Zadejte hledaný výraz...

Konstruktivní kritika nového eshopu

ma.racek
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
13. 12. 2017 13:06:56
Dobrý den všem,
poprosil bych Vás o kouknutí na můj nový eshop www.designove-hodiny.cz
Za všechny nápady na změny, zjištění případných chyb budu velmi vděčný. Eshop běžel 8 let na jiném systému a letos jsme jej museli předělat, snad k lepšímu. Právě finišujeme a už jen ladíme detaily.
Děkuji za Váš čas a přeji hezký a úspěšný den.
Martin Raček
13. 12. 2017 13:06:56
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-noveho-eshopu#reply1317192
Fipa
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
13. 12. 2017 13:38:20
Je to taková trochu nuda. Ten eshop nežije.
Na každý stránce máš velkou ikonu Všchnoi zboží skladem. To není pravda.
U kontaktu nevim, jestli si tam můžu zboží vyzvednout osobně. Případně, jestli je to prodejna.
Hodně se ti opakují Title, to bych předělal.
Ty carousely na hompege jsou takový nijaký a zbytečný.
Prodáváš desginovej doplněk do bytu. To se vybírá emocema a tvůj obchod s nima podle mě vůbec nepracuje.
13. 12. 2017 13:38:20
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-noveho-eshopu#reply1317191
ma.racek
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
13. 12. 2017 13:40:34
Napsal Fipa;1429998
Je to taková trochu nuda. Ten eshop nežije.
Na každý stránce máš velkou ikonu Všchnoi zboží skladem. To není pravda.
U kontaktu nevim, jestli si tam můžu zboží vyzvednout osobně. Případně, jestli je to prodejna.
Hodně se ti opakují Title, to bych předělal.
Ty carousely na hompege jsou takový nijaký a zbytečný.
Prodáváš desginovej doplněk do bytu. To se vybírá emocema a tvůj obchod s nima podle mě vůbec nepracuje.
Ok, díky za názor.
13. 12. 2017 13:40:34
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-noveho-eshopu#reply1317190
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
14. 12. 2017 12:54:50
To co napsal Fipa je dost obecné, říct jen, že e-shop nežije je velmi nekonkrétní, když to v tom druhý nevidí. Já to zkusím přeložit, protože to v tom také vidím :)
S ohledem na designové zboží vidím problém v přílišném zaměření na modrou, dost se to utápí v barvách. Přitom pokud se podíváte na řadu zahraničních e-shopů, které se specializují na úzkou skupinu designového zboží, používají minimalistickou grafiku, aby co nejvíc vyniklo zboží.
Při prvním příchodu jsem měl carousel rozbitý a nefungoval, viděl jsem prostřední obrázek, který mi přijde silně nevkusný, a žádnou možnost někam pokračovat. I když na první záložce vidím tlačítko, nejde na něj kliknout. Nedomyšlené, špatně fungující (přepínání mezi jednotlivými slidy carouselu je peklo) a rozmazané obrázky.
U kategorií filtry buď nefungují, nebo jsem nepochopil, proč mohu u kukaček vybrat filtr, který mi nezobrazí nic. Každá kategorie by měla mít jen parametry, které se objevují u produktů skladem. Filtry samotné mi ani nevadí, i když mít je jako na mobilu (gigantické) považuji za zbytečnost, pro desktop se spíše hodí levý sloupec. Velmi by pomohlo hlubší dělení kategorie nástěnných hodin, chápu, že by s tím bylo víc práce, ale jako potenciálnímu zákazníkovi se mi nechce procházet stovky produktů jen s možností filtrovat barvu či velikost. Styl jako "hravé", "minimalistické", "elegantní" apod. mi obecně často u podobných věcí jako hodiny nebo osvětlení chybí a unavuje mě procházení nekonečných nabídek, kde jsou pohromadě stovky či tisíce produktů všelijakého provedení. To se váže spíš na světla, se kterými mám reálné zkušenosti, ale i zde by se s tím dalo něco vymyslet.
Na mobilu doporučuji vyhodit odběr novinek. Je to silně otravné a zrovna u tohoto e-shopu si nedokážu představit, kdo by o to měl zájem, s newsletterem bych se kromě mimořádných událostí neobtěžoval.
Obecně doporučuji výrazně ořezovat grafiku, produktům klidně věnovat větší prostor (3 na řádek na desktopu) a přemýšlet nad dodatečnou funkcionalitou a lepším ovládáním na mobilu (navigace v hlavičce, zatím co přirozenější spodní část displeje zabírá neužitečný newsletter). Předpokládám, že na e-shop byl dost omezený rozpočet, a proto to vypadá tak, jak to vypadá (jako generická šablona), takže držím palce.
14. 12. 2017 12:54:50
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-noveho-eshopu#reply1317189
ma.racek
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
14. 12. 2017 13:35:39
Napsal Petr Široký;1430215
To co napsal Fipa je dost obecné, říct jen, že e-shop nežije je velmi nekonkrétní, když to v tom druhý nevidí. Já to zkusím přeložit, protože to v tom také vidím :)
S ohledem na designové zboží vidím problém v přílišném zaměření na modrou, dost se to utápí v barvách. Přitom pokud se podíváte na řadu zahraničních e-shopů, které se specializují na úzkou skupinu designového zboží, používají minimalistickou grafiku, aby co nejvíc vyniklo zboží.
Při prvním příchodu jsem měl carousel rozbitý a nefungoval, viděl jsem prostřední obrázek, který mi přijde silně nevkusný, a žádnou možnost někam pokračovat. I když na první záložce vidím tlačítko, nejde na něj kliknout. Nedomyšlené, špatně fungující (přepínání mezi jednotlivými slidy carouselu je peklo) a rozmazané obrázky.
U kategorií filtry buď nefungují, nebo jsem nepochopil, proč mohu u kukaček vybrat filtr, který mi nezobrazí nic. Každá kategorie by měla mít jen parametry, které se objevují u produktů skladem. Filtry samotné mi ani nevadí, i když mít je jako na mobilu (gigantické) považuji za zbytečnost, pro desktop se spíše hodí levý sloupec. Velmi by pomohlo hlubší dělení kategorie nástěnných hodin, chápu, že by s tím bylo víc práce, ale jako potenciálnímu zákazníkovi se mi nechce procházet stovky produktů jen s možností filtrovat barvu či velikost. Styl jako "hravé", "minimalistické", "elegantní" apod. mi obecně často u podobných věcí jako hodiny nebo osvětlení chybí a unavuje mě procházení nekonečných nabídek, kde jsou pohromadě stovky či tisíce produktů všelijakého provedení. To se váže spíš na světla, se kterými mám reálné zkušenosti, ale i zde by se s tím dalo něco vymyslet.
Na mobilu doporučuji vyhodit odběr novinek. Je to silně otravné a zrovna u tohoto e-shopu si nedokážu představit, kdo by o to měl zájem, s newsletterem bych se kromě mimořádných událostí neobtěžoval.
Obecně doporučuji výrazně ořezovat grafiku, produktům klidně věnovat větší prostor (3 na řádek na desktopu) a přemýšlet nad dodatečnou funkcionalitou a lepším ovládáním na mobilu (navigace v hlavičce, zatím co přirozenější spodní část displeje zabírá neužitečný newsletter). Předpokládám, že na e-shop byl dost omezený rozpočet, a proto to vypadá tak, jak to vypadá (jako generická šablona), takže držím palce.
Super, děkuji za Vaše poznatky. Zapřemýšlíme a zapracujeme některé návrhy. Rozpočet byl přiměřený, ale rozhodně ne 10 000,-. Graficky jsme si to takto přáli, takže nám to udělali podle našeho zadání, ale snad se to dá ještě zlepšit.
Díky za Váš čas.
14. 12. 2017 13:35:39
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-noveho-eshopu#reply1317188
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit