Zadejte hledaný výraz...

Kolko treba kupit odkazov aby sa to realne prejavilo?

Zdravim,
vidim tu mnoho ponuk na predaj odkazov,
zaujimalo by ma, aky velky vplyv to ma. Aspon priblizne.
Ide o to, ze planujem do coho kolko investovat, a tuto cast akosi nemam preskumanu.
Mozte sa pochvalit kolko ste kupili odkazov a co sa zmenilo.
Vdaka
5. 2. 2009 07:08:25
https://webtrh.cz/diskuse/kolko-treba-kupit-odkazov-aby-sa-to-realne-prejavilo#reply227067
Cube
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
5. 2. 2009 07:23:34
To se liší web od webu a taky od toho jaké odkazy vyměníš, někdy se to projeví během několika málo odkazů a někdy jsou k tomu potřeba desítky. Hodně taky záleží, co myslíš tím, aby se to projevilo (pozice, návštěvnost).
5. 2. 2009 07:23:34
https://webtrh.cz/diskuse/kolko-treba-kupit-odkazov-aby-sa-to-realne-prejavilo#reply227066
Ondřej Roba
verified
rating uzivatele
(41 hodnocení)
5. 2. 2009 07:25:28
A na tom kolik backlinků mají konkurenti
5. 2. 2009 07:25:28
https://webtrh.cz/diskuse/kolko-treba-kupit-odkazov-aby-sa-to-realne-prejavilo#reply227065
easton18
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
6. 2. 2009 16:42:23
ja by som mozno skor upresnil ake a kolko ŕelevantnych backlinkov ma konkurencia a kolko ty
6. 2. 2009 16:42:23
https://webtrh.cz/diskuse/kolko-treba-kupit-odkazov-aby-sa-to-realne-prejavilo#reply227064
Muskwa
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
6. 2. 2009 16:50:40
To záleží vždy na konkurenčnosti dané oblasti.
Orientačně zkus zadat do vyhledávače pro tebe relevantní klíčová slova a podívej se na ranky prvních webů. Když budou mít všichni v první desítce ranky 90-100, tak budeš odkazů potřebovat opravdu hodně, narozdíl tomu když bude jako první blogísek s srankem 5. Ale je to samozřejmě jenom orientační. Taky můžeš zkusit proklepnout konkurenci přes nějaký nástroj na kontrolu zpětných odkazů.
6. 2. 2009 16:50:40
https://webtrh.cz/diskuse/kolko-treba-kupit-odkazov-aby-sa-to-realne-prejavilo#reply227063
Jarda F.
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
7. 2. 2009 02:13:51
Ahoj,
jak už naznačili lidi výše, nelze nic říct předem. Je nutné sledovat více faktorů.
1/ o jak moc konkurenční frázi se jedná
2/ jak moc je optimalizovaná konkurence
3/ jak dobře jsou provedené on-page faktory tvého webu
4/ jestli už máš nějaké stabilní zázemí trvalých odkazů
ale tohle tě asi tak moc nezajímá :-). Třeba ti pomůže pár konkrétních čísel z reklamních kampaní www.backlink.cz, který je zaměřen na prodej zpětných odkazů. Vzhledem k tomu, že jsem provozovatelem systému, můžeš údaje považovat za důvěryhodné :-)
1/ nejčastější měsíční cenový rozsah kampaně na jeden web: 2 - 3 tisíce Kč
2/ doba kampaně - většina inzerentů inzeruje trvale a průběžně. Je to reklama jako každá jiná. My v podmínkách objednávky máme minimum dva měsíce, doporučujeme ale minimálně 3 měsíce. Většinou trvá 3 - 6 týdnů , než se efekt kampaně dostaví
3/ počet webů v kampani - tak to opravdu nelze specifikovat, čistě statisticky je to 4 - 7 odkazů na kampaň. Hodně záleží na tématičnosti a samozřejmě kvalitě webu. Méně než tři odkazy ale většinou nezafungují. Na druhé straně enormně velký počet koupených odkazů také není dobrý. Pokud je potřeba hodně odkazů, tak je lepší kupovat je postupně a ne najednou. Několik našich klientů to tak dělá a celkem jim to funguje.
A teď jaký vliv to má. To je otázka, kterou si kladu velmi často. Musím přiznat, že je to různé a někdy se kampaň mine účinkem. Efekt zpětných odkazů je velký, ale jen zpětné odkazy tě nevytrhnou. Lidé od nich čekají něco, co nedokážou. Většinou mají přehnané cíle. Jen za poslední rok jsem měl tři klienty, kteří inzerují na slovo parfémy. To je jedno z "nejtěžších slov" z pohledu prosazení se v SERP. Všechny kampaně dopadly špatně. I když špatně je relativní slovo. Pokud se web, který je nový a má jen průměrně udělané SEO, vyšplhá za 4 týdny od spuštění kampaně na slovo parfémy z 80. mista na 20. místo, tak je to ohromný úspěch. Ale dvacáté místo prostě nestačí :-). Ale je tam i jiný efekt, protože s průměrným SEO se už vliv zpětných odkazů projevil na spojení "parfém + značka parfému". Sice to není tak hledané, ale je to konkrétnější a hlavně v takových případech už je reálné dostat se na první stránku. Problém je ovšem v tom, že pokud to přepočteš na přímou návratnost (nelze to tak dělat, ale všichni to tak dělají :-), tak zjistíš, že se ti ta investice nevyplatí.
Závěry:
- zpětné odkazy fungují, ale samotné odkazy nepomohou.
- rozjíždíš-li nový shop nebo web, určitě mají význam, protože roboti ti rychleji proindexují web a opravdu půjdeš i rychleji nahoru. Jeslti to bude na první stránky SERP ale zaručit nelze, ani to, jestli se tam udržíš
- jde-li o kampaň s vysoce konkurenčními frázemí, musíš to brát investici na zpětné odkazy pouze jako jednu z položek celkové reklamní kampaně. Zpětné odkazy se většinou nezaplatí
- počítej s tím, že jakmile do toho jednou půjdeš, už bys neměl příliš ubírat. Nastartovat nákup zpětných odkazů s tím, že už víš, že ji za tři měsíce skončíš, jsou vyhozené peníze. Je však reálné a taky se to děje, tlumit kampaň do ztracena. Pokud začnou přibývat přirozené kvalitní odkazy, tak už si jich nemusíš tolik platit.
a jedna drobná rada na závěr: až budeš vybírat weby pro nákup zpětných odkazů, neřiď se ranky, ale reálnými čísly. Ranky, které vyčteš z lišt (Srank, GTPR) jsou čísla, které ti udávají vyhledavače. Mnozí si myslí (taky jsem mezi ně kdysi patřil), že to je nějaké číslo kvality, jak vyhledavače daný web hodnotí. Ale to je omyl. Je to číslo, které vyhledavač chce, abys viděl a žil v domění, že ten web je tak hodnocen. Srank 90+ a GTPR 5+ nemusí být nutně zárukou kvality.
zdravím
Jarda
www.backlink.cz
7. 2. 2009 02:13:51
https://webtrh.cz/diskuse/kolko-treba-kupit-odkazov-aby-sa-to-realne-prejavilo#reply227062
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit