse/konverze-etarget#reply688951
sogi
verified
rating uzivatele
27. 10. 2011 16:20:19
ja som v pozicii inzerenta, ale tie peniaze co som tam vlozil povazujem na 1000% za stratene - nerozumiem ako to moze nejaka agentura zahrnut do media-mixu...
konverzia z etargetu bola presne 0, pani obchodnicka mi volala asi 3x s tym ze tam nemam nastavenych dostatok klucovych slov, ze si ich mam nastavit aspon 100 (neviem ci sa to nedalo vybavit mailom, ale asi potrebovala mat nejaku cinnost vykazanu :) ).
takze etarget 0 bodov no...ale v pohode - kazdy sa moze pomylit.
27. 10. 2011 16:20:19
https://webtrh.cz/diskuse/konverze-etarget#reply688950
jarin001
verified
rating uzivatele
(37 hodnocení)
27. 10. 2011 17:08:58
Vypadá to na jednoduchou rovnici - málo inzerentů = špatná relevance = špatná konverze
Znovu nasazovat už raději nebudu, plakátovací plochy zdarma neposkytuji.
27. 10. 2011 17:08:58
https://webtrh.cz/diskuse/konverze-etarget#reply688949
iammagic
verified
rating uzivatele
28. 10. 2011 11:38:30
Napsal Pedro69;717096
to cielenie je jedna vec ale dalsia je ze poprosim 5 ludi ktory kliknu od roznych PC na 5 roznych etarget reklam na mojom webe a na konci mesiaca mi pridu statistiky webu kde ma na mojom webe Vasa reklama 20 000 zobrazeni (top pozicia) a z toho 11 klikov (to za cely mesiac) a vtedy ked som to skusal s kamosmi ani jeden klik, nechcem na Vas kydat na fore no nech si zaver spravi kazdy sam, ked som to viackrat pisal sk podpore tak ani neodpisali
dalsia vec ze primate platby s DPH (od inzerentov) a partnerom davate bez, cize hrabete si do vreciek co sa da
PS: snazil som sa krotit
Hm, trochu nerozumiem tomu problemu, o ktorom pisete. Mozem Vas poprosit, aby ste mi napisali podrobnejsie na pavol.magic@etarget.eu? Nechcem Vas presviedcat, aby ste u nas inzerovali. Len by som rad posunul info na develop, aby to opravili, ak tam nieco nesedi.
DAKUJEM!
---------- Příspěvek doplněn 28.10.2011 v 11:41 ----------
Napsal sogi;717112
ja som v pozicii inzerenta, ale tie peniaze co som tam vlozil povazujem na 1000% za stratene - nerozumiem ako to moze nejaka agentura zahrnut do media-mixu...
konverzia z etargetu bola presne 0, pani obchodnicka mi volala asi 3x s tym ze tam nemam nastavenych dostatok klucovych slov, ze si ich mam nastavit aspon 100 (neviem ci sa to nedalo vybavit mailom, ale asi potrebovala mat nejaku cinnost vykazanu :) ).
takze etarget 0 bodov no...ale v pohode - kazdy sa moze pomylit.
Ked si porovnate Google search a Etarget, tak je jasne, ze lepsie konverzie bude mat prave search. Ak by ste chceli cez akukolvek kontextovu siet dosahovat dobre konverzie, museli by ste nastaveniu venovat viac casu.
Ak sa mozem spytat, pridali ste tam tie klucove slova, ktore Vam kolegyna oporucila?
---------- Příspěvek doplněn 28.10.2011 v 11:45 ----------
Napsal jarin001;717128
Vypadá to na jednoduchou rovnici - málo inzerentů = špatná relevance = špatná konverze
Znovu nasazovat už raději nebudu, plakátovací plochy zdarma neposkytuji.
Z coho usudzujete, ze mame malo inzerentov? Bohuzial, konkretne cislo za jednotliv trhy nezverejnujeme, ale inzerentov mame dost.
Preco si myslite, ze relevancia je "špatná"? Vyssie som celu problematiku popisoval. Podla mna to nie je o tom, ci je dobra alebo nie. Je proste ina ako pri Google. BMW takmer ako jedina znacka vyraba auta so zadnym nahonom. Neznamena to ale, ze je to "špatné". Proste je to iny pristup k veci.
Konverzie su tema sama o sebe. Ako som uz spominal, kontext vacsinou nedosiahne take konverzie, ako search. Bavime sa ale o konverziach na strane zakaznika. Preco su ale pre Vas ako majitela stranky dolezite prave tieto konverzie?
28. 10. 2011 11:38:30
https://webtrh.cz/diskuse/konverze-etarget#reply688948
jarin001
verified
rating uzivatele
(37 hodnocení)
28. 10. 2011 12:39:20
AD : Z coho usudzujete, ze mame malo inzerentov? Bohuzial, konkretne cislo za jednotliv trhy nezverejnujeme, ale inzerentov mame dost.
Usuzuji tak z toho jak popsal situaci sogi ze strany inzerenta.
Pokud požadujete po inzerentovi takové množství klíčových slov, musím se ptát z jakého důvodu.
Sám jako inzerent používám u Skliku max. 10 KW právě k co nejlepšímu cílení, pokud bych tam totiž
těchto KW přidal X násobně víc, bude se má reklama objevovat ve špatné relevanci, tudíš konverze
bude nulová.
Ten důvod se mi zdá zřejmý, při malém objemu inzerentů se tyto snažíte zahrnout do prakticky všech
inzertních ploch, aby jste dosáhli alespoň nějakého počtu zobrazení.
Pokud by bylo dost inzerentů na všechna důležitá KW, publisherovi by se zobrazovali relevantní reklamy,
zvýšila by se konverze a inzerent i publisher by byli spokojeni.
Vy tu sice popisujete Váš "odlišný" přístup, ale při té mizivé konverzi toto neobhájíte.
Takže buď máte malý objem inzerentů, nebo špatný přístup, případně obojí.
28. 10. 2011 12:39:20
https://webtrh.cz/diskuse/konverze-etarget#reply688947
iammagic
verified
rating uzivatele
28. 10. 2011 23:39:14
To je presne to, o com som pisal vyssie. Ak ku Etargetu (kontext) pristupujete rovnako, ako ku Google alebo Sklik (search), tak dobre vysledky jednoducho nemozete dosiahnut.
To, co pisete, plati pre vyhladavanie. Pre kontext je bohuzial takyto pristup prakticky nepouzitelny...
28. 10. 2011 23:39:14
https://webtrh.cz/diskuse/konverze-etarget#reply688946
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit