Zadejte hledaný výraz...

Kontakt s klienty

Ahoj...
Jak to máte se svými klienty, nemyslím stálé klienty, ale spíše ty se kterými jste realizovali například pouze jeden obchod... Snažíte se s nimi udržovat stále kontakt? Upozorňujete je například emailem na probíhající akce a nebo předpokládáte, že již nebudou Vaše služby potřebovat?
Osobně udržuji se všemi vztah pouze tím stylem, že jim rozesílám PFka, ovšem více je nekontaktuji, abych se nějakým způsobem nevnucoval. Jaké jsou Vaše zkušenosti v této problematice?
8. 6. 2010 23:36:02
https://webtrh.cz/diskuse/kontakt-s-klienty#reply514284
Vladimír
verified
rating uzivatele
(51 hodnocení)
9. 6. 2010 08:00:36
tak ja buď zaujmem svojou prácou alebo nezaujmem i keď teraz moc neudržiavam kontakty pretože pracujem na vlastných projektoch, ale predtým som stále otravoval či je robota alebo nie je, teraz to už nepotrebujem, mám jej dosť...uf
9. 6. 2010 08:00:36
https://webtrh.cz/diskuse/kontakt-s-klienty#reply514283
Adam
verified
rating uzivatele
9. 6. 2010 17:50:18
Asi tak.. pokud byla spolupráce v pohodě, tak automaticky předávají sami dobré reference dál, nebo se vždycky sami vrátí a pokud si s někým "nesednu" tak se už ani nepřipomínám. Nic mezi tím mě asi ani nepotkalo..
9. 6. 2010 17:50:18
https://webtrh.cz/diskuse/kontakt-s-klienty#reply514282
kontakt rozhodně udržuji, občas si napíšeme - snažím se s klienty mít trošku volnější vztah, takže se zeptám jak se má, apod. on se zeptá také; bavíme se o projektech, řeknu mu např. o nějaké slevě nebo tak.. a uvidí se :-)
9. 6. 2010 18:18:54
https://webtrh.cz/diskuse/kontakt-s-klienty#reply514281
V tomhle případě furt vévodí pro mě ICQ. Se svoji klientelou pořád udržuji kontakt a snažím se jím ne přímo vnucovat své nové produkty ale nabídnout jim možné aktualizace a nové vychytávky v produktech.
Určitě je dobré mít dobré vystupování, protože potom se přes zákazníka dostaneš k dalšímu zákazníkovy. Jsou to jen prosté reference a já třeba takto prodávám svůj SMS script(nebrat jako reklamu).
Ovšem jednou sláva končí a nebo už není takový elán jako dřív a svoji práci pomalu přestáváš dělat.
9. 6. 2010 18:35:55
https://webtrh.cz/diskuse/kontakt-s-klienty#reply514280
To já taky přemýšlím... je to v rámci rozšíření služeb směrem ke klientům... Již mám nějaké věci promyšlené... upřednostňuji spíše email na ICQ moc nechodím, ale i tak si myslím, že občas není špatný kontakt udržovat.
9. 6. 2010 20:18:52
https://webtrh.cz/diskuse/kontakt-s-klienty#reply514279
vpixle
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
9. 6. 2010 22:35:56
Udržuj alespoň minimální pravidelný kontakt pomocí newsletterů. Má to několik pozitivních efektů. A) Donutí tě to makat na vlastním webu a aktualizovat ho. B) Nastavíš a zafixuješ si (levně) základní procesy zákaznické podpory a martketingu. Když to zanedbáš vyhodíš jednou statisíce, abys postavil CRM na zelené louce. C) Pokud to nezmrvíš navyknou si klienti číst tvoji poštu. Pokud používáš nějakej rozumnej systém, vidíš jestli tvoji poštu čtou, nebo to rovnou hážou do trashbinu. Ve finále zjistíš jestli máš ještě klienty nebo už jenom Jurský park. Viděl jsem několik firem, který z databáze 5k klientů nevymáčkly ani kopějku. To bylo překvapení.
PFka jsou kompletně vyhozený prachy. Co s tím má zen chudák klient dělat? Dodavatel (idiot vyhodil 10Kč) existuje a co dál? Když dobrým klientům zavoláš (připravenej minutovej hovor) uděláš líp a levněji.
9. 6. 2010 22:35:56
https://webtrh.cz/diskuse/kontakt-s-klienty#reply514278
zbych
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
10. 6. 2010 12:34:57
vpixle - jaký systém používáš? co bys doporučil?
já newslettery posílám, snažím se pouze, když je něco opravdu zajímavého, abych neprudil
PF - mailem - je dle mého vhodné připomenutí a u nás má povětšinou pozitivní dopad, PF poštou - vyhozené peníze,pokud je klientů moc, pokud je klientů v řádu desítek tak se dle mého vyplatí investovat do něčeho hodnotnějšího
ale otázka je kolik těch klientů a v jakém oboru máš - my jich máme cca 6 - 7 tisíc, to je, i kdybych chtěl, svépomocí neobvolatelné
10. 6. 2010 12:34:57
https://webtrh.cz/diskuse/kontakt-s-klienty#reply514277
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit