Zadejte hledaný výraz...

Kontaktní formulář na webu poskytovatele služeb ANO x NE?

pavel jašek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
21. 6. 2010 13:02:30
Pokud vím, že se po odeslání kontaktního formuláře bude něco dít, tak jej neváhám použít. Většina kontaktních formulářů mi ale toto neřekne.
21. 6. 2010 13:02:30
https://webtrh.cz/diskuse/kontaktni-formular-na-webu-poskytovatele-sluzeb-ano-x-ne/strana/2#reply518195
Mike
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
22. 6. 2010 08:50:26
Formular na webu je predevsim kvuli snizeni bariery navstevnika vas kontaktovat - ne kazdy muze napsat e-mail (typicky napr. pokud jste na cizim pocitaci, jste v internetove kavarne aj.). Osobne bych ho tam tedy dal.
22. 6. 2010 08:50:26
https://webtrh.cz/diskuse/kontaktni-formular-na-webu-poskytovatele-sluzeb-ano-x-ne/strana/2#reply518194
Ano, ovšem dobře provedený, tedy který potenciálnímu zákazníkovi pošle kopii a po odeslání zobrazí informaci o odeslané zprávě. Stejně tak by měl vyžadovat minimum informací, tedy maximum je odesílatelův e-mail a jméno. Víc bych toho tam nedával, pokud to z nějakého důvodu není nutností.
1. 7. 2010 14:23:00
https://webtrh.cz/diskuse/kontaktni-formular-na-webu-poskytovatele-sluzeb-ano-x-ne/strana/2#reply518193
soudruh
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
3. 7. 2010 22:58:25
lidi se pomerne desi uz jenom slova "formular"
navic na beznem webu v kontaktech je to raj pro spamroboty a pridanim opisovaciho kodu jeste vice odradite uzivatele
- myslim, ze nejvice se osvedcil zpusob, kde na public webu jsou pouze kontaktni mailove adresy (pro psani, o tlf. nemluvime) a v privatni casti po prihlaseni zakaznika je zase pouze moznost odeslani pozadavku s navaznosti na nejaky trouble-ticket system
uzivatel tim padem vi, ze jeho pozadavek je v reseni, diky TT systemu treba vidi i status, nic neopisuje a vy mate jako provozovatele webu vetsi jistotu, ze nejde o podvrzeny email
3. 7. 2010 22:58:25
https://webtrh.cz/diskuse/kontaktni-formular-na-webu-poskytovatele-sluzeb-ano-x-ne/strana/2#reply518192
Napsal soudruh;533027
lidi se pomerne desi uz jenom slova "formular"
Tohle je pouze tvá doměnka. Můžu také prohlásit, že můj otec nesnáší slovo Call to action, a bude to mít stejnou výpovědní hodnotu. Méně technicky zdatní uživatelé naopak možnost formuláře vítají, proč by se měli děsit, připomíná jim to snad daňové přiznání? Tyhle spekulace jsou obvykle silně přehnané a nejde se jimi řídit, protože by pak člověk nemohl nic pořádně dělat (mnoho lidí ti řekne, co dalšího lidé nesnášejí nebo se děsí).
Se spamboty máš rozhodně pravdu - nicméně jsem přesvědčen, že šikovně vytvořený formulář (tedy vlastní, ne nějaký generovaný v cms jako drupal - ověřeno, ráj pro spamboty po několika dnech provozu) se jim ubrání s minimem uživatelského nepohodlí.
4. 7. 2010 10:25:10
https://webtrh.cz/diskuse/kontaktni-formular-na-webu-poskytovatele-sluzeb-ano-x-ne/strana/2#reply518191
soudruh
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
5. 7. 2010 11:37:42
Napsal Petr Široký;533100
Tohle je pouze tvá doměnka.
takove podlozene tvrzeni jsi vytahl z rukavu jak?
Napsal Petr Široký;533100
Můžu také prohlásit, že můj otec nesnáší slovo Call to action, a bude to mít stejnou výpovědní hodnotu.
toto nasledujici prirovnani se mi opravdu nelibi.
---
Pokud volis takova silna slova, tak trochu podkladu soudruhu...
5. 7. 2010 11:37:42
https://webtrh.cz/diskuse/kontaktni-formular-na-webu-poskytovatele-sluzeb-ano-x-ne/strana/2#reply518190
Nejsem ten kdo začal házet podobná tvrzení, ale budiž, pojďme na to.
Nemám žádné speciální znalosti statistiky, o které bych se mohl opřít, ale to podle mě nemáš ani ty, takže bych řekl pouze to, že mnoho úspěšných a velkých stránek má kontaktní formuláře, dále "děsí se formulářů" je opravdu prohlášení na úrovni "růžovou má rádo jen 5% populace", a v neposlední řadě nejde o nic nového - pokud se něčeho bojíš, je to obvykle strach z neznámého. Formuláře jsou zde hodně dlouho, takže nemají čím lidi překvapit, mohl bys spíš říct, že je lidé nemají rádi. Já bych si troufl říct snad jen to, že zkušení uživatelé nemají rádi formuláře, protože je nutí komunikovat tak, jak nechtějí, což se v této diskuzi ukázalo. Běžní uživatelé naopak vítají, když jim někdo podá pomocnou ruku, proto si také obyvatelstvo slepě u voleb žádá více vození státem za ručičku. Je to podobná věc. Pokud je tedy formulář nepřekvapuje a usnadní jim něco, co by jinak dělali složitěji (mluvím o obyčejných uživatelích, ne těch, kteří jsou zvyklí komunikovat po svém), logicky mi z toho vychází, že k němu nebudou mít odpor.
To co jsi napsal ty je podle mě jen tvá doměnka, protože jsi to také ničím nepodložil. Je to jen strašák. Tím nechci tvrdit že jsem přesvědčen o tom, že formuláře jsou bezchybné řešení, ale tvoje tvrzení mi přijde mírně řečeno přehnané. Nemluvíme přeci o daňovém přiznání, když zmiňujeme formuláře. Ale možná se pletu, podívám se zda jsou k dispozici nějaké studie na téma formulářů. Jelikož ovšem formuláře na internetu vyplňujeme každý den, dost by mě překvapilo, kdybych se dozvěděl že se úplně pletu.
5. 7. 2010 12:07:07
https://webtrh.cz/diskuse/kontaktni-formular-na-webu-poskytovatele-sluzeb-ano-x-ne/strana/2#reply518189
soudruh
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
5. 7. 2010 15:53:04
asi bude lepsi dotazat se nekoho kompetentniho na danou problematiku - ve smyslu symbio, nuvio apod.
ponevadz kdyz se o vysledek bude prit poskytovatel technickych sluzeb a grafik
se vzajemnym vytahovanim ci dokladanim faktu - bude vysledek mirne receno dost o h...
5. 7. 2010 15:53:04
https://webtrh.cz/diskuse/kontaktni-formular-na-webu-poskytovatele-sluzeb-ano-x-ne/strana/2#reply518188
Ani mi nešlo o to se přít, samotného mě to zajímá, nicméně opět mi to nedá a trochu tě poopravím - narozdíl od tebe jsem zde vypsal jisté argumenty, na jejichž základě si myslím co si myslím. Ty jsi nenapsal nic, a ještě jsi mě napadl, že já si prý tahám věci z rukávu. Takže tvůj celkový přístup mi přijde silně nefér a doufám že se o to nesnažíš schválně. Zároveň se více považuji za designéra a o použitelnost se hodně zajímám, takže sem nepleť grafika. (I když chápu, že spousta lidí rozdíl mezi grafikem a designérem neřeší.)
5. 7. 2010 19:00:46
https://webtrh.cz/diskuse/kontaktni-formular-na-webu-poskytovatele-sluzeb-ano-x-ne/strana/2#reply518187
Kucííí nedohadujte se... proste jen reknete ANO nebo NE dle sveho uvazeni :)
5. 7. 2010 20:18:12
https://webtrh.cz/diskuse/kontaktni-formular-na-webu-poskytovatele-sluzeb-ano-x-ne/strana/2#reply518186
Díky, ještě si dokážu rozhodnout o tom, co chci a co ne. Ty si řekni ano ne, pokud budu mít zájem, budu se "dohadovat".
6. 7. 2010 00:17:24
https://webtrh.cz/diskuse/kontaktni-formular-na-webu-poskytovatele-sluzeb-ano-x-ne/strana/2#reply518185
Stepan L.
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
7. 7. 2010 22:35:07
Za mě ANO, ale někdy se boužel setkám s tím že v formuláři není aktuální email a nemusí pošta také dojít :)
7. 7. 2010 22:35:07
https://webtrh.cz/diskuse/kontaktni-formular-na-webu-poskytovatele-sluzeb-ano-x-ne/strana/2#reply518184
Jan Hlaváč
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
16. 7. 2010 08:28:47
Takže spíš bych se bavil o tom, jak má takový formulář vypadat (jeho přítomnost asi nemá cenu řešit).
  • vyžadovat minimum informací (zprava, vaše jméno, e-mail)
  • po odeslání zaslat kopii i na váš e-mail
  • o této skutečnosti by bylo dobré informovat předem (pokud to někdo vyžaduje, to že se tak stane si neověří)
  • uvést e-mail a jméno člověka, komu bude směrován (pokud se nejedná o jednoosobový web) - mělo by zvýšit ochotu formulář použít (vím komu píši a kdo mi odpoví)
..názory na toto, něco dalšího?
16. 7. 2010 08:28:47
https://webtrh.cz/diskuse/kontaktni-formular-na-webu-poskytovatele-sluzeb-ano-x-ne/strana/2#reply518183
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit