Zadejte hledaný výraz...

Kdo reklamuje nedoručení poštovní zásilky?

Dobrý den,
před týdnem v úterý jsem si objednal v jednom e-shopu zboží, které mi do dnešního dne nedorazilo. Jedná se o přepravu Českou poštou, Balík do ruky, čili balík by měl být doručen následující den.
Byla mi pouze v den objednání odeslána SMS o doručování balíku následující den, ale balík mi doručen nebyl a pouze přišla SMS s omluvou za nedoručení balíku a od té doby nic.
U sledování zásilky je pouze zpráva, že je balík stále přepravován k dodací poště.
Chci se zeptat (i majitelů e-shopů), jak mám řešit z pohledu zákazníka případnou reklamaci nedoručení zásilky. Na stránkách pošty jsem našel, že je k tomu třeba originál nebo opis podacího lístku a zřejmě reklamaci může provést odesílatel i adresát. Selským rozumem bych spíše viděl břemeno reklamace na odesílateli, tedy e-shopu, tak se chci zeptat, jak se v takových situacích postupuje.
Děkuji.
23. 7. 2013 10:05:34
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-reklamuje-nedoruceni-postovni-zasilky/#reply925879
ora
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
23. 7. 2013 10:13:06
Reklamace je na tom kdo si službu objednal. Jenom pro ilustraci jak někdy česká pošta postupuje :
http://www.marigold.cz/item/jak-ceska-posta-podvadi-s-dorucovanim-zasilek
23. 7. 2013 10:13:06
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-reklamuje-nedoruceni-postovni-zasilky/#reply925878
Macecha
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
23. 7. 2013 10:16:13
počkej 3 dny to je u pošty normální doba :D
23. 7. 2013 10:16:13
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-reklamuje-nedoruceni-postovni-zasilky/#reply925877
Roni
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
23. 7. 2013 10:17:15
já to řeším za své zákazníky - ti se mi ale napřed musí ozvat, že se něco děje. Pak to prověřuji. Pokud to vypadá, že se zásilka ztratila, ihned podávám zákazníkovi zboží znovu a reklamuji si to s poštou pak již sama. Stává se mi to ale tak maximálně 2-3 x ročně, takže nic děsivého. Rozhodně ale ještě zkuste zavolat na svou doručovací poštu, když víte číslo balíku a zkuste napřed zapátrat tam sám. Pokud ani to nepomůže, pak se obraťte na e-shop.
23. 7. 2013 10:17:15
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-reklamuje-nedoruceni-postovni-zasilky/#reply925876
HonzaD
verified
rating uzivatele
23. 7. 2013 10:18:48
Vzhledem k tomu, že jsi si z e-shopu objednal zboží včetně dopravy tak za doručení zásilky ve vztahu k Tobě odpovídá e-shop nikoliv pošta. Takže kontaktuj e-shop, který by měl následně uplatnit reklamaci u pošty. Ztracenou poštovní zásilku může reklamovat pouze odesílatel (e-shop), jelikož ten má doklad o odeslání zásilky.
23. 7. 2013 10:18:48
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-reklamuje-nedoruceni-postovni-zasilky/#reply925875
Díky za reakce.
Jen doplním, že e-shop jsem kontaktoval v pátek a sdělili mi, že se mám zeptat na poště.
Včera jsem se zeptal doručovatele, ten mi dnes sdělil, že ten balík u nich na poště nemají.
Takže požádám e-shop o reklamaci nedoručení balíku.
23. 7. 2013 10:23:21
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-reklamuje-nedoruceni-postovni-zasilky/#reply925874
HonzaD
verified
rating uzivatele
23. 7. 2013 10:34:00
A co říká tracking pošty?
23. 7. 2013 10:34:00
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-reklamuje-nedoruceni-postovni-zasilky/#reply925873
Napsal HonzaD;976577
A co říká tracking pošty?
Zásilka podána dne 16.07.2013 na poště 100 03 - Depo Praha 701.
Zásilka přepravována k dodací poště.
SMS zpráva o podání zásilky adresátovi odeslána dne 16.07.2013.
Zásilka přepravována k dodací poště.
SMS zpráva o důvodech neučinění pokusu o doručení zásilky adresátovi odeslána dne 17.07.2013.
23. 7. 2013 10:35:26
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-reklamuje-nedoruceni-postovni-zasilky/#reply925872
HonzaD
verified
rating uzivatele
23. 7. 2013 10:40:19
Zkus zavolat ještě na infolinku ČP a zeptat se na tuto zásilku.
23. 7. 2013 10:40:19
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-reklamuje-nedoruceni-postovni-zasilky/#reply925871
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
23. 7. 2013 10:42:45
Zkus cinknout na infoliknu pošty, mají tam trošku víc informací než co se zobrazuje na stránkách. Tohle vypadá že se jim balík někde ztratil při převozu... Ale obecně by to měl reklamovat odesilatel, ty jako adresát bys mohl reklamovat až třeba pokud by ti zboží přišlo poškozené.
23. 7. 2013 10:42:45
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-reklamuje-nedoruceni-postovni-zasilky/#reply925870
radek.liberec
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 7. 2013 12:26:23
no tohle by mel resit odesilatel cily eschop a pokud to prehazuje na zakaznika objednal bych asi radsi jinde pokud to nemaji snahu resit ja to ihned resim pokud mi to zakaznik oznami ze ma problem ze zasilkou nebo odesilam znova a nasledne to doresuju s postou
23. 7. 2013 12:26:23
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-reklamuje-nedoruceni-postovni-zasilky/#reply925869
Doplňuji další vývoj. Požádal jsem ještě o dohledání zásilky přes info mail Českou poštu a dnes mi dorazilo toto vyjádření:
Dobrý den, pane XXX,
velmi lituji, ale o Vámi uvedené zásilce nejsou v našem interním datovém záznamu k dispozici úplné údaje (pravděpodobně chybou v nasnímání dat); nelze proto bohužel zjistit, kde se zásilka v tuto chvíli nalézá.
Doporučuji Vám proto kontaktovat odesílatele a požádat jej, aby zásilku s podacím lístkem reklamoval.
Lituji, že Vám nemohu podat příznivější zprávu, a omlouvám se za způsobené nepříjemnosti.
Hezký den
Takže jsem požádal e-shop o reklamaci zásilky a zároveň si zboží objednám znovu, jak jste mi to někteří doporučovali výše.
24. 7. 2013 08:53:13
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-reklamuje-nedoruceni-postovni-zasilky/#reply925868
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
24. 7. 2013 09:00:45
Nevolej na (placenou) infolinku České Pošty (840 111 244), tam mají informace podobné jako na webu. Zavolej rovnou na speciální bezplatnou linku, kde mají podrobné informace o zásilkách, číslo 800 177 889.
Zásilku musí u pošty reklamovat odesilatel.
24. 7. 2013 09:00:45
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-reklamuje-nedoruceni-postovni-zasilky/#reply925867
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit