Zadejte hledaný výraz...

Klient nezaplatil zakázku

Jakub Hošek
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
4. 9. 2013 16:12:23
Dobrý den, řeším takový problém.
Klientovi jsme kodoval webové stránky. Sjednali jsme cenu, byl mi zaslán návrh stránky. Po ukazani hotové práce mne klient požádla o č. učtu, vše se zdálo v pořádku
poté, co jsem poslal číslo učtu, jsme si již nic nepsali. Ted už to je 8 dní a zádné peníze nepřišli, od té domy se zde klient neukázal. Mám bohužel kontakt jen zde na jeho WT profil, na kterém se nevyskytuje. Mám také kontakt na jeho kolegu, který mi zasílal psd soubor v emailu, ten ovšem také neodpovídá.
Co by jste mi ted doporučili dělat? Mám jména klientů a dokumentaci zpráv tady na webtrhu. S těmi penězmi jsem počítal.
4. 9. 2013 16:12:23
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nezaplatil-zakazku/#reply941234
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
4. 9. 2013 16:15:40
8 dní? To abych si posvítil na minimálně deset svých klientů, kterým jsem na konci měsíce fakturoval...
Vyčkej alespoň 14 dní.
4. 9. 2013 16:15:40
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nezaplatil-zakazku/#reply941233
webdomena
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
4. 9. 2013 16:21:36
Mas smlouvu ...?
Poslal jsi mu fakturu...?
Kdy byla splatna...?
Kazdopadne ho zkus najit, zavolej mu, napis mu.....
Obecne datum splatnosti je na fakture datum kdy ma byt castka pripsana na ucte ...
4. 9. 2013 16:21:36
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nezaplatil-zakazku/#reply941232
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
4. 9. 2013 17:11:50
Není lepší posílat hotovou práci až po zaplacení? Když klient vidí že práce je hotova v náhledu tak snad nemusí pochybovat, že bys mu to neposlal.
4. 9. 2013 17:11:50
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nezaplatil-zakazku/#reply941231
Hralikp2
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
4. 9. 2013 18:04:35
Není lepší posílat hotovou práci až po zaplacení? Když klient vidí že práce je hotova v náhledu tak snad nemusí pochybovat, že bys mu to neposlal.
Asi nejlepší varianta .. také to tak dělám. Jinak v tomhle nejsi sám, prodávám katalogy a databáze a více jak polovina lidí píše, že má vážný zájem, požadují číslo účtu a poté ticho po pěšině :-)
4. 9. 2013 18:04:35
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nezaplatil-zakazku/#reply941230
Jakub Hošek
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
4. 9. 2013 20:19:47
Hraje zde roli několik faktorů:
Práce nebyla na fakturu, k žádnému dokladu jsme s enestihli dostat.
Nemám jeho telefonní číslo, jak sjem říkal, pouze wt nick a email klienta.
Práci sice ještě nedostal, ale učinil jsem jitsé výdaje spojené s vypracováním práce. Takže ačkoliv zprávu ještě nedostal, tak já ji potřebuji proplatit.
Když jsem volal na telefonni číslo bowlingového centra, pro které jsme práci dělal, řekli mi, že nikomu nic nezadávali a že žádnému panu "xx" práci nezadával. Na druhou strnau, klient mi dodal hotový psd návrh onoho bowling centra, takže jestli to má jako imaginární referenci, fakt nevím.
Každopádně, ani pán na emailu ani ten na WT neodepisuje, nekomunikuje. Jsou to jediné kontakty co mám.
---------- Příspěvek doplněn 04.09.2013 v 20:25 ----------
Ted mě napadlo, vzheldem k tomu,že na WT je podmínkou uvedení fakturačních udaju vč. tel čísla, nepletu-li se, mohl by administrátor po uvedéní jména (zatím do SZ, nechci tu veřejně dělat špatnou reklamu, když josu třeba peníze na cestě, až bude videt definitivní nezájem nezaplatit, určitě je sem postnu.. :) ) zaslat telefonní číslo, po kterém bych se mohl s dotyčným spojit.
4. 9. 2013 20:19:47
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nezaplatil-zakazku/#reply941229
To skoro srandovně zní, ale jak kdyby si nechali nakódovat návrh co si sami udělali a chtěli ho prezentovat bowling centru, čekali jestli kšeft klapne, když ano tak ti zaplatí a když ne, tak se už neozvou :D dneska to tu na WT tak někdy funguje
4. 9. 2013 21:06:53
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nezaplatil-zakazku/#reply941228
Jakub Hošek
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
4. 9. 2013 21:16:11
:D no nevím.. Doufám, že to není ten případ. I když, když koukám na staré, res. aktuální stránky centra, běhá mi až mráz po zádech D
4. 9. 2013 21:16:11
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nezaplatil-zakazku/#reply941227
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
4. 9. 2013 21:16:24
Tohle je přesně příklad směřující proti názorům, že zálohy na práci jsou neetické.. jak je vidět, je to vždy úhel pohledu.
4. 9. 2013 21:16:24
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nezaplatil-zakazku/#reply941226
Jakub Hošek
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
20. 9. 2013 21:58:01
Tak již je to měsíc a pořád nic. Nevím, co mám dělat. Klient se pořád obrací na to, že peníze musí zpracovat účetní, že on, kdy peníze přijdou, neovlivní. Moc mu nevěřím a nevím, jak z něj peníze dostat v případě, že jediné kontaktní informace co na něj mám je jméno na WT a pak emailový kontakt na jeho kolegu.
20. 9. 2013 21:58:01
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nezaplatil-zakazku/#reply941225
Výmluva. Peníze neuvidíš.
22. 9. 2013 12:55:35
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nezaplatil-zakazku/#reply941224
P3tros
verified
rating uzivatele
6. 11. 2013 19:43:31
Ked take vyhovorky pouziva, uziva si to s tebou. Ak termin splatnosti vyprsalo, hned schovaj tu stranku a nechaj tam prazdne. Naspat das, az ked zaplati.
6. 11. 2013 19:43:31
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nezaplatil-zakazku/#reply941223
tuk
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
7. 11. 2013 10:39:22
Já bych to nechal plavat. A příště bych se vydal klasickou cestou - objednávka, smlouva o dílo, osobní kontakt a prověření klienta, záloha, doplatek v hotovosti při osobním předání. Druhá cesta je vybudovat si někde nějakou důvěru - web, fórum, jiná komunita a požadovat jen platby dopředu.
7. 11. 2013 10:39:22
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nezaplatil-zakazku/#reply941222
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit