Zadejte hledaný výraz...

Kolísání konverzního poměru

Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
1. 3. 2012 15:13:44
Nedávno jsem začal inzerovat na facebooku. Počet prokliků je každý den stejný, jen konverzní poměr upadá. První dny byl úžasných 7%, ale teď výrazně klesl.
Zkusil jsem do kampaně přidat novou reklamu. Ta zvýšila počet prokliků, ale nijak nehla s mizerným konverzním poměrem.
Myslíte, že už jsem v cílové skupině vyčerpal všechny ty nejlepší zákazníky, kteří bez rozmyslu kupují, nebo se to střídá a za chvíli zas přijde vlna nákupů?
Máte ve svém eshopu denně konstantní počet objednávek?
1. 3. 2012 15:13:44
https://webtrh.cz/diskuse/kolisani-konverzniho-pomeru#reply738267
tscheche
verified
rating uzivatele
1. 3. 2012 15:16:54
Myslím, že pravidelný konstantní počet objednávek nemůže mít nikdo, protože na prodejnost toho či onoho zboží působí mnoho faktorů....
1. 3. 2012 15:16:54
https://webtrh.cz/diskuse/kolisani-konverzniho-pomeru#reply738266
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
1. 3. 2012 15:21:58
sleduj spis dlouhodoby konverzni pomer, kdy minimalni obdobi by mel byt mesic ... Denni koverze jsou nicnerikajici, uz treba proto ze clovek se nerozhoduje ze dne na den ze neco koupi, ale trva mu to i tydny nez se vrati a skutecne nakoupi
1. 3. 2012 15:21:58
https://webtrh.cz/diskuse/kolisani-konverzniho-pomeru#reply738265
Jakub Kočí
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
1. 3. 2012 15:47:54
Já osobně sleduju konverzní poměr po měsíci. U nás je to s objednávkama klasicky: v pondělí jich je nejvíc (opravdu znatelně velký rozdíl od ostatních dnů) a čtvrtek, pátek je z týdne vždycky nejslabší.
Nemá cenu tyhle ukazatele sledovat každý den.
1. 3. 2012 15:47:54
https://webtrh.cz/diskuse/kolisani-konverzniho-pomeru#reply738264
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit