Zadejte hledaný výraz...

Jít ven se svým ksichtem

hor
verified
rating uzivatele
29. 6. 2017 15:07:28
Napsal Tirasa;1395782
:-)) jo, tu znám...:-)
Ted jsem si vzpomněl na jeden nedávný náhodný proklik na reklamu, kde mě z affil casino webu lákal "google češtinou" na zaručený systém na ruletu příběh úspěšného vydělávajícího sázkaře, černocha Martina Svobody z Pardubic, v zátiší s palmou.
29. 6. 2017 15:07:28
https://webtrh.cz/diskuse/jit-ven-se-svym-ksichtem/strana/2#reply1287477
Ecs
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
29. 6. 2017 15:13:58
Napsal hor;1395784
Ted jsem si vzpomněl na jeden nedávný náhodný proklik na reklamu, kde mě z affil casino webu lákal "google češtinou" na zaručený systém na ruletu příběh úspěšného vydělávajícího sázkaře, černocha Martina Svobody z Pardubic, v zátiší s palmou.
:D
29. 6. 2017 15:13:58
https://webtrh.cz/diskuse/jit-ven-se-svym-ksichtem/strana/2#reply1287476
xunil
verified
rating uzivatele
29. 6. 2017 16:42:01
Rozhodně to není o tom mít nějaké fotky na webu. Se zákazníkem se buduje jméno, které je potažmo vztažené na "ksicht". Vím komu ve firmě volat pokud chci zakázku, servis, nebo vyřídit papíry. To jestli pak "Jana" přes papíry má či nemá fotku není až tak důležité.
29. 6. 2017 16:42:01
https://webtrh.cz/diskuse/jit-ven-se-svym-ksichtem/strana/2#reply1287475
Nabízíš služby tváří v tvář? Komunikuješ s klienty, nákupčími nebo zákazníky přímo? Na živo? Pak ano, znát tvůj Gesicht je fajn. U eshopu tohle nepotřebuješ.
29. 6. 2017 17:26:12
https://webtrh.cz/diskuse/jit-ven-se-svym-ksichtem/strana/2#reply1287474
Zbynek Subert
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
29. 6. 2017 17:31:51
Napsal Honza Vorel;1395739
Pokud máte jen trochu normální "xicht", tak ho lidem ukažte, většina lidí je ráda, když ví s kým mluví nebo píše. Já svůj xicht mám i v podpisu e-mailu a to nejsem, žádný krasavec :)
Mně ale nejde o fotku, ale o to, aby lidi věděli, že tu práci dělám já, že se prostě neschovávám za "firmu" ... něco poseru, přiznám se. Něco se povede, dostanu pochvalu. Zákazníkovi píšu v jednotném čísle ... Že děkuju za objednávku, posílám zakázku a ne neurčitě děkujeme, posíláme, atd ... Snažím se budovat osobní kontakt.
Irituje mne v záložce "kdo jsme", když čtu "Jsme grafické studio, bla bla bla" a ani jedno jméno, firma duchů :) ... ale to můj pocit, není to návod pro všechny :)
29. 6. 2017 17:31:51
https://webtrh.cz/diskuse/jit-ven-se-svym-ksichtem/strana/2#reply1287473
AK47
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
29. 6. 2017 17:39:17
Pri eshope to možno vzbudí u ľudí väčšiu dôveru a mohlo by to vytvoriť tlak na profesionálnejšie správanie zamestnancov, keďže nie sú v anonymite. Ale to sú iba také teoretické a nemerateľné výhody.
Rovnako to môže mať aj nevýhody, napríklad zneužitie fotografií tretími osobami a pod.
29. 6. 2017 17:39:17
https://webtrh.cz/diskuse/jit-ven-se-svym-ksichtem/strana/2#reply1287472
Dála Musil
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
29. 6. 2017 20:38:36
Ať jsem dělal kdekoliv pro kohokoliv, všude jsme měli fotky, a i když teď radím klientům externě, všude doporučuju fotky - jestli chcete působit důvěryhodně, je tohle absolutní základ.
29. 6. 2017 20:38:36
https://webtrh.cz/diskuse/jit-ven-se-svym-ksichtem/strana/2#reply1287471
Souhlasím prakticky s každým písmenem, co psal Zbyněk.
Lidé chtějí spolupracovat s lidma. Fotka, byť nemusí být osoba zralá na Miss živnostník/živnostnice, stejně vzbudí vyšší důvěru. Lidi se už (tolik) nebojí, že jde o nějakou anonymní firmu, která s nima vyje*e. Podvodníci totiž (obvykle) svou fotku na webu neukazují, protože pokud někoho odrbou, náhoda je blbec, potkají ho ve městě a ten jim jednu vrazí. Fotka prostě automaticky z no-name internetového avatara, se kterým si píšem maily, najednou udělá reálného člověka se všema benefitama. Já osobně vždy preferuju lidi, kterým "vidím do tváře" a kteří se na webu neschovávají za fotky z fotobanky ve stylu půdorysový pohled na stůl s macem, tabletem a kávou..
Nevýhody mě napadají leda když budeš hodně mladý a někteří si řeknou "no přeci nebudu takovýmu puberťákovi platit takový peníze!". Anebo se jim nebude líbit, že nosíš trička a ne košile, anebo nevím co. Ale s těmahle povrchníma lidma stejně nechceš spolupracovat, protože stejně omezená a povrchní je pak i spolupráce. Samozřejmě jsou nějaké hranice, fotku z koupelny si na osobní web asi nedáš..
Anebo jsem třeba viděl vyříznutou fotku z fitka, designer, co měl v sekci o mně fotku s činkou a zatnutým bicákem. Kdyby kolem toho aspoň nabalil vše ostatní, jako třeba "Tvořím silné designy" a celý zbytek textů i fotek tomu přizpůsobil, tak by to mohlo být zajímavej efekt a odlišil by se, ale když je tam ta fotka jen tak vytržená z kontextu, působí to divně. Z čehož teda vyplývá – pokud fotku, tak nějakou kontextovou. Já třeba web ladím do stylu cestování / dobrodružství a mám tam fotku, jak stojím nad Fjordama v Norsku.
Hlavně, pokud si tam dáš nějakou fakt seriózní fotku třeba v obleku (ale ať nevypadáš, že to hraješ.. musíš působit autenticky), tak to může o to více posílit tvoji serióznost a důvěryhodnost a zákazníci ti třeba nebudou váhat zaplatit vyšší cenu.. Tohle je všechno psychologie a útoky na podvědomí a stereotypy. Když s tím budeš vhodně pracovat, rozhodně ti to otevírá spoustu možností, které bez fotky nemáš.
A další benefit, lidi tě pak třeba někde poznají, což už se mi taky stalo. Což opět otevírá další dveře a může přinést další zakázky. Plus pochopitelně osobní fotka pomáhá budovat osobní jméno. Web můžeš několikrát změnit, můžeš změnit i název firmy, ale tvoje tvář se nemění a lidi, co si tě budou pamatovat z jednoho projektu a uvidí tě teď v novém, si tě spojí a řeknou si "jo, to je ten týpek co vedl ..." a okamžitě získáš důvěryhodnost, ikdyž lidi o tom projektu nic neví.
Samozřejmě to ale funguje i naopak a když něco poděláš, nese se to s tebou.. Tohle zmiňuje hodně lidí jako argument proti zveřejňování fotek. Já to ale vnímám jen jako příhodná zadní vrátka, jakoby snad i tušili, že něco podělají.. Když jdeš "all-out" a rozložíš karty na stůl, o to více tě to motivuje k tomu, abys poskytoval lepší služby a choval se seriózněji, protože se ti to "podepíše na tváři". :)
30. 6. 2017 14:56:11
https://webtrh.cz/diskuse/jit-ven-se-svym-ksichtem/strana/2#reply1287470
Honza Vorel
verified
rating uzivatele
30. 6. 2017 15:07:15
Napsal lVlorf3us;1396040
Souhlasím prakticky s každým písmenem, co psal Zbyněk.
Lidé chtějí spolupracovat s lidma. Fotka, byť nemusí být osoba zralá na Miss živnostník/živnostnice, stejně vzbudí vyšší důvěru. Lidi se už (tolik) nebojí, že jde o nějakou anonymní firmu, která s nima vyje*e. Podvodníci totiž (obvykle) svou fotku na webu neukazují, protože pokud někoho odrbou, náhoda je blbec, potkají ho ve městě a ten jim jednu vrazí. Fotka prostě automaticky z no-name internetového avatara, se kterým si píšem maily, najednou udělá reálného člověka se všema benefitama. Já osobně vždy preferuju lidi, kterým "vidím do tváře" a kteří se na webu neschovávají za fotky z fotobanky ve stylu půdorysový pohled na stůl s macem, tabletem a kávou..
Nevýhody mě napadají leda když budeš hodně mladý a někteří si řeknou "no přeci nebudu takovýmu puberťákovi platit takový peníze!". Anebo se jim nebude líbit, že nosíš trička a ne košile, anebo nevím co. Ale s těmahle povrchníma lidma stejně nechceš spolupracovat, protože stejně omezená a povrchní je pak i spolupráce. Samozřejmě jsou nějaké hranice, fotku z koupelny si na osobní web asi nedáš..
Anebo jsem třeba viděl vyříznutou fotku z fitka, designer, co měl v sekci o mně fotku s činkou a zatnutým bicákem. Kdyby kolem toho aspoň nabalil vše ostatní, jako třeba "Tvořím silné designy" a celý zbytek textů i fotek tomu přizpůsobil, tak by to mohlo být zajímavej efekt a odlišil by se, ale když je tam ta fotka jen tak vytržená z kontextu, působí to divně. Z čehož teda vyplývá – pokud fotku, tak nějakou kontextovou. Já třeba web ladím do stylu cestování / dobrodružství a mám tam fotku, jak stojím nad Fjordama v Norsku.
Hlavně, pokud si tam dáš nějakou fakt seriózní fotku třeba v obleku (ale ať nevypadáš, že to hraješ.. musíš působit autenticky), tak to může o to více posílit tvoji serióznost a důvěryhodnost a zákazníci ti třeba nebudou váhat zaplatit vyšší cenu.. Tohle je všechno psychologie a útoky na podvědomí a stereotypy. Když s tím budeš vhodně pracovat, rozhodně ti to otevírá spoustu možností, které bez fotky nemáš.
A další benefit, lidi tě pak třeba někde poznají, což už se mi taky stalo. Což opět otevírá další dveře a může přinést další zakázky. Plus pochopitelně osobní fotka pomáhá budovat osobní jméno. Web můžeš několikrát změnit, můžeš změnit i název firmy, ale tvoje tvář se nemění a lidi, co si tě budou pamatovat z jednoho projektu a uvidí tě teď v novém, si tě spojí a řeknou si "jo, to je ten týpek co vedl ..." a okamžitě získáš důvěryhodnost, ikdyž lidi o tom projektu nic neví.
Samozřejmě to ale funguje i naopak a když něco poděláš, nese se to s tebou.. Tohle zmiňuje hodně lidí jako argument proti zveřejňování fotek. Já to ale vnímám jen jako příhodná zadní vrátka, jakoby snad i tušili, že něco podělají.. Když jdeš "all-out" a rozložíš karty na stůl, o to více tě to motivuje k tomu, abys poskytoval lepší služby a choval se seriózněji, protože se ti to "podepíše na tváři". :)
Tleskám a souhlasím!
Tak mně při tom čtení napadlo, že i telefonní číslo může navozovat důvěru, osobně používám stejné číslo od roku 2003 a tak nějak podvědomě oceňuji u lidí, když je třeba potřebuji sehnat po několika letech a dovolám se jim na číslo, které mně kdysi dali.
30. 6. 2017 15:07:15
https://webtrh.cz/diskuse/jit-ven-se-svym-ksichtem/strana/2#reply1287469
J.Čakloš
verified
rating uzivatele
(136 hodnocení)
30. 6. 2017 15:30:06
Niet čo dodať ... nedávno som niečo podoné komusi v diskusii písal ... a mám to: https://webtrh.cz/380822-clanky-produktu-nejlepe?p=1394519#post1394519
Vlastne možno by som len doplnil, že keď ide človek s "kožou na trh", tak ho to istým spôsobom núti robiť to kvalitnejšie a lepšie. Je to istá forma zodpovednosti voči sebe samému. Jednoducho keď sa pod článok podpíšem, dám tam svoju fotku, tak sa oveľa viac snažím ako keby som to robil inkognito (príklad). Nejako podvedme mám väčšiu motiváciu, nech je to fakt kvalitné. Fakt si myslím, že to má vplyv aj na kvalitu práce a prezentácie ako takej. Veď predsa cieľom by malo byť robiť veci kvalitne a tak, aby som nehanbil klientom, ale na druhú stranu aj kamošom, známim či ukázať – aha, ja robím presne toto!
30. 6. 2017 15:30:06
https://webtrh.cz/diskuse/jit-ven-se-svym-ksichtem/strana/2#reply1287468
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit