Zadejte hledaný výraz...

Konkurence na Zbozi.cz a Heurece mají nepravdivé popisky

Ufonn
verified
rating uzivatele
29. 1. 2013 14:30:11
NAšel jsem že moje nová konkurence udělala zajímavé popisky zboží, přetéká superlativy a bohužel klamavými.
Dejme tomu že prodáváme obojživelná auta a oni do popisku místo aby napsali že je to vůz 2v1 (do vody i na silnici) napíšou že je to 4v1 (bez dalšího popisu) a navíc do popisu strčí větičku že se jedná o limitovanou nadstandartní verzi luxus.
Když si toto zákazník přečte tak to v něm evokuje že mu nabízí něco lepšího, něco nadstandardního. Ovšem jedná se o naposto obyčejnou sériovou verzi.
Co s tím jde dělat? psal jsem firmě jako zákazník aby mi vysvětlili co to znamená 4v1 a v čem je verze nadstandardní, neodepsali. Napsal jsem jim jako konkurence že jejich popisky jsou klamavé, neodepsali, napsal jsem to tedy na zbozi.cz a heureku. Ztama se mi nepříliš ochotně ozvali že jo že to prozkoumají a kdyžtak je na to upozorní...
29. 1. 2013 14:30:11
https://webtrh.cz/diskuse/konkurence-na-zbozi-cz-a-heurece-maji-nepravdive-popisky/#reply859205
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
29. 1. 2013 14:35:56
Určitě to není ok, ale na druhou stranu jestliže vysloveně nelžou ale jen slovíčkaří tak je to nepostihnutelný. Je to asi podobná situace jako u hostingu kde všichni tvrdí že jsou neomezený hosting, ale každý ví že to není pravda.
No a že na to vágne reaguje Heuréka či zboží? Řekl bych proto, že jim denně napíše mraky obchodníku s nějakou stížností jen aby jejich konkurence zmizela z vyhledávání.
29. 1. 2013 14:35:56
https://webtrh.cz/diskuse/konkurence-na-zbozi-cz-a-heurece-maji-nepravdive-popisky/#reply859204
Tkim
verified
rating uzivatele
(49 hodnocení)
29. 1. 2013 14:37:28
Pokud ti to za to stojí nahlaš to na dTest, ochranu spotřebitelů.... blabla a uvidíš. Bohužel je spravedlnost slepá a pomalá, tak kdo ví zda se dočkáš nápravy....
29. 1. 2013 14:37:28
https://webtrh.cz/diskuse/konkurence-na-zbozi-cz-a-heurece-maji-nepravdive-popisky/#reply859203
Co s tím jde dělat?
V podstate ma napadajú 3 možnosti
1.) Musíte to predýchať, nestrácať tým čas a venovať sa svojej neklamlivej forme propagácie.(na klamstvach nikto este okrem politikov nezbohatol)
2.) Pokial sa váš biznis zatrasie v základoch pri odlive zákazníkov ku konkurencii kôli zvádzajúcim popiskomn na heureke, treba sa zamyslieť či ste niečo v interentovom marketingu nezanedbali
3.) Neinzerovať na heuréke
29. 1. 2013 15:02:58
https://webtrh.cz/diskuse/konkurence-na-zbozi-cz-a-heurece-maji-nepravdive-popisky/#reply859202
dTest ci ochrana spotrebitelu je co za statni organ? Muze to mit znaky klamani spotrebitele, dle zakona o ochrane spotrebitele par. 3-6, nicmene v rekalme je urcita forma prehaneni povolena a ty lzi by musel nekdo konkretne prokazat a jeste by to muselo byt za ramec onoho povoleneho prehaneni. Nicmene nevim jaky organ by mel v tomto pripade konat, dle meho zrejme COI. Takze te podat podnet a oni to uz prosetri. Cim vice konkretne to rozepisete a nebudete anonymni, tim vice se tomu budou venovat.
29. 1. 2013 15:06:52
https://webtrh.cz/diskuse/konkurence-na-zbozi-cz-a-heurece-maji-nepravdive-popisky/#reply859201
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
29. 1. 2013 15:08:36
Nam sa v zaciatkoch stala podobna vec: inzerovali sme 4000 druhov sperkov skladom. Uz za tyzden sa objavili eshopy s 2000, 6000 aj 8000 druhmi sperkov skladom - na eshope bolo pritom jasne vidiet, ze ich maju tak 100 max.
Preto sme po jednej inventure zacali inzerovat 114.000 ks sperkov skladom (momentalne je ich uz okolo 150t.). To sa uz nikto neodvazil...
Skuste zmenit popisky tak, aby boli pravdive ale putavejsie.
29. 1. 2013 15:08:36
https://webtrh.cz/diskuse/konkurence-na-zbozi-cz-a-heurece-maji-nepravdive-popisky/#reply859200
Roni
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
29. 1. 2013 15:10:33
pokud jste si jistý, že opravdu mají ten stejný produkt, tak co to třeba zkusit nějak začlenit zase do svých popisků, něco jako : na rozdíl od konkurence, která nesprávně uvádí / označuje... blablabla, prostě vzbudit v zákaznících dojem, že o tom víte mnohem více a uvádíte pravdivé údaje = budou mít ve vás vyšší důvěru ?
29. 1. 2013 15:10:33
https://webtrh.cz/diskuse/konkurence-na-zbozi-cz-a-heurece-maji-nepravdive-popisky/#reply859199
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
29. 1. 2013 15:13:02
Napsal Táňa Svobodová;901558
pokud jste si jistý, že opravdu mají ten stejný produkt, tak co to třeba zkusit nějak začlenit zase do svých popisků, něco jako : na rozdíl od konkurence, která nesprávně uvádí / označuje... blablabla, prostě vzbudit v zákaznících dojem, že o tom víte mnohem více a uvádíte pravdivé údaje = budou mít ve vás vyšší důvěru ?
Ještě jsem neviděl jediný seriozní velký eshop co by se přímo v popisku otíral o konkurenci. Tudy cesta rozhodně nevede a je to kontraproduktivní.
29. 1. 2013 15:13:02
https://webtrh.cz/diskuse/konkurence-na-zbozi-cz-a-heurece-maji-nepravdive-popisky/#reply859198
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
29. 1. 2013 15:18:42
Teď budeš plýtvat energií a časem nad tím, jak zatrhnout konkurenci jejich popisky, místo toho, abys svůj business posunul o kus dál. Kdo u nich koupí, zjistí že jejich popisky jsou klamavé a udělá jim reklamu sám. To se neboj. člověk, který zaplatí nemalé peníze a spálí se, nenechá si to pro sebe. Takže se zbytečně plašíš. Konkurence se postará sama o sebe.
29. 1. 2013 15:18:42
https://webtrh.cz/diskuse/konkurence-na-zbozi-cz-a-heurece-maji-nepravdive-popisky/#reply859197
Napsal Táňa Svobodová;901558
pokud jste si jistý, že opravdu mají ten stejný produkt, tak co to třeba zkusit nějak začlenit zase do svých popisků, něco jako : na rozdíl od konkurence, která nesprávně uvádí / označuje... blablabla, prostě vzbudit v zákaznících dojem, že o tom víte mnohem více a uvádíte pravdivé údaje = budou mít ve vás vyšší důvěru ?
Tiez si myslim, ze zrovnavacia reklama nie je ta spravna cesta :)
29. 1. 2013 15:22:31
https://webtrh.cz/diskuse/konkurence-na-zbozi-cz-a-heurece-maji-nepravdive-popisky/#reply859196
Roni
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
29. 1. 2013 15:32:28
Napsal Mirek Novotny;901560
Ještě jsem neviděl jediný seriozní velký eshop co by se přímo v popisku otíral o konkurenci. Tudy cesta rozhodně nevede a je to kontraproduktivní.
Máte pravdu, že vyloženě zmiňovat konkurenci by již bylo příliš. Na druhou stranu má myšlenka byla spíše směrem zkusit v popisku vzbudit v zákazníkovi dojem, že o tom ví více, má to odzkoušené, dle našich zkušeností, našeho vlastního měření atd atd., prostě pokusit se získat větší důvěru, než onen konkurent. Ono tedy těžko se něco takto píše, když nemáme páru o jaký výrobek se jedná a jak moc jej to opravdu ohrozilo...
Ovšem je otázkou nakolik je to opravdu "konkurence" pokud nejsou schopni odpovídat ani na dotazy zákazníků, jak Ufonn píše a zda má tedy cenu se tímto příliš zaobírat.
29. 1. 2013 15:32:28
https://webtrh.cz/diskuse/konkurence-na-zbozi-cz-a-heurece-maji-nepravdive-popisky/#reply859195
Ufonn
verified
rating uzivatele
29. 1. 2013 15:34:16
Napsal marcoo;901566
Teď budeš plýtvat energií a časem nad tím, jak zatrhnout konkurenci jejich popisky, místo toho, abys svůj business posunul o kus dál. Kdo u nich koupí, zjistí že jejich popisky jsou klamavé a udělá jim reklamu sám. To se neboj. člověk, který zaplatí nemalé peníze a spálí se, nenechá si to pro sebe. Takže se zbytečně plašíš. Konkurence se postará sama o sebe.
tak právě koncový zákazník to často ani nezjistí, protože neví co znamená limitovaná edice luxus, ve skutečnosti to znamená pouze o 10% vyšší cenu.
---------- Příspěvek doplněn 29.01.2013 v 15:37 ----------
Napsal Patrik Štefko;901570
Tiez si myslim, ze zrovnavacia reklama nie je ta spravna cesta :)
jo s tím souhlasím, mám myslím pěkné a pravdivé popisky. Ale když budete mít dva titulky a cenu :
AUDI TT za 100 000 a
AUDI TT GTI limitovaná edice luxus s cenou 110 000Kč na kterou kliknete?
---------- Příspěvek doplněn 29.01.2013 v 15:42 ----------
Napsal Patrik Štefko;901545
V podstate ma napadajú 3 možnosti
1.) Musíte to predýchať, nestrácať tým čas a venovať sa svojej neklamlivej forme propagácie.(na klamstvach nikto este okrem politikov nezbohatol)
2.) Pokial sa váš biznis zatrasie v základoch pri odlive zákazníkov ku konkurencii kôli zvádzajúcim popiskomn na heureke, treba sa zamyslieť či ste niečo v interentovom marketingu nezanedbali
3.) Neinzerovať na heuréke
Možná jsem divnej, ale kdyby mi někdo napsal s dotazem co ten jejich popisek znamená a já bych nebyl schopen uspokojivě odpovědět, tak ho změním. Ve chvíli kdy by mě upozornila konkurence tak bych to také změnil, protože co je horší než mstící se konkurence.
29. 1. 2013 15:34:16
https://webtrh.cz/diskuse/konkurence-na-zbozi-cz-a-heurece-maji-nepravdive-popisky/#reply859194
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
29. 1. 2013 15:46:50
Napsal Ufonn;901585
jo s tím souhlasím, mám myslím pěkné a pravdivé popisky. Ale když budete mít dva titulky a cenu :
AUDI TT za 100 000 a
AUDI TT GTI limitovaná edice luxus s cenou 110 000Kč na kterou kliknete?
V první řadě si jako rozumný kupec zjistím veškeré informace o vozidle. Pak se rozhodnu. Nekupuju rohlík, ale auto za X tisíc.
29. 1. 2013 15:46:50
https://webtrh.cz/diskuse/konkurence-na-zbozi-cz-a-heurece-maji-nepravdive-popisky/#reply859193
Ufonn
verified
rating uzivatele
29. 1. 2013 15:59:23
Napsal marcoo;901597
V první řadě si jako rozumný kupec zjistím veškeré informace o vozidle. Pak se rozhodnu. Nekupuju rohlík, ale auto za X tisíc.
tak auto bylo jako příklad, ale prostě díky lži zaujme ta druhá nabídka. Kolok lidí odhalí že je to lež už nikdy nezjistím.
29. 1. 2013 15:59:23
https://webtrh.cz/diskuse/konkurence-na-zbozi-cz-a-heurece-maji-nepravdive-popisky/#reply859192
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
29. 1. 2013 16:10:22
Napsal Táňa Svobodová;901558
pokud jste si jistý, že opravdu mají ten stejný produkt, tak co to třeba zkusit nějak začlenit zase do svých popisků, něco jako : na rozdíl od konkurence, která nesprávně uvádí / označuje... blablabla, prostě vzbudit v zákaznících dojem, že o tom víte mnohem více a uvádíte pravdivé údaje = budou mít ve vás vyšší důvěru ?
to na eshop nepatří to bych viděl spíše na firemní blog
29. 1. 2013 16:10:22
https://webtrh.cz/diskuse/konkurence-na-zbozi-cz-a-heurece-maji-nepravdive-popisky/#reply859191
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit