Zadejte hledaný výraz...

Jste schopni pouzit nepresnou/zavadejici/lzivou reklamu?

orbital
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 2. 2009 12:59:47
Hodne firem pouziva pri sve propagaci ruzne nadsazene vyrazy typu "nejlepsi, nejlevnejsi, nejspolehlivejsi, jediny v CR... apod"
Jste/byli byste ochotni jim umistit banner nebo reklamu s podobnym sloganem, i kdyz vite, ze jde prinejmensim o nepresnost? Tzn. vite o konkurenci, ktera je ve vychvalovanem oboru lepsi.
23. 2. 2009 12:59:47
https://webtrh.cz/diskuse/jste-schopni-pouzit-nepresnou-zavadejici-lzivou-reklamu/#reply243132
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
23. 2. 2009 13:04:42
asi ne :) nejakou moralni hodnotu bych jeste rad na svych webech zachoval
23. 2. 2009 13:04:42
https://webtrh.cz/diskuse/jste-schopni-pouzit-nepresnou-zavadejici-lzivou-reklamu/#reply243131
U reklamy se předpokládá, že se v ní bude předhánět. A jestli je lepší konkurence, to je spíše subjektivní pocit, takže bych reklamu na nejlepší a nejlevnější firmu bez problémů zveřejnil.
23. 2. 2009 13:08:20
https://webtrh.cz/diskuse/jste-schopni-pouzit-nepresnou-zavadejici-lzivou-reklamu/#reply243130
oondraa
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
23. 2. 2009 14:47:27
nadsazené výrazy jsou v rámci reklam "povolené". i třeba z pohledu nekalé soutěže
23. 2. 2009 14:47:27
https://webtrh.cz/diskuse/jste-schopni-pouzit-nepresnou-zavadejici-lzivou-reklamu/#reply243129
orbital
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 2. 2009 15:35:50
No povolene jsou "zjevne nadsazene reklamy" a na to se tak nejak vsichni vymlouvaji, me to vubec koser neprijde
je rozdil, kdyz nekdo rekne "s nasi zvejkackou budete NEJlepsi na svete"
a kdyz napriklad rekne
"mame NEJnizsi poplatky" a pritom je nemaji
ptam se na pripad c.2, protoze i ten je dost rozsirenej
23. 2. 2009 15:35:50
https://webtrh.cz/diskuse/jste-schopni-pouzit-nepresnou-zavadejici-lzivou-reklamu/#reply243128
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit