Zadejte hledaný výraz...

Jednoproduktový eshop…má to smysl?

Tomáš
verified
rating uzivatele
(27 hodnocení)
17. 1. 2012 17:13:16
Co si myslíte o této myšlence?
http://www.xdeal.cz/
17. 1. 2012 17:13:16
https://webtrh.cz/diskuse/jednoproduktovy-eshop-ma-to-smysl/#reply719647
chybi tam call to action. Ty mikro cisliska o tom, kolik lidi to jiz ma a kolik zbyva to nezachrani.
Jinak se mi to libi.
17. 1. 2012 17:14:46
https://webtrh.cz/diskuse/jednoproduktovy-eshop-ma-to-smysl/#reply719646
crtz
verified
rating uzivatele
(30 hodnocení)
17. 1. 2012 17:22:10
Pouzij uz konecne jiny font :D.
17. 1. 2012 17:22:10
https://webtrh.cz/diskuse/jednoproduktovy-eshop-ma-to-smysl/#reply719645
Radek o. má pravdu, tam fakt hrozně chybí výzva k akci a klidně ať zabírá 1/3 plochy!
17. 1. 2012 17:37:47
https://webtrh.cz/diskuse/jednoproduktovy-eshop-ma-to-smysl/#reply719644
mx550
verified
rating uzivatele
17. 1. 2012 18:22:25
Zbav se tech zbytecnych vykricniku, pusobi to levne a neseriozne.
17. 1. 2012 18:22:25
https://webtrh.cz/diskuse/jednoproduktovy-eshop-ma-to-smysl/#reply719643
David Kohout
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
17. 1. 2012 18:29:07
Pokud mam hodnotit jen myslenku, ta je ok, ale zpracovani webu je horsi.
17. 1. 2012 18:29:07
https://webtrh.cz/diskuse/jednoproduktovy-eshop-ma-to-smysl/#reply719642
Dominique
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
17. 1. 2012 21:54:10
32x nakup? to se vyplati?
17. 1. 2012 21:54:10
https://webtrh.cz/diskuse/jednoproduktovy-eshop-ma-to-smysl/#reply719641
Vilem
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
17. 1. 2012 21:57:17
Jak píše kohout. Myšlenka mi přijde velmi dobrá, zpracování příšerné.
17. 1. 2012 21:57:17
https://webtrh.cz/diskuse/jednoproduktovy-eshop-ma-to-smysl/#reply719640
Martin
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
18. 1. 2012 00:03:26
Jednoproduktový eshop smysl mít může. Tohle ale (bohužel) vypadá jako klasický nepovedený eshop, který ještě nebyl naplněn produkty. ;)
18. 1. 2012 00:03:26
https://webtrh.cz/diskuse/jednoproduktovy-eshop-ma-to-smysl/#reply719639
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit