Zadejte hledaný výraz...

Jiná barva zboží

Marek
verified
rating uzivatele
10. 10. 2011 19:40:19
Mám následující problém. Jeden zákazník tvrdí, že jsem mu poslal jinou barvu zboží, než chtěl. Evidentně ale zapoměl napsat poznámku o barvě, protože není u objednávky ani v kopii emailu, který dostal zákazník. On nemá žádný důkaz, že poznámku napsal a já mám důkaz, že ji nenapsal. Zboží mi poslal zpět, já mu poslal zpět správnou barvu. Naúčtoval jsem si samozřejmě náklady za odeslání. Pán balíček odmítl, že to nebyla jeho chyba a nebude nic platit. "Výhoda" je v tom, že objednávku platil převodem, takže teď nemá ani zboží, ani peníze. Žádal vrátit peníze za zboží a poštovné, ovšem za vrácený balík platit už nechtěl. Teď je ticho po pěšině. Předpokládám, že to buď vzdal nebo si někde stežuje. Za chvilku to bude 30 dní, tak si říkám, jestli to nějak řešit. Část peněz ze zboží mu v podstatě dlužím. Mám mu tu část vrátit nebo to neřešit ? Na poslední email neodpověděl.
10. 10. 2011 19:40:19
https://webtrh.cz/diskuse/jina-barva-zbozi/#reply685989
Michal Běhal
verified
rating uzivatele
(59 hodnocení)
10. 10. 2011 19:58:39
Nechápu už to tvoje "Naúčtoval jsem si samozřejmě náklady za odeslání". Je to tvoje chyba a jako omluvu bys mu ještě měl poslat peníze za poštovné, které musel platit on. Asi máme k zákazníkům jiný přístup :)
10. 10. 2011 19:58:39
https://webtrh.cz/diskuse/jina-barva-zbozi/#reply685988
zakaznik by to nad vami vyhral, stacilo by, kdyby odstoupil od smlouvy a znovu objednal a zadne druhe postovne by neplatil. Vasim pristupem jste si jen zajistil to, ze on a jeho znami u vas zarucene nikdy nekoupi. Stalo to za to?
10. 10. 2011 20:00:40
https://webtrh.cz/diskuse/jina-barva-zbozi/#reply685987
Co to je?
Takový člověk provozuje internetový obchod?!
To jste se zákazníka snad měl zeptat Vy, jakou barvu výrobku si přeje, nebo?
10. 10. 2011 20:01:21
https://webtrh.cz/diskuse/jina-barva-zbozi/#reply685986
grysom
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
10. 10. 2011 20:01:49
Napsal Railler;710802
Nechápu už to tvoje "Naúčtoval jsem si samozřejmě náklady za odeslání". Je to tvoje chyba a jako omluvu bys mu ještě měl poslat peníze za poštovné, které musel platit on. Asi máme k zákazníkům jiný přístup :)
Jaktože je to jeho chyba, když zákazník nikde neuvedl, jakou barvu chce? To je asi jako bych tě poslal do obchodu, řekl 'kup ovoce' a pak tě seřval, žes mi dones banán a já chtěl pomeranč.
10. 10. 2011 20:01:49
https://webtrh.cz/diskuse/jina-barva-zbozi/#reply685985
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
10. 10. 2011 20:02:53
Raději bych za něj zaplatil těch 50kč a udržel si dobrou pověst. Takhle Vás může pomluvit na internetu a příjdete o více než jen o to pade.
10. 10. 2011 20:02:53
https://webtrh.cz/diskuse/jina-barva-zbozi/#reply685984
Marek
verified
rating uzivatele
10. 10. 2011 20:18:23
Zákazník měl jasně daný vzorník a pokud neuvede co chce, tak posílám to, co je na defaultním obrázku. U sebe nevidím chybu a nevím proč bych měl platit za chybu někoho jiného. Kdyby to bylo půl sta, tak to neřeším. Ale přijde mi jako drzost chtít po mě poštovné za cestu zpět a další cestu k němu, teď i cestu za vrácený balík. Jasně, kdyby to byla moje chyba tak zmlknu a vše jde na můj účet, ale tohle není ten případ.
10. 10. 2011 20:18:23
https://webtrh.cz/diskuse/jina-barva-zbozi/#reply685983
Dobrá rada na závěr: Tak se na ten eshop vyflákněte, když Vás to nebaví, a máte pokoj.
10. 10. 2011 20:21:15
https://webtrh.cz/diskuse/jina-barva-zbozi/#reply685982
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
10. 10. 2011 20:23:01
tvá chyba, proč jsi ho nekontaktoval před tím než jsi mu to odeslal?
10. 10. 2011 20:23:01
https://webtrh.cz/diskuse/jina-barva-zbozi/#reply685981
Default
verified
rating uzivatele
(94 hodnocení)
10. 10. 2011 20:25:28
To je podle mě chyba zákazníka ... nenapsal podrobnosti tak příjde mu logicky to, co je na obrázku .... měl uvést barvu, když mu na tom tak záleží ne ... ?
Prostě to tam nenapsal tak smůla, kdyby napsal tak bych to teprve hodil na majitele eshopu že poslal něco jinýho .. ON to chtěl vrátit, ON platil poštovný tak nevím proč by jsi měl něco nahrazovat kvůli němu ... možná by na tom poštovným ještě získal víc, než platil celkově za zboží i poštu.
Napsal Comanch;710809
Raději bych za něj zaplatil těch 50kč a udržel si dobrou pověst. Takhle Vás může pomluvit na internetu a příjdete o více než jen o to pade.
Jestli je to fakt jen pade tak by to ještě snést šlo.
10. 10. 2011 20:25:28
https://webtrh.cz/diskuse/jina-barva-zbozi/#reply685980
- ano, zrejme je to chyba zakaznika. Zakaznik je nemile prekvapen a chce napravu. Nyni prijdou na radu nekolikere moznosti reseni. Prvni je poslani do mist kde konci zada a zacinaji nohy s tim, ze je to jeho chyba. Nebo mohlo prijit to, ze "sice jste to neuvedl v objednavce, ale vymenime vam to zdarma" tedy upozorneni na jeho chybu, ale proklientsky pristup a nebo treba to, ze "ano omlouvame se, napravujeme a posilame" podle mne je jakekoli z druhych reseni lepsi, nez to prvni.
Navic i kdyby to byla ciste jeho chyba. Zakaznik mohl zbozi poslat zpet, vy byste mu v ramci 14 dnu vratil penize za odstoupeni od smlouvy. Po afere s rozhodnutim ES byste mu vratil i to postovne co platil za dodani k nemu a on by si to objednal znovu. Ve finale by zaplatil o postovne mene a pro vas by se nic nezmenilo.
Nerikam, ze obchodnik ze seme ma delat blbce, nebo si nechat **** na hlavu, ale proste mel by byt vzdy o krok vstricnejsi, nez je zakaznik. Ziskani zakaznika je vzdy velmi drahe a jeden nespokojeny zakaznik dokaze udelat docela paseku a to zbytecnou. Misto proklientsky vyrizeneho problemu, byt nezavineneho, coz mohlo prinest opakovane nakupy v budoucnu, pripadne reference znamym dojde k tomu, ze ten obchod mozna dopadne, ale s nulovou budoucnosti. Ale s pocitem, ze jste byl v pravu a to pravo si vydobyl.
10. 10. 2011 20:29:56
https://webtrh.cz/diskuse/jina-barva-zbozi/#reply685979
Marek
verified
rating uzivatele
10. 10. 2011 20:37:28
Nejde o půl sta, to bych přece neřešil... Děkuji všem slušným za rady, víc to nemá smysl rozmazávat... Kdyby se zákazník choval slušně, choval bych se slušně i já, ale někdy je to těžký a pak není důvod něco odpouštět, natož se omouvat za cizí chybu.
// LOCK
10. 10. 2011 20:37:28
https://webtrh.cz/diskuse/jina-barva-zbozi/#reply685978
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit