Zadejte hledaný výraz...

Koho vybrat na propagaci?

Zdravím,
mohu poprosit o nějaké tipy na opravdu dobré a osvědčené marketingové firmy? Nebo ještě lépe jednotlivce?
Upřednostnil bych jednotlivce, kteří jsou schopní pracovat za podíl ze zisku (předpokládaný zisk do 2 let - min. 200 000 Kč)
Jinak prosím, rady typu: Za podíl ze zisku s tebou nikdo dělat nebude apod. a různé připomínky si můžete nechat . Je mi jasné, že je to spíš náhoda, ale za zkoušku nic nedám
Všem moc děkuji
17. 7. 2012 12:14:40
https://webtrh.cz/diskuse/koho-vybrat-na-propagaci/#reply785794
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
17. 7. 2012 13:07:17
Tony: pri takomto dopyte by bolo mozno vhodne uviest ci chcete aby pracovali za podiel zo zisku oni (t.j. namiesto svojej "mzdy" budu mat podiel zo zisku) alebo ci chcete aby kompletne marketingove naklady niesli tiez oni (napr. platbu za adwords a pod).
17. 7. 2012 13:07:17
https://webtrh.cz/diskuse/koho-vybrat-na-propagaci/#reply785793
Tyto věci bych financoval já, v podstatě většinu výdělku (svého) bych chtěl investovat do adwords apod. - aspoň ze začátku.
17. 7. 2012 13:12:55
https://webtrh.cz/diskuse/koho-vybrat-na-propagaci/#reply785792
Hledáte člověka, který bude vymýšlet účinné strategie, nebo člověka který bude sedět u PC a dělat PPC, letáky a "manuální práci"?
Ten zisk je 200 000 za dva roky, nebo měsíčně?
Pokud hledáte první typ člověka a zisk je měsíční mohu pomoci. Pokud je zisk 200 000 za dva roky tzn. cca 9000 za měsíc markentingové poradenství si dovolit nemůžete.
PS: Co všichni mají s těmi PPC... vždy jsou výkonnější a levnější metody jak nastartovat projekt
17. 7. 2012 14:17:21
https://webtrh.cz/diskuse/koho-vybrat-na-propagaci/#reply785791
Napsal Michal Seidler;820079
PS: Co všichni mají s těmi PPC... vždy jsou výkonnější a levnější metody jak nastartovat projekt
Jen tezko budete hledat tak masovy zdroj zakazniku, u ktereho jste schopen od pocatku resit efektivitu tak, jak si stanovite. Otazkou pak taky je, co si kdo predstavuje pod pojmem "nastartovani".
17. 7. 2012 14:30:02
https://webtrh.cz/diskuse/koho-vybrat-na-propagaci/#reply785790
Co se týče PPC bylo to myšleno spíše způsobem jak se dneska na to obecně podnikatelé dívají. "Šoupnu tam PPC kampaň a spasí mi to podnikání". PPC nejsou špatné, ale není to první věc nad kterou by měl člověk přemýšlet. PPC přece není to co vytváří konverzi, PPC přivádí návštěvníky, ale už z nich nedělá zákazníky.
17. 7. 2012 14:37:37
https://webtrh.cz/diskuse/koho-vybrat-na-propagaci/#reply785789
ano to mate pravdu, ale zakaznikem se muze stat jen ten, co na ten web prijde a na rozdil od jinych zdroju navstevnosti jste u PPC schopen pracovat pomerne efektivne tim, ze si to jste schopen pomerne dobre ridit.
Nicmene to asi autora nezajima, tak dale to v tomto vlaknu nebudu resit.
17. 7. 2012 14:44:49
https://webtrh.cz/diskuse/koho-vybrat-na-propagaci/#reply785788
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
17. 7. 2012 14:53:12
Napsal Michal Seidler;820091
Co se týče PPC bylo to myšleno spíše způsobem jak se dneska na to obecně podnikatelé dívají. "Šoupnu tam PPC kampaň a spasí mi to podnikání". PPC nejsou špatné, ale není to první věc nad kterou by měl člověk přemýšlet. PPC přece není to co vytváří konverzi, PPC přivádí návštěvníky, ale už z nich nedělá zákazníky.
Ale pořád se bavíme o tom, jak tam toho náštěvníka dostat. Co je tedy podle tebe lepší než PPC?
Aby se z návštěvníka stal zákazník už ovliňuje spousta dalších věcí - zda se po kliknutí na reklamu dostal tam kam chtěl, samotný vzhled webu, ceny, dodací lhůty...
17. 7. 2012 14:53:12
https://webtrh.cz/diskuse/koho-vybrat-na-propagaci/#reply785787
Napsal hampl.david;820099
Ale pořád se bavíme o tom, jak tam toho náštěvníka dostat. Co je tedy podle tebe lepší než PPC?
Aby se z návštěvníka stal zákazník už ovliňuje spousta dalších věcí - zda se po kliknutí na reklamu dostal tam kam chtěl, samotný vzhled webu, ceny, dodací lhůty...
Já reagoval na tento příspěvek:
Tyto věci bych financoval já, v podstatě většinu výdělku (svého) bych chtěl investovat do adwords apod. - aspoň ze začátku.
konkrétně na ztučněnou část. A to z toho důvodů že je to postavené na ruby. Není možné přivádět návštěvníky tam, kde není vytvoření strategie pro konverze. Pokud je konverzní poměr webu, služby,... v řádu procent je PPC nejdražší způsob jak službu propagovat. Pokud je konverzní poměr v řádu desítek procent PPC jsou super. (proto není dobré investovat hned do PPC) Ovšem PPC také nejsou úžasné protože CTR se pohybuje v řádu procent.
A přece je rozdíl zda z 1000 návštěvníků uděláte 3 klienty, nebo 150. A navíc v konkurenčních odvětvích jsou PPC drahé oproti marketingovým strategiím využívajících jiných prostředků. Neboť u PPC poměr návštěvníci / cena je dána pevně konkurenty zatím co u marketingové strategie je tento poměr závislý na Vás a vašich možnostech (nediktuje ho konkurence).
17. 7. 2012 15:22:28
https://webtrh.cz/diskuse/koho-vybrat-na-propagaci/#reply785786
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
17. 7. 2012 15:39:59
Michal: Myslim, ze vsetci hovorime o tom istom. Pokial sa bavime o projekte s 10-20 UIP denne tak existuje nepochybne velke mnozstvo marketingovych strategii zdarma (len ich vymysliet). Pokial vsak hovorime o projekte s 10-20.000 UIP denne tak si neviem predstavit cim by ste PPC v marketingovom mixe efektivne nahradili.
(Alebo: Ked potrebujem do eshopu 20 navstevnikov tak mi ich kludne posle zdarma kamoska Janka Čučoriedková. Ked ich vsak potrebujem 1.000.000 tak by sa ta kamoska musela volat Marissa Mayer :)
BTW: konverzny pomer radovo v jednotkach percent je pri velkych eshopoch OK, mnohi by boli radi aj za jedno cele percento :)
17. 7. 2012 15:39:59
https://webtrh.cz/diskuse/koho-vybrat-na-propagaci/#reply785785
Napsal Michal Seidler;820079
Ten zisk je 200 000 za dva roky, nebo měsíčně?
Měsíčně, záleží však na tom, jak se dotyčný bude snažit :)
17. 7. 2012 16:48:17
https://webtrh.cz/diskuse/koho-vybrat-na-propagaci/#reply785784
Martin_H
verified
rating uzivatele
(91 hodnocení)
19. 7. 2012 20:34:02
Napsal TonyMontanoDesign;820037
Zdravím,
mohu poprosit o nějaké tipy na opravdu dobré a osvědčené marketingové firmy? Nebo ještě lépe jednotlivce?....
Vyzkoušej Matějku z Aitomu. Nevím, jestli ti bude pracovat za podíl ze zisku :) , ale z těch agentur, co jsme vyzkoušeli ( a že jich bylo) mám tady pocit, že tě nebude chtít oškubat rychle a najednou, že prostě neuvažuje v rámci jednoho měsíce a jednoho obchodního případu, ale nějak dlouhodoběji.
Což jak trochu zhnuseně konstatuju dneska není vůbec běžné :(
19. 7. 2012 20:34:02
https://webtrh.cz/diskuse/koho-vybrat-na-propagaci/#reply785783
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit