Napsal siva01;1394807
Grafiku budu ladit postupně, ale zůstane to "konzervativní". Nějaké změny budou, ale určitě to nebude cool ani příliš inovátorské. Už jen proto, že tohle jsou produkty pro konzervativní lidi na 30 let. Spíše i starší...
Konzervativní je milý eufemismus pro nepřehledný. :) Nemusí jít o žádnou cool ani "inovátorskou" grafiku. Že je cílovka nad 30 (copak to jsou nějací konzervativci? Zuckerbergovi je nad 30, jeho generace mi nepřijde nijak zastaralá) neznamená, že to nemůže být přehledné. Není to sice až tak hrozné, ale prospělo by tomu
více mezer mezi prvky a hlavně celá ta
hlavička s logama zabírá příliš místa a není poznat, jestli se jedná o obrázek sjednocující loga výrobců, anebo zda jde opravdu o proklikávatelné ikony (což jsem pochopil až po komentáři od Exitek). Všech 6 log by šlo zmenšit a dát do jednoho řádku.
Logo ve fontu alá Pán Prstenů důvěryhodnosti také moc nedodá. Konzervativní neznamená starodávné. Radši najít nějaký jednoduchý
bezpatkový font a bez efektů tam napsat název, nežli toto 3D "logo". Hned byste působili seriózněji.
Novinky není potřeba dávat do carouselu, zvlášť když tam jsou jen 2. Nikoho nebaví klikat na další další, protože jich tam může být taky 20. Bylo by tedy lepší to dát
pod sebe, ty texty nejsou zas tak dlouhé.
Chtělo by to, aby na to mrknul nějaký UXák. Třeba ikona
mi přijde zbytečná. Čím více ikon, tím rušivější to je a tím zahlcenější se zákazník cítí. Navíc člověk tak nějak předpokládá, že produkty nahoře budou skladem.
Místo toho spíše přidat červenou výraznou ikonu u produktů,
které skladem nejsou. Plus by se logicky měly produkty skladem shlukovat na začátku a ne-skladem na konci. Třeba u příslušenství, vidím nahoře skladem, pak co nejsou skladem a pak zase skladem. Kdyby šlo o filtrování podle ceny (což tam btw chybí), tak bych přeházení pochopil, ale jinak by měly být produkty skladem prioritní.
Pak mě tam bije do očí ta
doprava zdarma, která je skoro všude
výraznější než samotný produkt. Když člověk skenuje, vidí prakticky jen mřížku těchto ikon a ruší to od zaměření na produkty. Buďto bych tu ikonu zdecentnil, třeba jí dal oranžové/zlaté pozadí (symbolika exkluzivity / něčeho navíc, což je tady ideální) s černým textem, anebo třeba vytvořit malou kulatou nálepku a tu umístit do rohu produktů, tak jako je tam nyní občas pruh "akce". Případně dát tu nálepku pod cenu. Je jasný, že je to důležitá informace, ale jelikož je to úplně všude, tak to ztrácí efekt. Možná bych zvážil dát do hlavičky něco jako "
Doprava zdarma na vše nad 1 000 Kč!" (nějak lépe formulovat, nejsem copywriter).
Vlastně..
i ty ostatní ikony pod produktem
ruší, nejpřehlednější by bylo mít nalevo o něco větší produkt (roztáhnout až tam, co jsou teď ikony) a všechny ikony umístit vpravo pod cenu, ať to je jako výpis benefitů.
Ještě k té dopravě zdarma. Trošku jsem nepochopil, že třeba Falmec TWISTER E.ION stojí 64 999 Kč a dopravu zdarma nemá, zatímco zbytek kategorie jo. Podobně třeba nějaká lednička za 16 tisíc nemá a zbytek i dražších ano. Proč to prostě nevyřešit
plošnou dopravdou zdarma třeba nad 1000 Kč, jako to mají snad všichni velcí konkurenti? Lidé jsou už na to zvyklí a není potřeba pak rušit ikonama doprava zdarma. :) Anebo jen u nějakých výjimek.
Jo a ještě
menu vlevo. Když pominu, že jsou tlačítka kategorií vcelku malá, určitě bych
prohodil barvy, protože bílá na tmavé se vždy čte o něco hůře, než naopak. Ztučněním fontu se čitelnost ještě zhoršila. Chtělo by to nechat text na bílém pozadí anebo zvolit nějaké
decentní světlé ikony (třeba ve světle modré barvě, jako mají ikony u produktů Vario Space a pro zvýraznění, kde se zákazník nachází, by se mohla použít ta o něco tmavší modrá od ikon Smart Frost). A rozhodně zúžit tu plochu, vždyť to vypadá divně, když je to tlačítko 3-4x širší, než text. Plus určitě toto
menu odsadit od zbytku obsahu, je tam příliš vizuální tenze v místech, kde končí tlačítka a začínají produkty.
Asi bych tam toho objevil více, ale nechci celou sobotu trávit psaním příspěvku. :)
24. 6. 2017 11:36:03