Zadejte hledaný výraz...

Jednostránkový proces objednávky

Celsi
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
9. 11. 2011 11:45:28
Zdravim,
chtěl jsem se prvně zeptat na názor jestli je rozdíl mezi konečným krokem procesu objednávky jednoduché stránky kde zákazník vyplní dodací údaje a odešle či 5 stránkovým procesem dokončení objednávky. Jak velká míra v průměru tohle zákazníka odradí a nedokončí objednávku.
Přemýšlel jsem o vytvoření jednoduchého procesu kdy po dokončení se skutečně vyplní jen základ a klikne na ODESLAT.
Magento má skvělý plugin one step checkout ale bohužel já sháním něco na eshopu - Oxid Eshop CE.
Neřešil jste už někdo stejný problém, či dokonce jste narazili na hotové řešení?
Díky.
9. 11. 2011 11:45:28
https://webtrh.cz/diskuse/jednostrankovy-proces-objednavky/#reply695898
Matúš
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
9. 11. 2011 12:15:57
Magento má už v základe dobrý one page proces. Tie platené one step checkout ma fakt neuchvátili.
Osobne nemám rád tie kroky, kde po každom načíta novú stránku...
Buď všetko na jednej naraz (ale prehľadne) alebo ako v Magentu, pomocou skriptu sa odkrýva postup.
9. 11. 2011 12:15:57
https://webtrh.cz/diskuse/jednostrankovy-proces-objednavky/#reply695897
Martin
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
9. 11. 2011 12:29:54
Ono hodně záleží na tom, kolik možností nakupujícím dáváte. Jsou případy, kdy stačí jednostránkový proces, a také případy, kdy dává smysl rozdělení do kroků. Rozhodně tedy nelze jednoznačně říct, že je určitý způsob obecně lepší - vždy záleží na situaci. Až reálné výsledky ukáží, co opravdu funguje.
9. 11. 2011 12:29:54
https://webtrh.cz/diskuse/jednostrankovy-proces-objednavky/#reply695896
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
9. 11. 2011 21:10:09
U našeho e-shopu WebCzech E-commerce PRO sleduje system i nedokončené objednávky. Jakmile zákazník projde první stranu se zasílacími údaji je tato evidována a pokud objednávku nedokončí provozovatel dostává o tomto informaci. Ze zkušenosti však vím, že se jedná o minimum objednávek (pod 1%).
9. 11. 2011 21:10:09
https://webtrh.cz/diskuse/jednostrankovy-proces-objednavky/#reply695895
mnoho opravdu velkych eshopu ma vice krokove kosiky. Nicmene jednoznacny zaver neexistuje, z ruznych A-B testu co jsem videl mohu rici, ze nekde fungoval lepe 1 krokovy a nekde vice krokovy a nekde to bylo velmi podobne. Nicmene pokud je kosik prehledny a logicky, neni duvod, aby zakaznika odradil. Co ho muze odradit, jsou neprijemne povinnosti - napr. nutnosti registraci apod. to ano. Ale zda vyplni vse najednou, nebo pres 3 kroky nehraje zasadni roli.
9. 11. 2011 21:23:55
https://webtrh.cz/diskuse/jednostrankovy-proces-objednavky/#reply695894
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit