Zadejte hledaný výraz...

Kliky Facebook a navstevy Analytics – velke rozdiely

Megazon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
28. 9. 2015 22:51:26
Pri jednom webe mame statistiky facebooku a googlu diametralne odlisne. Ked si zaplatim kampan na facebooku, kde poslem 1000 navstev na web A, do googlu sa mi premietne dajme tomu 920 navstev. Pri tomto danom webe sa mi ale z 1000 navstev z FB premietne do analytics len 350. Ako je to mozne? Ide o rovnaku fanpage, boost v rovnakom case na rovnakom audience tak nemyslim ze by slo o nejakych botov. Problemy robi len tento jediny web. Nejake napady?
28. 9. 2015 22:51:26
https://webtrh.cz/diskuse/kliky-facebook-a-navstevy-analytics-velke-rozdiely#reply1143020
kobl
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 9. 2015 00:18:42
Mám stejné zkušenosti. Řekl bych, že je to dané hodnotou/bezcenností fb lidí a rozdílným měření. Představuji si to tak: GA uživatele, který na webu ztráví do 5s nezaregistruje. FB ho ale naúčtuje. Opět je to ale spojené s hodnotou přivedených lidí
29. 9. 2015 00:18:42
https://webtrh.cz/diskuse/kliky-facebook-a-navstevy-analytics-velke-rozdiely#reply1143019
XXX376
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
29. 9. 2015 01:54:53
kobl taky bych to tak viděl
29. 9. 2015 01:54:53
https://webtrh.cz/diskuse/kliky-facebook-a-navstevy-analytics-velke-rozdiely#reply1143018
Megazon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 9. 2015 10:52:26
No ale na 10 roznych weboch sa mi do analytics prejavi 89% navstevnosti. Len v tomto jednom mi prejde cca 38% co je obrovsky rozdiel...
29. 9. 2015 10:52:26
https://webtrh.cz/diskuse/kliky-facebook-a-navstevy-analytics-velke-rozdiely#reply1143017
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit