Zadejte hledaný výraz...

Kdo poradi s CRM, pripadne primo s vTiger?

darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
5. 7. 2012 18:01:40
Dobry den,
nainstaloval jsem si vTiger a ted v tom tak trochu plavu.
Jsme mensi vyrobni firma, mame urcite portfolio produktu a oslovujeme s nimi firmy, ktere je prodavaji, nebo pouzivaji. Mame tedy leady, nasbirane treba z internetu a pak stavajici zakazniky.
Potreboval bych poradit s jednou veci. Leady jsou mi jasne a pochopil jsem i konverzi z leadu na Account, pripadne kontakt. Co mi ale neni jasne, proc je ve vtiger a obecne v CRM vzdycky FIRMA a pak kontakt. Ano, vetsi firmy mohou mit vice lidi, se kterymi jednam. Ale, my zpravidla oslovujeme jedineho cloveka v te dane firme a proto se ptam, mohu si to nejak zjednodusit?
Zakladat primo accounty - resp. firmy a vykaslat se na kontakty?
Moje idea totiz je, ncpat si do leadu treba 30 potencialnich zakazniku. Pak je oslovit treba emailem a pokud neco objednaji, udelat z nich account a sledovat komunikaci apod. Pak jim zasilat akcni nabidky atd.
Leady, ktere se "nechytly" bud zahodit - oznacit za neperspektivni, nebo je oslovit jinak. Porad mi tam ale nadbyvaji ty kontakty, potazmo accounty a dela mi to v me predstave bordel :-)
Poradi nekdo, jak to teda delaji profici?
Petr
5. 7. 2012 18:01:40
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-poradi-s-crm-pripadne-primo-s-vtiger/#reply782015
Dominique
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
5. 7. 2012 19:29:46
Ono vam to samozrejme dela bordel, protoze to berete za ten nespravny konec. Vzdy se zacina preci projektem u ERP nebo kampani u CRM.
My konzultace u zakazniku,co vtiger maji nebo chteji poskytujeme za penize a muzete si jej domluvit na nasich strankach www.mojeit.eu
Muzete si to samozrejme zjednodusit, sam pouzivam konektory napr. pro Firefox, ale tam polozka spolecnosti je taky.
Berte to tak, ze dodatecna polozka spolecnosti je to nejlepsi pro trideni dat, co vubec muzete pouzivat.
Je to takova povinne nepovinna polozka, ale jakmile se ji naucite pouzivat, pomuze Vam to zacinat oslovovat nove zakazniky pres nove kampane a vytvaret nove kampane pres virtualni spolecnosti.
Kazdy clovek nekde pracuje a patri do nejake spolecnosti a kdyz uz sber Vasich dat neni vazan zrovna na spolecnost, tak si tam piste odkud jste data ziskali.
Tj. ulice, internetove forum, inzerce, dotaznik, hriste, knihovna atd. to jsou vse virtualni spolecnosti.
V grafech jsou pak prilezitosti podle zdroje Leadu.
Jednim z pozadavku na CRM neni jen sber dat, ale i moznost zmerit jeho prinos a ten nezmerite, kdyz mate doposud v Leadech neporadek.
Jakmile prodavate knihy a kurzy o rybareni a nejvetsi odezvu od zakazniku mate v meste A nez v meste B, tak mozna asi u pubescentni mladeze na hristi v meste A neuspejete, protoze melo mensi konverzi a vy jste virtualni spol. upresnovali a dali jste si s tim praci a tudiz i nebudete investovat do lokalni reklamy. Jeden billboard vas treba stoji na mesic 30tisic.
Vzdy je potreba sbirat co nejvic informaci a musite si na to zkratka zvyknout, pokud chcete zmerit jeho uspesnost, a pak Vam system sam rekne, ze neni dobre investovat 30tis. do reklamy a nakonec se Vam investice do systemu vrati za mesic.
5. 7. 2012 19:29:46
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-poradi-s-crm-pripadne-primo-s-vtiger/#reply782014
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 7. 2012 09:22:53
Aha, to jsem netusil, ja mel za to, ze u crm zacnu tim, ze jej naplnim leady a zakazniky a pak zacnu leady pomoci kampani menit na zakazniky. A o zakazniky se starat, aby objednali zase.
Asi vubec nevyuziju funkce oportunity, invoice, zbozi atd. Pouzivam svuj eshop + ucetni sw jako evidenci objednavek a tak vrcholem ych potreb asi bude propojeni vtiger s thunderbirdem a firefox + archivace komunikace se zakazniky kliknutim v thunderbirdu - to se mi moc libi.
Potreboval bych hlavne sledovat, jake kampane - mejlove se lead nebo zakaznik ucastnil a pak nekam zapisovat vysledky. Tohle vse ale delat nejak rychle a hromadne. Hromadne rozeslat emaily to jde, to vim. Ale pak jednoduse u kontaktu nebo leadu zapsat jaky byl vysledek?
Vim, zalezi na tom, co od systemu ocekavam, ale ja bych potreboval v teto fazi vedet, co mi vubec nabizi a zda jsem si vybral spravne. Zkousel jsem i SugarCRM ale vtiger se mi ovlada mnohem lepe.
Bohuzel ale, informaci o spravnem pouzivani CRM je na ceskem netu bidne malo.
---------- Příspěvek doplněn 06.07.2012 v 10:48 ----------
Ctu si vas prispevek uz potreti a zacina mi svitat. Porad ale presne nevim, jake jsou moznosti vystupu a filtrace, kdyz zaradim kontakty do spolecnosti a jak toho vyuzit.
Zkusim proto uvest svuj priklad, jak to mam a pokud mi poradite, nebo nasmerujete, budu rad.
Rekneme, ze vyrabim pokojove termostaty.
Mam asi 20 stalych zakazniku, kteri je objednavaji montuji u svych zakazniku, Jsou to topenarske firmy a kazda z nich cca jednou mesicne u mne nakoupi. Nekteri z nich ale treba uz pul roku neobjednali a proto chci vedet, co se stalo, pripadne udelat napravu. Mohli najit jineho dodavatele, nebo maji jine pozadavky.
Proto bych potreboval, udelat si treba falesnou kampan, kdy je oslovim jako potencialni zakaznik a zajima mne, jaky produkt mi nabidnou, nebo co mi o mem produktu reknou. Toto bych si chtel nekam poznacit, abych mel prehled, proc treba dana firma neodebira a mohl tam zajet a nabidnout lepsi cenu, nebo podminky.
Takze, potrebuji si nekam rychle znacit, kdy naposledy firma objednala a treba za kolik celkem. Idealni podle mne je, custom policko, ktere rychle upravim a mohu i filtrovat, kdyz tam napisu treba datum.
Druha vec - ta fiktivni kampan - je jednoduche, vyjet si firmy, ktere neobjednaly dele jak mesic a poslat jim mass mail. Kam ale potom zapsat vysledky? Zase do poznamky? Ale kam ? Ke kontaktu? K accountu? to je to, co mi dela bordel.
No a pak LEADy :
Mam seznam rekneme 200 topenarskych firem. OK, zapisu je jako leady, zvolim si zdroj leadu a zacnu z nich delat odberatele. Napisu jim mejla - zase, potreboval bych nekam zapsat jejich reakce, abych ty, kteri vahaji mohl pozdeji oslovit telefonicky, nebo tam zajet. Nepotrebuji oportunity, nebo obchodni pripad. Staci mi si myslim jednoducha poznamka. Pracujeme tady s desitkami firem a malym obratem. Chapu, ze firma, ktera jedna o zakazce za 200 tisic si to rozepise. Ale ja na to nemam cas, rozepisovat a klikat x formularu pro kazdou jedinou firmu, ktera nakoupi treba za 500 korun. Proto to potrebuji maximalne zjednodusit a omezit defakto na databazi zakazniku a prilezitosti.
Proto se ptam, jestli mi tady vTiger pomuze a jestli ma smysl zakladat accounty, nebo se omezit na LEADy a kontakty a vest to jen stylem poznamek + uzivatelskych poli?
P.S. a proc vlastne na 20 kontaktu pouzivam vtiger? Protoze planuji samozrejme oslovit nove a nove firmy a pridat sortiment. Proto potrebuji mit prehled, co dana firma dela. Jestli maji treba eshop, nebo montuji, abych jim dokazal podle toho nabidnout spravne produkty. Cili tady si s excelem nevystacim.
Pouze vyresit ty zatracene accounty a kontakty. Nepochopil jsem zcela, jak s nimi vtiger pracuje.
Dekuji za pomoc,
Petr
6. 7. 2012 09:22:53
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-poradi-s-crm-pripadne-primo-s-vtiger/#reply782013
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit