Zadejte hledaný výraz...

Kam je dobré umístit chat?

Roman777
verified
rating uzivatele
19. 8. 2014 13:47:18
Zdravím všechny,
Co myslíte, je z pohledu uživatele lepší umístění chatu dole na pravé straně nebo je lepší na levé?
19. 8. 2014 13:47:18
https://webtrh.cz/diskuse/kam-je-dobre-umistit-chat/#reply1048851
Nemam zadnou analyzu, ale mam pocit, ze casteji to vidivam vpravo dole
19. 8. 2014 13:49:23
https://webtrh.cz/diskuse/kam-je-dobre-umistit-chat/#reply1048850
Kmentik
verified
rating uzivatele
19. 8. 2014 13:54:55
Vpravo dole, je to dle mého názoru lepší
19. 8. 2014 13:54:55
https://webtrh.cz/diskuse/kam-je-dobre-umistit-chat/#reply1048849
Martin Bárta
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
19. 8. 2014 13:57:07
Přesně tak, vpravo dole.
19. 8. 2014 13:57:07
https://webtrh.cz/diskuse/kam-je-dobre-umistit-chat/#reply1048848
devilsaccountant
verified
rating uzivatele
19. 8. 2014 13:57:13
Mat chat v pravom dolnom rohu je uz zauzivane, ludia su na to zvyknuty. Kazdopadne nevidim problem s tym ze by bol na lavej strane, pokial samozrejme k tomu bude dizajn Vasej webovej stranky prisposobeny.
19. 8. 2014 13:57:13
https://webtrh.cz/diskuse/kam-je-dobre-umistit-chat/#reply1048847
K chatu bych ještě dodal něco mimo souřadnic jeho umístění. V eshopu ho mám jen na stránce "Kontakty", protože zas tolik uživatelů ho nepoužívá a měl jsem pocit, že napříč celým eshopem záložka chatu dost prudí.
19. 8. 2014 16:43:21
https://webtrh.cz/diskuse/kam-je-dobre-umistit-chat/#reply1048846
PetrS
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
19. 8. 2014 22:35:18
Napsal wojtik;1116848
K chatu bych ještě dodal něco mimo souřadnic jeho umístění. V eshopu ho mám jen na stránce "Kontakty", protože zas tolik uživatelů ho nepoužívá a měl jsem pocit, že napříč celým eshopem záložka chatu dost prudí.
Souhlas.
Osobně mi stačí jediné vyskočení okna chatu a z webu odcházím.
19. 8. 2014 22:35:18
https://webtrh.cz/diskuse/kam-je-dobre-umistit-chat/#reply1048845
pavelhus
verified
rating uzivatele
20. 8. 2014 01:25:46
Napsal zabza;1116929
Souhlas.
Osobně mi stačí jediné vyskočení okna chatu a z webu odcházím.
Také souhlasím. Chat se nám na eshopu neosvědčil. Skoro nikdo ho nepoužíval. Lidé hlavně volají. Osobně si myslím, že to s chatem v ČR nebude tak žhavé jak tvrdí spousta marketérů, reklamních agentur atd. Vidím to tak, že jak to v zahraničí jede a opravdu to lidé využívají a na webu očekávají, u nás je to jen jedna z mnoha dalších odlišností českého trhu a zákazníky to nezajímá (spíše obtěžuje v případě vyskakujících oken s vtíravou a nucenou komunikací, kterou zažívají každých 10 metrů v nákupních centrech od různě zmatených "prodejců").
20. 8. 2014 01:25:46
https://webtrh.cz/diskuse/kam-je-dobre-umistit-chat/#reply1048844
Radek
verified
rating uzivatele
(114 hodnocení)
20. 8. 2014 02:49:49
U mě na eshopu to mám napravo dole a lidé ho občas využívají (je fakt, že návštěvnost je tam ve stovkách). Zvykli si, že jsem tam často online a tak píšou někteří i pravidelně a už jsem přes chat získal pár objednávek.
20. 8. 2014 02:49:49
https://webtrh.cz/diskuse/kam-je-dobre-umistit-chat/#reply1048843
chatini
verified
rating uzivatele
22. 8. 2014 16:45:46
Zatím jsem snad neviděl chat na levé straně a to jeden provozuji - chatini.cz Pokud by měl někdo zájem stačí napsat do PM a věnuji webtržníkům licenci zdarma. Pak si můžete chat hodit na levou i na pravou stranu. :-)
22. 8. 2014 16:45:46
https://webtrh.cz/diskuse/kam-je-dobre-umistit-chat/#reply1048842
chat je v podstat k ničemu, a spíše hyzdí stránky, navíc když v pracovní době je offline :-)
22. 8. 2014 16:49:17
https://webtrh.cz/diskuse/kam-je-dobre-umistit-chat/#reply1048841
chatini
verified
rating uzivatele
22. 8. 2014 16:53:18
Napsal dasaB;1117744
chat je v podstat k ničemu, a spíše hyzdí stránky, navíc když v pracovní době je offline :-)
souhlas. ono když někdo provozuje eshop při práci nebo nechce odpovídat na dotazy, tak by si ten chat neměl nasazovat. mluvil jsem s jedním eshopistou a ten mi na nabídku chatu řek, že by mu tam pak lidi psali a to on nechce. :-)
22. 8. 2014 16:53:18
https://webtrh.cz/diskuse/kam-je-dobre-umistit-chat/#reply1048840
KEDOPS
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
22. 8. 2014 16:59:24
Já bych ho vůbec nedělal, myslim si že u nás to nebude mít moc popularity, kolega ma eshop ve stovkach pristupu denne, a napise mu tak 1 clovek denne.
Jinak za me osobne, pekne me to na strankach se*e...
22. 8. 2014 16:59:24
https://webtrh.cz/diskuse/kam-je-dobre-umistit-chat/#reply1048839
chatini
verified
rating uzivatele
22. 8. 2014 17:07:15
Napsal KEDOPS;1117748
Já bych ho vůbec nedělal, myslim si že u nás to nebude mít moc popularity, kolega ma eshop ve stovkach pristupu denne, a napise mu tak 1 clovek denne.
Jinak za me osobne, pekne me to na strankach se*e...
no někomu nepomůže ani svěcená voda. online chat, který není pořád offline zvyšuje konverzní poměr. otázka jestli ho mít nebo ne přeci na místě není.
22. 8. 2014 17:07:15
https://webtrh.cz/diskuse/kam-je-dobre-umistit-chat/#reply1048838
KEDOPS
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
22. 8. 2014 17:13:11
Napsal chatini;1117749
no někomu nepomůže ani svěcená voda. online chat, který není pořád offline zvyšuje konverzní poměr. otázka jestli ho mít nebo ne přeci na místě není.
Dobrá, když už umístit, tak podle rozložení webu, a asi klasika pravá strana/dole :)
Jinak člověk o kterém jsem mluvil tak má dokonce zaměstnance, který je na chatu ve svou pracovní dobu tzn.: od pondělí do soboty od cca 9-17 hod.
22. 8. 2014 17:13:11
https://webtrh.cz/diskuse/kam-je-dobre-umistit-chat/#reply1048837
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit