Zadejte hledaný výraz...

Kolik minut v průměru provoláte?

pekova
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
7. 4. 2014 14:58:47
Někdy před rokem nám tu začal BOOM neomezených tarifů, je mi jasné, že naplno ho využije pouze hrstka lidí, rád bych si proto udělal malý průzkum, ze kterého pak sepíšu nějaký výsledek a podělím se s Vámi o něj. :)
Má otázka tedy zní - Kolik minut měsíčně provoláte v průměru?
7. 4. 2014 14:58:47
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-minut-v-prumeru-provolate#reply1013192
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
7. 4. 2014 15:37:58
Mám neomezený tarif, který se mi teoreticky nevyplatí. Protože je ovšem za zvýhodněnou cenu (420 měsíčně), přesto jsem ho vzal, protože se může stát, že budu muset volat mnohem více než obvykle, ze dne na den, a takto si nemusím dělat žádné starosti s pozdějším nuceným přechodem. Čtyři stovky najdu vždycky, takže jestli provolám dvě nebo tři a platím čtyři, už je mi fuk.
7. 4. 2014 15:37:58
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-minut-v-prumeru-provolate#reply1013191
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
7. 4. 2014 16:21:27
Už před lety jsem hovory úplně zrušil - telefon mám jen s daty. Můžu to jen doporučit :)
7. 4. 2014 16:21:27
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-minut-v-prumeru-provolate#reply1013190
David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
7. 4. 2014 16:22:29
Klienti jsou cim dal narocnejsi a kamaradi a zeny jeste vice:))! Takze ja mam mesicne 200 - 300 minut.
Ale uprimne, ten neomezeny narif zase neni takova pecka. Clovek se po chvilce pristihne, ze se vykecava o kravinach a zdrzuje ho to od prace...
7. 4. 2014 16:22:29
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-minut-v-prumeru-provolate#reply1013189
shar
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
7. 4. 2014 16:33:44
Napsal Souki;1076253
Už před lety jsem hovory úplně zrušil - telefon mám jen s daty. Můžu to jen doporučit :)
Presne to mam stejny :)
7. 4. 2014 16:33:44
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-minut-v-prumeru-provolate#reply1013188
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
7. 4. 2014 18:07:38
Minuly tyzden som niekde cital ze v CR a SR ludia volaju v priemere 4 minuty denne a poslu tusim 5 sms.
7. 4. 2014 18:07:38
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-minut-v-prumeru-provolate#reply1013187
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
7. 4. 2014 18:15:49
Skoro nevolám.
Neprovolám ani 30 minut. S klienty si vždy dohodnu, že vše chci převážně mailem, abych měl vše na očích a mohl se k tomu kdykoliv vrátit. Když mi zavolá 5 klientů, někdy i 8x denně a každej něco chce, stejně si to nepamatuju. Takže se snažím odpbourávat volání. Většinou volají klienti, že něco potřebují. Najdou se i tací, že když chci něco já a volám, típnou mi to a volají zpět. A v dnešní době taky preferuji skype. Takže telefon převážně na maily, data a podobný věci. Občas sms manželce, ale jinak telefon skoro nepotřebuji. Opravdu jen skoro.
7. 4. 2014 18:15:49
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-minut-v-prumeru-provolate#reply1013186
Tak těch 100-200 jak se zadaří občas i více :-)
7. 4. 2014 18:47:06
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-minut-v-prumeru-provolate#reply1013185
hodon
verified
rating uzivatele
7. 4. 2014 19:22:18
Do těch 50min se vlezu + si dávám 2-3x za měsíc internet v mobilu na den. :) SMS nepoužívám, protože když někdo něco chce ať zavolá a když já něco chci, tak je sprostý psát SMS. Plus na SMS odpoví kdoví kdy. Já je třeba z 90% ignoruji.
7. 4. 2014 19:22:18
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-minut-v-prumeru-provolate#reply1013184
bof
verified
rating uzivatele
7. 4. 2014 19:32:41
Já zase preferuji, volání s klientem. Hlavně s klientama s novými požadavky, kde se po telefonu dá dobře domluvit lépe přesvědčit a je to víc osobní než email, i ze strategického hlediska získávání klientů je rozhodně lepší telefon a nejlepší osobní schůzka. Po rozhovoru se pak následně přesunout na emailovou komunikaci, smlouva, dokumentace, zadání, požadavky, opravy atd atd. Osobně pro své klienty využívám task manager, kde mi zadávají v průběhu vývoje požadavky.
Takže provolám hodně.
7. 4. 2014 19:32:41
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-minut-v-prumeru-provolate#reply1013183
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
7. 4. 2014 19:40:50
Napsal bof;1076333
Já zase preferuji, volání s klientem. Hlavně s klientama s novými požadavky, kde se po telefonu dá dobře domluvit lépe přesvědčit a je to víc osobní než email, i ze strategického hlediska získávání klientů je rozhodně lepší telefon a nejlepší osobní schůzka. Po rozhovoru se pak následně přesunout na emailovou komunikaci, smlouva, dokumentace, zadání, požadavky, opravy atd atd. Osobně pro své klienty využívám task manager, kde mi zadávají v průběhu vývoje požadavky.
Takže provolám hodně.
Je jasné, že ten prvotní styk je telefonicky, nejlépe osobně. I když....všiml jsem si, že i klienti raději napíší a čekají. Nebo na začátku jako první volají oni. Takže z mé strany je to pasé. Já tedy nic moc neprovolám.
7. 4. 2014 19:40:50
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-minut-v-prumeru-provolate#reply1013182
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit