Zadejte hledaný výraz...

Kdo dela nejlepsi SEO?

imho dobrej optimalizér/seo firma dá do optimalizace 10-20 tisíc a zbytek si nechá pro sebe. vzhledem k tomu, že je "po vánocích" - neni kam spěchat, tak bejt tebou rozdělim ten budget na více částí a s optimalizací začnu sám.
samozřejmě není od věci se těch firem nezávazně poptat, pošli jim url a rozpočet. schválně co jsou schopni nabídnout. pokud už optimalizovali konkurenci, můžou mít značnou výhodu, například v odkazový základně.
11. 12. 2009 11:17:06
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-dela-nejlepsi-seo/strana/2#reply417941
Martin Jurča
verified
rating uzivatele
(52 hodnocení)
11. 12. 2009 11:42:53
Napsal Neregistrovaný;412986
imho dobrej optimalizér/seo firma dá do optimalizace 10-20 tisíc a zbytek si nechá pro sebe. vzhledem k tomu, že je "po vánocích" - neni kam spěchat, tak bejt tebou rozdělim ten budget na více částí a s optimalizací začnu sám.
samozřejmě není od věci se těch firem nezávazně poptat, pošli jim url a rozpočet. schválně co jsou schopni nabídnout. pokud už optimalizovali konkurenci, můžou mít značnou výhodu, například v odkazový základně.
Pokud solidní firma dělá pro konkurenci, tak další e-shop na parfémy nepřijme...
11. 12. 2009 11:42:53
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-dela-nejlepsi-seo/strana/2#reply417940
drunkman
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
11. 12. 2009 18:26:39
Právě že parfémy jsou hrozný peklo, a kór když to nemá v url ani parfémy , nebo parfém. To je pak mega problém
11. 12. 2009 18:26:39
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-dela-nejlepsi-seo/strana/2#reply417939
MartiN
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
12. 12. 2009 13:17:09
Díky za reklamu, BigLebowski. Shodou okolností mám s parfémy trochu zkušenost takže asi takhle:
Navržená čístka ukazuje, že je to myšleno vážně. Jen mi tu chybí informace, kam půjdou další investice. SEO za 60 tis. pro parfémy samo o sobě nemá moc smysl. Parfémy jsou komplexní byznys a aby to mělo nějaký efekt, tak je třeba rozprostřít investice do komplet online marketingu. V praxi se to projevuje tak, že noname parfumerie s průměrným shopem má z vyhledávačů asi poloviční konverzní poměr oproti top parfumerii s vymazleným shopem a full service online marketingem.
Logicky si tak velcí hráči na trhu můžou dovolit investovat větší objem peněz zpět do propagace, sáhnou si na lepší ceny za velké kampaně atd.
Takže doporučuju nehledat pro parfémy někho na SEO, ale nejdřív si udělat pořádný byznys plán a od toho odvodit další konkrétní kroky.
12. 12. 2009 13:17:09
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-dela-nejlepsi-seo/strana/2#reply417938
Kamil
verified
rating uzivatele
(39 hodnocení)
12. 12. 2009 14:14:20
Napsal M.N.;413588
V praxi se to projevuje tak, že noname parfumerie s průměrným shopem má z vyhledávačů asi poloviční konverzní poměr oproti top parfumerii s vymazleným shopem a full service online marketingem.
rekl bych ze to bude jeste horsi tak 1/5 az 1/4 konverzi
12. 12. 2009 14:14:20
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-dela-nejlepsi-seo/strana/2#reply417937
drunkman
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
12. 12. 2009 14:55:09
Tak já jsem jim SEO již dělal pouze základ. Je pravda že to téměř k ničemu nevedlo jelikož 80% lidí hledá ve zboží, jelikož hledají konkrétni druh parfému. Takže sem se snažil spíš udělat názvy a popisky tak, aby je zboží dobře hledalo.Takže jak se na to dívám je částka 60k lepší investovat do reklam skliku Etargetů, adfoxu, Adwords, atd ?
12. 12. 2009 14:55:09
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-dela-nejlepsi-seo/strana/2#reply417936
MartiN
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
12. 12. 2009 15:23:21
Napsal drunkman;413652
Tak já jsem jim SEO již dělal pouze základ. Je pravda že to téměř k ničemu nevedlo jelikož 80% lidí hledá ve zboží, jelikož hledají konkrétni druh parfému. Takže sem se snažil spíš udělat názvy a popisky tak, aby je zboží dobře hledalo.Takže jak se na to dívám je částka 60k lepší investovat do reklam skliku Etargetů, adfoxu, Adwords, atd ?
Pokud máš slušnou cenu, tak jsou zbožové vyhledávače základ. U PPC narazíš na problém s vysokou cenou za klik a pravděpodobně s nižší konverzí (co do počtu objednávek), než má velká konkurence. Podle mě má cenu jít do parfémů buď natvrdo a investovat do toho miliony. A nebo investovat drobně tisíce a disítky tisíc a vyzobávat ty nejefektivnější zdroje přijmů.
Střední cesta je podle mě u parfémů k ničemu.
Ale těžko radit, když nevím, jak je na tom tvůj klient, jaké má možnosti atd.
12. 12. 2009 15:23:21
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-dela-nejlepsi-seo/strana/2#reply417935
Samuel Karas
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
12. 12. 2009 15:51:14
PPC pri parfémoch je veľmi zložité a ROI aj pri výborne spravenej kampani je dosť nízky. Lebo konkurencia obrovská z čoho vyplývajú veľmi drahé kliky. Navyše čo viem je marža pri parfémoch dosť nízka. Teda len veľmi dobre optimalizovaná kampaň (cena za klik, texty) a k tomu ešte výborne optimalizované landing pages. Na obe by si potreboval odborníkov teda z tých 60k by na kampaň už moc nezostalo.
SEO by som videl ako lepšie riešenie. 60k môže byť dosť ale aj veľmi málo. Dôležité je či je tých 60k celková suma, ktorú určili na SEO alebo je to suma na mesiac. Prípadne suma určená na úvodné náklady. Ale predovšetkým to záleží na cieľoch SEO.
Každopádne píšeš že majú teraz cca 15 objednávok denne teda návštevnosť tam už nejaká bude a asi celkom slušná, keď majú 15 objednávok denne. Za tých 60k by som zapracoval hlavne na kvalite stránky. Dal niekomu urobiť naozaj kvalitnú SEO analýzu a nechal si urobiť analýzu použiteľnosti, nejaké aspoň A/B testovanie alebo užívateľské testovanie. To by zvýšilo zisky okamžite.
SEO je dlhodobý proces a keď bude kvalite urobené onpage SEO tak treba začať s optimalizácou na menej konkurenčné slová. Určite nehľadaj niekoho kto ti sľúbi za pár mesiacov prvú stránku na slovo parfémy. Myslím že na úvod optimalizácia na menej konkurenčné slová zabezpečí postupné zvyšovanie návštevnosti a analýza použiteľnosti v kombinácii s testovaním zabezpečí zas vyššiu mieru konverzie. Zo ziskov by sa ďalej financoval linkbuilding a časom by sa na prvú stranu a aj na prvé miesto aj na hlavné slová dostal, lebo ak by sa optimalizovalo primárne hneď na slovo napr. parfémy tak kým by sa tam web dostal tak rozpočet by sa minul.
60k je na SEO pre parfémy na jednej strane dosť a na druhej málo. Záleží to od určenia cieľov. Ak chceš byť prvý na slovo parfémy, tak 60k je málo na zaplatenie niekoho kto to dokáže v kombinácii s nákaladmi ktoré sú nevyhnutné. Naopak je to dosť na kvalitnú onpage analýzu spojenú s optimalizáciou na menej konkurenčné slová.
Takúto stratégiu by som odporučil klientovi s takýmto rozpočtom a situáciou. Dúfam, že to aj tebe pomôže.
12. 12. 2009 15:51:14
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-dela-nejlepsi-seo/strana/2#reply417934
drunkman
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
12. 12. 2009 16:10:33
JJ, objednavky tam jsou jelikoz jsou velice levni a jsou take velkoobchod:thumbup: takze tech 15 dene pri navstevnosti cca 150/den ale 80% je z zbozi.cz a heureka.cz
A co se tyce te castky mela to byt castka na komplet seo
12. 12. 2009 16:10:33
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-dela-nejlepsi-seo/strana/2#reply417933
Samuel Karas
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
12. 12. 2009 16:18:35
Napsal drunkman;413701
A co se tyce te castky mela to byt castka na komplet seo
Úspešné SEO nie je také ktoré bude znamenať prvé miesto na slovo parfémy, ale také ktoré povedie k vyššiemu počtu návštevníkov a zákazníkov z vyhľadávačov.
Teda za tých 60k sa SEO urobiť dá.
12. 12. 2009 16:18:35
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-dela-nejlepsi-seo/strana/2#reply417932
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
12. 12. 2009 20:13:18
Za 60 tis. nemůžeš konkurovat největším hráčům na trhu. Osobně bych zvoli reklamu na tématických webech, asi nejideálněji v podobě PR článku.
Já osobně mám minisite s návštěvností cca 1300 lidí měsíčně a po nasazení PR článku + affiliatu mi na odkaz kliklo za měsíc asi 200 lidí a přišla jedna objednávka. Je jasné, že časem se bude míra prokliku snižovat, nicméně viděl bych to tak na 1000 prokliků ročně. Článek umístuji za 70Kč, sepsání tě vyjde tak na 80Kč.
Za 150Kč tak získáš tisíc prokliků, navíc s relativně vysokou konverzí a vlivem na pozici ve vyhledávačích. A pak už stačí hledat weby, kde jdou podobné články zveřejnovat. Za 60 tis. už jde myslím udělat hodně slušná kampan.
12. 12. 2009 20:13:18
https://webtrh.cz/diskuse/kdo-dela-nejlepsi-seo/strana/2#reply417931
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit