Zadejte hledaný výraz...

Kapusta zkušenosti

mjdj
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
7. 4. 2010 23:03:53
Napsal integr1ty;491408
Mě nejedou 3 weby už okolo 5 dní v tahu. Bohužel, zatím žádná reakce ze strany podpory. Doposud nebyl nikdy problém. Doufám, že vše napraví.
A používáte DNS
NS1.kapusta.cz
a
NS2.kapusta.cz
?
Jedná se o to, že do nedávna fungoval proxy server (někdy před cca čtyřmi měsíci, jsme migrovaly veškeré weby a klienty do nove serverovny na nové servery.
Podle informaníčního emailu jste měly měsíc na změnu DNS v případě že nepoužívaly naše. Pokut to nestihly skoro za 6 měsíců změnit...
---------- Post was amended at 22:08 ----------
Napsal Rumoko;491547
Po telefonatu, kdy mi pan na podpore sdelil, ze k zadnemu vypadku nedoslo a ze to proveri, jsem dostal odpoved na mail. Pry web byl odstaven autoamticky z duvodu DDOS utoku na server. A proto se to muselo poustet znovu rucne.
Na jednom serveru pro individuální projekty je nastavený omezovaní klientu na počet spojení apache aby tak nedošlo k pádu serveru. stalo se to že server odstavil Klienta, jelikož na jeho web byl vystaven vysokému návalu náštevníku, nebo DDOS útoku.
7. 4. 2010 23:03:53
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-zkusenosti/strana/3#reply434869
integr1ty
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
8. 4. 2010 08:26:49
Napsal mjdj;492226
A používáte DNS
NS1.kapusta.cz
a
NS2.kapusta.cz
?
Jedná se o to, že do nedávna fungoval proxy server (někdy před cca čtyřmi měsíci, jsme migrovaly veškeré weby a klienty do nove serverovny na nové servery.
------------------------------------------------------
No, beru zpět. Tu změnu jsem nepostřehl, Omlouvám se. Vše je již OK.
Díky.
8. 4. 2010 08:26:49
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-zkusenosti/strana/3#reply434868
PetrBe
verified
rating uzivatele
20. 8. 2010 09:37:20
Omlouvam se, ze tapetuju, ale hodim to i sem, myslim, ze to sem patri.
Chci se s Vami podelit o sve zkusenosti s kapustou, predem rikam, ze od nich nemam nejlevnejsi tarif a nejsem takzvany kolenovrt, ktery se snazi usetrit par korun.
Po jiz zminenych vypadcich jsem zhruba pred mesice pisemne odstoupil od smlouvy a zadal vraceni penez. Byl jsem ujisten emailem, ze bude zaslan dobropis a na jeho zaklade mi budou penize za hosting vraceny. Od te doby hraje kapusta mrtveho brouka. Na uvedena cisla se neda dovolat, naposledy mi asi pred tydnem po desatem zavolani po sobe pan Jenik zvedl telefon a ujistoval me, ze bude u sve ucetni urgovat opetovne zaslani dobropisu, to mi taky potvdil emailem. Po tydnu nic a na telefon se opet neda dovolat.
Takze tak, pokud chcete kvalitni hosting, jdete do zeleniny, je zdrava!
20. 8. 2010 09:37:20
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-zkusenosti/strana/3#reply434867
mjdj
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
20. 8. 2010 17:04:12
Napsal PetrBe;556373
Omlouvam se, ze tapetuju, ale hodim to i sem, myslim, ze to sem patri.
Chci se s Vami podelit o sve zkusenosti s kapustou, predem rikam, ze od nich nemam nejlevnejsi tarif a nejsem takzvany kolenovrt, ktery se snazi usetrit par korun.
Po jiz zminenych vypadcich jsem zhruba pred mesice pisemne odstoupil od smlouvy a zadal vraceni penez. Byl jsem ujisten emailem, ze bude zaslan dobropis a na jeho zaklade mi budou penize za hosting vraceny. Od te doby hraje kapusta mrtveho brouka. Na uvedena cisla se neda dovolat, naposledy mi asi pred tydnem po desatem zavolani po sobe pan Jenik zvedl telefon a ujistoval me, ze bude u sve ucetni urgovat opetovne zaslani dobropisu, to mi taky potvdil emailem. Po tydnu nic a na telefon se opet neda dovolat.
Takze tak, pokud chcete kvalitni hosting, jdete do zeleniny, je zdrava!
Dobry den, jestli jste žádal písemě na adresu o zrušení webhsotingu a dodal jste fakturu, tak byla reklamace vyhověna a čeká se na podepsaní dobropisu z vaší strany který byl zaslán na korespondeční adresu. jak tento podepsaný dobropis z vaší strany obdržíme peníze vratíme zpět. pokut dobropis neodrazil tak nás kontaktuje na pdopora@kapusta.cz
20. 8. 2010 17:04:12
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-zkusenosti/strana/3#reply434866
Napsal mjdj;556568
pokut dobropis neodrazil tak nás kontaktuje na pdopora@kapusta.cz
Email odeslán na výše uvedený email, nyní čekám odpověď.
Pokut? Má to dva významy, buď to je překlep (pokud), nebo pokud člověk dobropis neobdrží, tak dostane pokutu... ;-)
Fuj ty překlepy, chtělo by si to po sobě přečíst, aspoň v případě mailu...
20. 8. 2010 17:56:11
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-zkusenosti/strana/3#reply434865
Napsal mjdj;556568
Dobry den, jestli jste žádal písemě na adresu o zrušení webhsotingu a dodal jste fakturu, tak byla reklamace vyhověna a čeká se na podepsaní dobropisu z vaší strany který byl zaslán na korespondeční adresu. jak tento podepsaný dobropis z vaší strany obdržíme peníze vratíme zpět. pokut dobropis neodrazil tak nás kontaktuje na pdopora@kapusta.cz
No nevim, to jako neni potřeba dokladovat nějakou nespokojenost jak píšete na facebooku? Koukam, že kapusta trvrdí chvíli to a chvíli zase ono.
Dobrý den,
již jsme se o tom nejspíše bavili. Pokud Vaše hlídací služba ověřuje dostupnost
...pomocí HTTP requestů (hlaviček), pak na tyto statistiky nelze brát zřetel. Zřetel
můžeme brát pouze na nedostupnost WEBu ze strany uživatele, tzn. kompletní načtení
webu. Jako důvod (a důkaz k uznání) Vaší reklamace potřebujeme screeny včetně
času, kdy web nebyl dostupný. Vámi zaslaná data pro nás nejsou dostatečně průkazná
a důvěrná. Prosíme tedy o zaslání screenu okamžitě při zjištění výpadku, včetně
pingu na server (tzn. screen který bude obsahovat chybovou hlášku prohlížeče +
okno s pingem na server) nic jiného pro reklamaci nemůžeme uznat, je mi líto.
S pozdravem / Best regards,
Petr Maleček
Přátelský webhosting Kapusta.cz
20. 8. 2010 18:34:58
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-zkusenosti/strana/3#reply434864
Napsal jvic;556600
No nevim, to jako neni potřeba dokladovat nějakou nespokojenost jak píšete na facebooku? Koukam, že kapusta trvrdí chvíli to a chvíli zase ono.
Chtělo by to aby se podpora sehrála a jeden nepsal něco jiného než ten druhý.
Chudáci vegetariáni...
21. 8. 2010 20:35:17
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-zkusenosti/strana/3#reply434863
PetrBe
verified
rating uzivatele
22. 8. 2010 21:34:49
Napsal mjdj;556568
Dobry den, jestli jste žádal písemě na adresu o zrušení webhsotingu a dodal jste fakturu, tak byla reklamace vyhověna a čeká se na podepsaní dobropisu z vaší strany který byl zaslán na korespondeční adresu. jak tento podepsaný dobropis z vaší strany obdržíme peníze vratíme zpět. pokut dobropis neodrazil tak nás kontaktuje na pdopora@kapusta.cz
1. zadal jsem pisemne 22.7.2010 + scan jsem poslal na email podpory, bylo me od vas odpovezeno, ze odstoupeni akceptujete,
2. to ze dobropis neprisel, jsem vam oznamil taky nekolikrat, ale nikdo od vas se mi neobtezoval ani odpovedet a to 10.8. a 19.8. znova!
3. na uvedena telefonni cisla se neda dovolat!
4. pokud jste tedy dobropis odeslali jiz podruhe!, poslete mi sken podacich listku a doporucuju vam podat reklamaci na ceskou postu
22. 8. 2010 21:34:49
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-zkusenosti/strana/3#reply434862
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit