"Když jste v koncích, přidejte cukr" – o vině potravinářského průmyslu
Martin Schlemmer
26. 2. 2013 21:53:22
26. 2. 2013 21:53:22
Ondřej Čištín
10. 3. 2013 00:05:32
10. 3. 2013 00:05:32
Prodej
Více
DomaciBramburky.cz + Domaci-bramburky.cz – prémiové a výstižné domony pro prodejce nebo výrobce brambůrek, neváhejte
11 990 Kč
0 příhozů
Doautobazaru.cz + Do-autobazaru.cz
1 999 Kč
0 příhozů
Dilynaprodej.cz – doména pro prodejce dilu
999 Kč
0 příhozů
Dietniprogram.cz + Dietniprogramy.cz – domény pro vaší firmu, vaše služby
2 999 Kč
0 příhozů
Detske-zidlicky.cz
1 900 Kč
0 příhozů
Zajímavosti: Lidé mají nejraději, když se brambůrek rozlomí pod tlakem cca 2kg na 6cm^2 (four pounds of pressure to square inch).Když se něco rozpustí už v puse (křupky Cheetos), mozek si myslí, že to nemá žádné kalorie, a lidé toho sní víc. Tomu jevu se říká "vanishing caloric density".Podle výzkumu provedeného na 121 tisících lidech a zveřejněného v roce 2011 jsou zdaleka největší příčinou přibírání váhy a zhoršování tělesného stavu brambůrky. Jsou mastné ze smažení, hodně slané, a obsahují cukr přímo v bramborovém škrobu, ze kterého se skládají. Perfektní hmota vyvolávající závislost.Psycholog povolaný společností Frito-Lay v roce 1957 firmě doporučil vyhnout se na balení slovu "smažený", aby lidé necítili tolik viny při nákupu a pojídání.