Zadejte hledaný výraz...

Klient chce vrátit peníze za web, protože s ním není spokojený

anonymni
verified
rating uzivatele
12. 8. 2016 13:03:37
Dobrý den,
před časem odemě jeden zákazník koupil na fakturu jeden web, za 3 000 kč.
Včera se mi ozval, že je s webem nespokojený a že chce vrátit peníze.
Dopředu věděl, do čeho jde, a co kupuje. Má nyní nárok na vrácení peněz? Mě se to moc nelíbí, protože se nejedná o fyzické zboží, ale o něco, co nemůže fyzicky "vrátit", a nemám tak jistotu, že to nebude používat dál.
Jak byste postupovali dál? Má právo na vrácení peněz? Co když mu peníze nevrátím? Může mě žalovat?
Díky
12. 8. 2016 13:03:37
https://webtrh.cz/diskuse/klient-chce-vratit-penize-za-web-protoze-s-nim-neni-spokojeny#reply1217149
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
12. 8. 2016 13:06:14
Byla smlouva nebo jen faktura? co je napsane na fakture? kdo byl zakaznik - FO nepodnikatel, podnikatel nebo PO?
K uplne posledni otazce - za 3000 silne pochybuju ze by sel k soudu, protoze se to financne absolutne nevyplati.
12. 8. 2016 13:06:14
https://webtrh.cz/diskuse/klient-chce-vratit-penize-za-web-protoze-s-nim-neni-spokojeny#reply1217148
J.Čakloš
verified
rating uzivatele
(136 hodnocení)
12. 8. 2016 13:07:20
Jak byste postupovali dál? Má právo na vrácení peněz? Co když mu peníze nevrátím?
Máte nejakú kúpno-predajnú zmluvu?
Má právo na vrátenie peňazí za určitých okolností. Ty keď si kúpiš službu, resp. zaplatíš na 1 rok nástroj ako MailChimp (strelený príklad) tak máš tiež nárok na vrátenie peňazí resp. odstúpenie od zmluvy atď atď.
Súd to asi nie. :-)
12. 8. 2016 13:07:20
https://webtrh.cz/diskuse/klient-chce-vratit-penize-za-web-protoze-s-nim-neni-spokojeny#reply1217147
anonymni
verified
rating uzivatele
12. 8. 2016 13:08:30
Bez smlouvy, jen faktura. Faktura je uplně normalní, podle předlohy idoklad.cz. Zákazník je FO Nepodnikatel
12. 8. 2016 13:08:30
https://webtrh.cz/diskuse/klient-chce-vratit-penize-za-web-protoze-s-nim-neni-spokojeny#reply1217146
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
12. 8. 2016 13:08:57
Napsal J.Čakloš;1316733
Samozrejme má právo na vrátenie peňazí. Ty keď si kúpiš službu, resp. zaplatíš na 1 rok nástroj ako MailChimp (strelený príklad) tak máš tiež nárok na vrátenie peňazí resp. odstúpenie od zmluvy.
v zadnem pripade to neni nic samozrejmeho a vas priklad je take uplne mimo, protoze hotovy web a predplacena sluzba je neco uplne jineho...
---------- Příspěvek doplněn 12.08.2016 v 13:09 ----------
Napsal anonymní;1316734
Bez smlouvy, jen faktura. Faktura je uplně normalní, podle předlohy idoklad.cz. Zákazník je FO Nepodnikatel
nezajima me jak jste vystavoval fakturu ale co je uvedeno jako predmet za ktery dany zakaznik platil...
---------- Příspěvek doplněn 12.08.2016 v 13:10 ----------
taky je asi rozhodujici jak daleko zpet to je a co konkretne zakaznik "reklamuje".
12. 8. 2016 13:08:57
https://webtrh.cz/diskuse/klient-chce-vratit-penize-za-web-protoze-s-nim-neni-spokojeny#reply1217145
anonymni
verified
rating uzivatele
12. 8. 2016 13:11:37
Aha. Jasně, jako předmět je uvedeno : "Systém k provozování webu XYZ"
12. 8. 2016 13:11:37
https://webtrh.cz/diskuse/klient-chce-vratit-penize-za-web-protoze-s-nim-neni-spokojeny#reply1217144
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
12. 8. 2016 13:19:03
Tak si to shrnme, pokud jsem to dobre pochopil pak zakaznik se snazi uplatnit sve pravo z vadne dodane sluzby a chce jako reseni vraceni penez. Problem je, že nemate pisemnou smlouvu kde by se stanovovalo jak ma dana vec vypadat a fungovat a to v tomto pripade vidim jako nevyhodu pro zakaznika, protoze pokud vam nestanovil jak ma dana vec fungovat tak se bude predpokladat ze je to predmet s vlastnostmi obvyklymi, tedy v podstate skoro cokoliv. Navic pravo na vraceni mu vznika jen v pripade ze to nelze opravit (coz je zase ale problem, protoze to ze neco nefunguje podle predstav neznamena ze je to vadne)... Takze obecne bych se tu priklonil k tomu, ze vetsi chybu udelal zakaznik kdyz si nenapsal smlouvu na to jake vyminene vlatsnosti ma dany web mit :) Jde to sice prokazat jinak, treba mailovou komunikaci, ale to uz musite vedet sam, zda jste to udelal dle predstavy zakaznika a zda se to resilo dolozitelne
12. 8. 2016 13:19:03
https://webtrh.cz/diskuse/klient-chce-vratit-penize-za-web-protoze-s-nim-neni-spokojeny#reply1217143
Venturi
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
12. 8. 2016 13:21:28
nevím jaka byla nabídka a další informace, ale obecně NE. Stejně jak jak nemá zákazník právo (dle zákano) na vrácení u DVD, KNIH, licenci SW, filmu a podobných vecích, tak osobně bych tam zařadil aj webovky. Dle mě to jen zkouší či je to nějaky vychcánek, rozhodně kvuli 3000 kč nic nebude rešit soudně, tedy pokud to neni magor.
12. 8. 2016 13:21:28
https://webtrh.cz/diskuse/klient-chce-vratit-penize-za-web-protoze-s-nim-neni-spokojeny#reply1217142
J.Čakloš
verified
rating uzivatele
(136 hodnocení)
12. 8. 2016 13:28:55
vas priklad je take uplne mimo, protoze hotovy web a predplacena sluzba je neco uplne jineho...
Áno písal som že strelený príklad a možno je mimo, každopádne chcel som poukázať na tento nezmysel:
Mě se to moc nelíbí, protože se nejedná o fyzické zboží, ale o něco, co nemůže fyzicky "vrátit",
To, že sa nejedná o fyzický tovar ešte neznamená, že klient nemá právo požadovať vrátenie peňazí.
V 7. príspevku je to správne.
12. 8. 2016 13:28:55
https://webtrh.cz/diskuse/klient-chce-vratit-penize-za-web-protoze-s-nim-neni-spokojeny#reply1217141
ThoR
verified
rating uzivatele
(72 hodnocení)
12. 8. 2016 15:01:55
Pokud má rozumné argumenty tak bych mu to vrátil, pokud to není třeba 1/2 roku po předání ... 3.000,- by mi nestálo za negativní recenze atd...
12. 8. 2016 15:01:55
https://webtrh.cz/diskuse/klient-chce-vratit-penize-za-web-protoze-s-nim-neni-spokojeny#reply1217140
emanuel2
verified
rating uzivatele
12. 8. 2016 15:32:13
Jy byl na dovolené, vůbec se mi tam nakonec nelíbilo, ale peníze mi nevrátili. Před dvěma lety jsem kupoval nové auto, teď už mě nebaví....a taky nic.
12. 8. 2016 15:32:13
https://webtrh.cz/diskuse/klient-chce-vratit-penize-za-web-protoze-s-nim-neni-spokojeny#reply1217139
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
12. 8. 2016 17:37:29
Napsal emanuel2;1316789
Jy byl na dovolené, vůbec se mi tam nakonec nelíbilo, ale peníze mi nevrátili. Před dvěma lety jsem kupoval nové auto, teď už mě nebaví....a taky nic.
I dovolenu i auto muzete reklamovat. Duvody musi byt padne a s argumenty. U Auta se da udelat znalecky posudek, pokud ma nejake vady, da se uplatnit bud reklamace nebo odstoupeni od kupni smlouvy. Samozrejme, ze pokud prestava bavit - nikoho to nezajima, neni to argument a duvod k vraceni nebo reklamaci :)
12. 8. 2016 17:37:29
https://webtrh.cz/diskuse/klient-chce-vratit-penize-za-web-protoze-s-nim-neni-spokojeny#reply1217138
Tomáš Rous
verified
rating uzivatele
12. 8. 2016 17:54:43
Napsal anonymní;1316730
Dobrý den,
před časem odemě jeden zákazník koupil na fakturu jeden web, za 3 000 kč.
Včera se mi ozval, že je s webem nespokojený a že chce vrátit peníze.
Dopředu věděl, do čeho jde, a co kupuje. Má nyní nárok na vrácení peněz? Mě se to moc nelíbí, protože se nejedná o fyzické zboží, ale o něco, co nemůže fyzicky "vrátit", a nemám tak jistotu, že to nebude používat dál.
Jak byste postupovali dál? Má právo na vrácení peněz? Co když mu peníze nevrátím? Může mě žalovat?
Díky
Bylo by dobré k úplnosti informací poskytnout i informaci před jakým "časem" jste web prodal a důvod nespokojenosti zákazníka - pokud to lze.
12. 8. 2016 17:54:43
https://webtrh.cz/diskuse/klient-chce-vratit-penize-za-web-protoze-s-nim-neni-spokojeny#reply1217137
Pokud by to bylo chápáno jako reklamace, tak nějaký nárok na kompenzaci mít může. Pokud se mu jenom "nelíbí" tak určitě ne. Zkusil bych se s ním rozumně dohodnout, ale patrně to bude nějakej vychcánek.
12. 8. 2016 17:56:46
https://webtrh.cz/diskuse/klient-chce-vratit-penize-za-web-protoze-s-nim-neni-spokojeny#reply1217136
J.Čakloš
verified
rating uzivatele
(136 hodnocení)
12. 8. 2016 18:26:56
Zkusil bych se s ním rozumně dohodnout, ale patrně to bude nějakej vychcánek.
Nepoznáš detaily a verziu druhej strany, veď pokojne môže byť vychcánek práve zakladateľ tématu. Nevieš či nebol kupujúci uvedený do omylu. :-) A áno, kupujúci by si mal stav tovaru, webu, poriadne overiť.
Tak či onak, pokiaľ ti to nevadí, tak doplň PREČO je s webom nespokojný a chce vrátiť peniaze.
12. 8. 2016 18:26:56
https://webtrh.cz/diskuse/klient-chce-vratit-penize-za-web-protoze-s-nim-neni-spokojeny#reply1217135
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit