Napsal Radek O.;737082
http://siteseo.cz/cs/component/content/article/54-aktuality/118-seo-versus-internetovy-marketing.html
v tomto clanku mate vice jak 5 gramatickych chyb, ktere jsem objevil i ja, tedy clovek, ktery ma s cestinou velke problemy. A po strankce kvalitniho textu bych tam videl mnoho slozitych souveti a opakujicich se slov ve vetach. Zkuste pouzit alespon word na automaticke opravy ;)
Jednoduse receno, mate web, ve kterem fandite SEU a tlacite jej nad ostatni marketingove aktivity (neresim vas omyl, ze SEO neni soucasti marektingu). Nicmene tam mate fakticke chyby, ktere mohu brat za nazory, pak ok a zaroven tam mate chyby, ktere degraduji to, ze byste byl schopen nabidnout kvalitni "SEO reseni" protoze pokud nejste schopen svuj web kvalitne zpracovat v otace onpage, jak to budete schopen udelat jinym firmam?
Vzdyt vy tam mate mraky duplicitnich title, veci jako H1 bud vubec nemate, nebo velmi divne zpracovane apod. a to i v teto otazce jsem vse, jenom ne clovek fundovany. To, ze si web delate sam na tom nic nemeni. Ten web je vasi vizitkou. Jedinou, kterou mate. Pokud neni hotovy, nejdu s nim na trh, protoze trh nezajimaji ty vysvetelni, co tu pisete, ale to, jaka je realita. A ta proste neni zrovna nejlepsi.
Idealni bude, kdyz si zajdete na http://www.seo-analyzator.cz/ tam si zanalyzujete web, nechate si zobrazit chyby, ty si od nich nechate opravit a pak zacnete nabizet sve sluzby jinym ;)
Na to mohu odpovědět snad jen toto:
ano, s češtinou zápasím každý den, není to můj rodný jazyk, každý článek si nechávám před zveřejněním zkontrolovat. Pokud jsou tam chyby, já je jednoduše nepoznám, ale děkuji za upozornění, vyměním personál...
Vím že nemám na stránce H1, H2 atd. Jde totiž o to, že pomocí všech těch SEO nástrojů a analyzátorů tvoříte stránky, které někdo označil za správné a použitelné, ale hlavně správné a použitelné pro vyhledávače... Co uživatel? Co mu mám do H1 napsát, seo, seo, seo? První co vidí uživatel a potenciální zákazník je web, jeho zevnějšek a ten je buď příjemný nebo není.
Zkoušel jste někdy projet seo-analyzatorem například seznam nebo google? Nejspíš ne, proč také? Jsou to přeci weby které každý zná a ví k čemu slouží. To že jim chybí nadpisy, popisy, kw, mají chyby ve zdrojáku atd., to nikoho nezajímá.
A to je přesně ten cíl který by se měl sledovat. Ne být první na první straně, ale udělat vše proto, aby Vás nikdo nehledal, ale rovnou adresu Vašeho webu zadával do příkazové řádku prohlížeče.
Neříkám, že SEO je nadřazené Marketingu nebo obráceně, říkám, že se jedná o dvě samostatné discipliny, které by bylo dobré rozlišovat.
---------- Příspěvek doplněn 28.12.2011 v 00:21 ----------
Napsal matus-x1;737084
Tak od Vás by som "SEO" služby nechcel, už len z toho dôvodu aký ste charakter a nehovoriac o tom vašom webe.Poskytujete služby ľudom a to také, pri ktorých je príjemná komunikácia výhoda.S prvého príspevku vidieť, že keď nie je po vašom, tak útočíte na druhých. No správne by ste sa mali poučiť a hľadať nové spôsoby.Keby si tu každý kopíruje a odkazuje na svoje weby tak by tu bolo viac spamu ako informáciu a WT by bol bezcenná link farma... (Ale to vám Namyslencovi nenapadne a radšej začnete útočiť na tvorcov že nemajú vyplnené meta tagy :-)Keby ste radšej spravili topic, že spravíte 5 firmám z WT seo zdarma - a ak by ste ho spravili dobre, myslím že by ste sa skôr stali obľúbenejší ako entita ktorá pôsobí povrchne, namysleno a bez sebareflexie.
Neutočil jsem na to že nemají vyplněné popisky, a vůbec jsem neutočil na kvalitu poskytovaného prostoru. To, že není po mém je v pořádku a myslím, že dobrá kritika je dobrá věc. Nicméně to, co mě vadí, je odstranění příspěvků bez upozornění nebo odeslání důvodu proč se tak stalo. Stačí přeci napsat: Jste hnusnej spammer už vás tu nechceme. To bych bral víc, než něco smazat bez komentáře.
Chování namyšlenců vypadá jinak, zřejmě jste se nikdy se žádným opravdovým nepotkal:-) A to Vám také ani nepřeji.
SEO zdarma nabídnout nemohu. Když Vám to dám na měsíc, tak žádný velký zlepšení nezaznamenáte, mě to bude stát spoustu práce a stejně si nic nekoupíte. To co mohu nabídnout je analýza Vašich stránek v porovnání se stránkami konkurence zdarma. Jinde Vám obdobnou analýzu rádi zpracuji za 2000 až 7000Kč. Dle drzosti a odvahy poskytovatele:-))
Je to mimochodem i na mém webu, vždy to tam bylo a i nadále zůstane. Nebudu na něj ted odkazovat, abych zde nikoho nepohoršoval.
---------- Příspěvek doplněn 28.12.2011 v 00:23 ----------
Napsal unlucky;737093
coze? Klicova slova, autor a info pro roboty jsou dobry pro seo? Jinak kdyz kliknu pravym tlacitkem tak je tam vidim, nebo mate na mysli klicova slova jako neco jineho?ze lidem analyzujete jejich weby pomoci seo-analyzatoru a seo-servisu :D
A že jste se nekoukal na Home Page?
---------- Příspěvek doplněn 28.12.2011 v 00:51 ----------
Napsal Michal Kubíček;737095
Milý Jevgenii (siteseocz),napsal jsem mi na mail jako reakci na předchozí příspěvky vcelku obsáhlý dopis, pokud dovolíte, odpověděl bych vám na něj zde, na Webtrhu. Máte pravdu, že je mnoho lidí, kteří zúžili SEO čistě na vnímání pozic stránek ve vyhledávačích. Ono totiž, pokud mluvíme čistě o SEO (tedy přizpůsobení stránek tak, aby co nejlépe vyhovovaly algoritmům vyhledávače a ten následně zohlednil jejich pozici ve výsledcích hledání) opravdu z technického hlediska o nic jiného nejde. odborníci, kteří se SEO zaobírají hlouběji však velmi brzo dospěli k názoru, že pouze to (pozice ve vyhledávačích) nejsou samospasitelné. Dovolil bych si to lehce přirovnat k PPC a snaze některých začínajících inzerentů být na všechna slova na prvních místech bez ohledu co to stojí. Samotné pozice ve vyhledávačích vám totiž obvykle nepomohou. Ano přivedou vám návštěvnky stránek, už ale neovlivní, zda tito okamžitě ze stránky neodejdou, už vůbec pak, da něco nakoupí či objednají. Proto se začali, říjeme jim třeba "SEO mágové" velmi brzo přetransformovali a přestože nadále nabízejí a tzv. dělají SEO, jejich přesah je mnohem širší. Od tvorby obsahu pro lepší prodejnost, přes přívětivost a použitelnost stránek až po onu technickou část, která se kdysi nazývala SEO. Dnes je situace taková, že pod SEO se schovávají registrátoři do katalogů, propagátoři článků na free PR webech, až po lidi, kteří vám přivedou na web skutečného zákazníka a "donutí" ho nakoupit. Záleží jen na vás, kam se budete chtít přiblížit vy. Nemáte pravdu, Například zde na Webtrhu sem tam nějakou rozumnou radu získáte. Se stoupajícím počtem diskutujících je však občas třeba přebírat. Zdarma je dostupných megabajty materiálů, od první české knihy od Radima Smičky, která elementární základy SEO popisuje velmi slušně. Samozřejmě je nutné se u podobných materiálů dívat i na datum vydání, řada věcíse v čase mění, tak jako se mění nároky a požadavky vyhledávačů. Pak tu máte mnohé kvalitní blogy o SEO, ať už v češtině nebo zejména v angličtině. V neposlední řadě to jsou školení (tady, tady, tady nebo třeba tady), individuální koučing nebo knihy. Ty, máte pravdu, zdarma nejsou. Jejich autoři strávili získáním zkušeností a informací mnoho času a tento čas a zkušenosti si logicky nechají zaplatit. Podobné snahy tu byly a nejsou až tolik aktivní. Upadá i diskuze v emailových konferencích. Jinde zase skuteční odborníci časem přestávají mít chuť odpovídat stále na stejné a opakující se dotazy. Váš názor "Každý přidá trochu" není ideální obvykle dopodaá jako dort pejska a kočičky. Viz. výše. Nicméně mohu vám zdarma a bez nárku na honorář prozradit můj tajný trik: "Tajné triky neexistují".
Zdravím Vás,
odpovědět zde mi pochopitelně můžete, už se stalo:-))
Teď jste vlastně jinými slovy, možná trochu lidštěji, řekl to, co jsem sem vložil včera...
Trochu upřesním svoji myšlenku. Jde o to, že jsem kdysi narazil na jeden diskuzní forum(nebyl český), zaměřený pochopitelně na SEO, který je ze začátku tvořen za účelem vývoje rozsáhlého SEO materiálu. Máte například téma Zdrojový kód a každý příspěvek je zkušenost nebo názor. Z tohoto fóra vzešel velmi rozsáhlý materiál, který se každý rok aktualizuje, doplňuje, rozšiřuje... Manuál je poskládám z příspěvků, ale pochopitelně ty musí někdo korigovat a usměrňovat.
To, že někdo studuje léta a ten druhý se to dozví za hodinu a zdarma, co na to říct. Koukal jsem na stránky společnosti ve které pracujete, a nabízíte tam školení 50 způsobů jak získat zpětné odkazy. Cena školení je 999Kč, pokud se nepletu. Tzn., 1 způsob = 20Kč. Kolik času jste strávil studiem, abych si to pak od Vás mohl koupit za 20Kč... To je totiž cena Vašeho KnowHow pro mě, nebo kohokoli kdo na Vaše školení přijde.
Chápu, že všichni chceme své vědomosti zpeněžit, je to v pořádku. To, co si myslím, že zde chybí je zavedení jakéhosi standardu.
"tajné triky" - to byla legrace, proto to bylo v uvozovkách :-))
28. 12. 2011 00:09:46