Zadejte hledaný výraz...

kapusta vypadek

hyenismus
8. 10. 2010 16:30:09
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek-2/strana/2#reply562767
Stepan L.
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
9. 10. 2010 05:44:17
Bylo by dobrý udělat pro zeleninu a ovoce speciální kategorii na WT jménem odpad :)
9. 10. 2010 05:44:17
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek-2/strana/2#reply562766
Napsal Štěpán L.;582267
Bylo by dobrý udělat pro zeleninu a ovoce speciální kategorii na WT jménem odpad :)
V žádném případě!
Jedině kompost nebo biomasa!
9. 10. 2010 12:02:35
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek-2/strana/2#reply562765
Napsal jvic;582331
Jedině kompost nebo biomasa!
Přesně. :-D
BTW: Nemám rád lidi co vše rvou do popelnic ;-).
9. 10. 2010 12:32:04
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek-2/strana/2#reply562764
wtpd
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
21. 10. 2010 18:45:45
Tak můj web co je hostovaný na Melounu je tam občas výpadek drobný ale myslím že dobrý hosting.
21. 10. 2010 18:45:45
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek-2/strana/2#reply562763
Petr Freiberg
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
24. 10. 2010 18:26:17
No, i když to je asi pro mnohé nepochopitelné, musím Kapustu pochválit. Hostuji tam od února/března a až do onoho osudného přelomu srpen/září (kdy byl opravdu jeden týden plný výpadků), tak nebyl problém. Je pravda, že jsem na přelomu těch dvou měsíců vážně uvažoval o přechodu, ale nakonec jsem si řekl, že jim dám šanci - a podle mě ji dobře využili. Za poslední měsíc ANI jeden výpadek, jede to tak jako předtím a jsem velmi spokojen - i s technickou podporou, kde jsem dnes potřeboval vyřešit pár věcí s FTP, vyřešili to (sice to trvalo asi 4 hodiny, ale jelikož je potřebuji jen vyjímečně a nebylo to nic urgentního, tak mi to nevadí).
Doufám, že to nezakřiknu.
24. 10. 2010 18:26:17
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek-2/strana/2#reply562762
braindead
verified
rating uzivatele
29. 10. 2010 17:58:17
Zdravim,
muzete mi nekdo poradit jak nejlepe odejit od Kapusty a co mam udelat? Mam hosting na kapuste a dalsi na hostingsolutions (multi). Vypadky kapusty jsou opravdu strasny a technicka podpora nulova. Nic horsiho sem v zivote nezazil. Poradte mi prosim, co mam kde udelat, abych co nejrycheji prevedl web na hostingsolutions a domenu pokud mozno jinam. Dalsi domenu mam na subregu, takze bych nejradeji take tam. Jedna se o shop vcetne databaze. Diky za vsechny rady, klidne pres PM. Po dnesnim asi 4 hodinovem vypadku kapusty uz na to nemam nervy. Diky
29. 10. 2010 17:58:17
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek-2/strana/2#reply562761
Ing. Josef Vrba
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
29. 10. 2010 19:26:00
Napsal braindead;591797
Zdravim,
muzete mi nekdo poradit jak nejlepe odejit od Kapusty a co mam udelat? Mam hosting na kapuste a dalsi na hostingsolutions (multi). Vypadky kapusty jsou opravdu strasny a technicka podpora nulova. Nic horsiho sem v zivote nezazil. Poradte mi prosim, co mam kde udelat, abych co nejrycheji prevedl web na hostingsolutions a domenu pokud mozno jinam. Dalsi domenu mam na subregu, takze bych nejradeji take tam. Jedna se o shop vcetne databaze. Diky za vsechny rady, klidne pres PM. Po dnesnim asi 4 hodinovem vypadku kapusty uz na to nemam nervy. Diky
1) převést doménu pod svůj ucet na subreg tzn:
a) jít na subreg.cz a dát prevod domeny mezi ucty, zadat domenu a doufat, ze to michal jenik odklikne. Pokud ne
b) najít si jiného registrátora (třeba tele3). Jít na nic.cz, nechat si zaslat auth-id. Přijde na tvuj mail. A pak si prevest domenu pod tele3 pomoci onoho auth-id.
2) vyexportovat DB
3) natahnout db na nový hosting
4) zkopírovat všechny soubory na nový hosting
5) přenastavit connection stringy (nastavení adresy databáze)
6) otestovat web na novém hostingu pomocí zápisu v hosts
7) nastavit DNS na jiné než kapustové
29. 10. 2010 19:26:00
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek-2/strana/2#reply562760
Petr Freiberg
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 10. 2010 20:07:03
Když se bavíte na toto téma, taky položím dotaz:
Když člověk řekněme například z Kapusty převede (přeregistruje doménu) jinde (řekněme třeba Wedos), ve chvíli kdy ji takto převede, tak na Kapustě přestane web fungovat? Nebo to nic neovlivní, dík za odpověď.
29. 10. 2010 20:07:03
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek-2/strana/2#reply562759
Rypi
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
29. 10. 2010 20:21:12
Není to tak jednoduché. Je třeba koupit hosting, přesunout web i databázi a pak přenastavit doménu na nový hosting. Může nastat velmi dlohý výpadek, či ztráta dat u hodně navštevovaného webu.
S přesunem webu mohu za mírný poplatek pomoci...
29. 10. 2010 20:21:12
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek-2/strana/2#reply562758
Napsal jvic;591828
1)
a) jít na subreg.cz a dát prevod domeny mezi ucty, zadat domenu a doufat, ze to michal jenik odklikne. Pokud ne
b) najít si jiného registrátora (třeba tele3). Jít na nic.cz, nechat si zaslat auth-id. Přijde na tvuj mail. A pak si prevest domenu pod tele3 pomoci onoho auth-id.
kontaktovat podporu subregu, ktera overi majitele ... kazdopadne v nejblizsich dnech bude mozny prevod mezi ucty i pres authid.
29. 10. 2010 20:34:54
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek-2/strana/2#reply562757
Jiří
verified
rating uzivatele
30. 10. 2010 11:25:24
Napsal rypi;591851
s přesunem webu mohu za mírný poplatek pomoci...
:-d :-d :-d
30. 10. 2010 11:25:24
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek-2/strana/2#reply562756
Rypi
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
30. 10. 2010 12:30:01
Napsal RedDwarf;592023
:-d :-d :-d
Teď úplně nechápu. :) Lidé u kapusty jsou zoufalí tím, že jim to nejde a chtějí pryč, jenže neví jak. A i když jim to vysvětlíte, stejně to nezvládnou. Pro mnoho lidí je lepší dát pár korun, když jim to udělá někdo jiný. Nepředpokládám, že technická podpora u všech hostingů bude s radostí přesouvat weby klientů, kteří si u nich koupí hosting za 40/měsíc. Tedy pokud to není přesun toho typu, že zkopíruju FTP, DB, změním DNS a je jim jedno o kolik dat zákazník přijde, nebo kolik hodin to zase nebude fungovat...
30. 10. 2010 12:30:01
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek-2/strana/2#reply562755
Ing. Josef Vrba
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
30. 10. 2010 13:45:16
Napsal gransy;591855
kontaktovat podporu subregu, ktera overi majitele ... kazdopadne v nejblizsich dnech bude mozny prevod mezi ucty i pres authid.
Super, to by bylo bezva, kdyby to šlo mezi účty pomocí auth-id.
S tím kontaktem podpory mě to ani nenapadlo...
Napsal Rypi;591851
Není to tak jednoduché. Je třeba koupit hosting, přesunout web i databázi a pak přenastavit doménu na nový hosting. Může nastat velmi dlohý výpadek, či ztráta dat u hodně navštevovaného webu.
S přesunem webu mohu za mírný poplatek pomoci...
To zas neni až tak pravda... Pokud přesuneš doménu jinam, tak stále můžeš využívat DNS kapusty.... Dalším krokem je pak využít vlastní DNS a stále hostovat na kapustě... A až bude web připraven na novém hostingu, tak měnit IP adresu A záznamu.
30. 10. 2010 13:45:16
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek-2/strana/2#reply562754
Rypi
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
30. 10. 2010 14:30:11
ano, přesně tak bych to dělal já. ovšem lidé co tomu nerozumí a objednají jinde udělají to, co mají napsáno v návodu, nebo co jim podpora poradí. A to že jako první změní NS na jiné. (třeba proto, že je to napsáno jako 1. bod, nebo proto, že jinak si myslí, že se na FTP nového hostingu nepřipojí).
Když jsem před 5ti lety přesouval svůj první web, také jsem nevěděl, jak to udělat bez výpadku a bez ztráty nových příspěvků v diskuzním fóru.
30. 10. 2010 14:30:11
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek-2/strana/2#reply562753
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit