Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Je tu vůbec někdo spolehlivý?

bof
verified
rating uzivatele
25. 4. 2014 12:56:21
Napsal Jan Stejskal;1081991
Aha, takže zásadní problém bude v tom, že do inzerátu píšete něco jiného, než požadujete. Nasazení hotové šablony != nakódování designu z psd.
Jane, možná máte pravdu, protože nasazení hotové šablony jsem ja považoval za nakódování designu. Což ale pořád nepřesahuje tu cenu kterou nabízím a samozřejmě zájemcům vše řádně vysvětlím před prací a zeptám se jich zdali se na to cítí a zvládnou to....
Tak proč hledat chybu v popisu pokud se stejně tak věnuji každému zájemci zvlášť vysvětlením podrobností posláním podkladů. To je pak stejně jedno. Pokud se jim dodá zadání někdo s ním souhlasí a pak to neudělá nebo odřekne....
25. 4. 2014 12:56:21
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-vubec-nekdo-spolehlivy/strana/2/#reply1018366
Pane Hurajte, je toto vaše metoda jak zadat poptávku, aniž byste si musel vyplňovat fakturační údaje a poslat inzerát do správné kategorie, na což jsem vás upozorňoval minulý týden? Tehdy jste ještě nabízel 5 tisíc Kč.
Podle toho, že jste neodeslal žádnou poptávku, pochybuji, že nějakých "5 pokusů" vůbec proběhlo.
Každopádně se divím, že na sebe se svou historií vůbec takto upozorňujete.
25. 4. 2014 12:58:16
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-vubec-nekdo-spolehlivy/strana/2/#reply1018365
Jan Kuthan
verified
rating uzivatele
(48 hodnocení)
25. 4. 2014 13:05:35
Neb jsem zareagoval na poptávku díky této diskusi a domníval se, že jde o nasazení šablony a né žádné kodovaní z psd, chtěl jsem "bof" upozornit, že nemusí zasílat bližší info, kódování mě nebaví a nechci jej dělat.
Bohužel: "Uživatel bof zakázal používání soukromých zpráv nebo nemá oprávnění k jejich příjmu."
Nevím jestli je zablokovaný nebo "ono samo", ale díky za rozbor poptávajícího
:)
25. 4. 2014 13:05:35
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-vubec-nekdo-spolehlivy/strana/2/#reply1018364
matusy
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
25. 4. 2014 13:24:51
Chcel som nasadiť jednoduchú šablónu, tak som si našiel profíka, ktorý mi napísal OD 200€
Ponúkate shit, dostanete shit...
25. 4. 2014 13:24:51
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-vubec-nekdo-spolehlivy/strana/2/#reply1018363
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
25. 4. 2014 13:29:55
nejdřív 5k, pak 7k, si vyber
ale k tématu - hledám schopného a spolehlivého ... to je taková nejrožšířenější lež na webtrhu, když se člověk snaží, tak zjistí, že dotyčný nemá prachy a chce za cenu škodovky 120 ferrari a nebo je to blb, co neví co by ... za 4 roky programování jsem našel 2 3 lidí co dobře platili, to mě nedávno po delším uvažování dovedlo k rozhodnutí ukončit pomalu programování pro jiné a dělat svý projekty, přece jen mám úspěchy za sebou
25. 4. 2014 13:29:55
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-vubec-nekdo-spolehlivy/strana/2/#reply1018362
sfdr2
verified
rating uzivatele
25. 4. 2014 13:30:00
Napsal Martin Schlemmer;1081995
Pane Hurajte, je toto vaše metoda jak zadat poptávku, aniž byste si musel vyplňovat fakturační údaje a poslat inzerát do správné kategorie, na což jsem vás upozorňoval minulý týden? Tehdy jste ještě nabízel 5 tisíc Kč.
Podle toho, že jste neodeslal žádnou poptávku, pochybuji, že nějakých "5 pokusů" vůbec proběhlo.
Každopádně se divím, že na sebe se svou historií vůbec takto upozorňujete.
Martine chapu ze je pro Vas jednoduche sirit pomluvy aniz by jste se na ne radne podival a reagoval i na vyzvy lidi kteri itrader v te dobe poskytli a vytvorili v te dobe pomluvy, ze jsme byli urovnani a take kdyz uz sirite take popsal jak to vse vzniklo. Protoze je lehke nekoho pospinit nebo pomlouvat.... a neuvest veci na pravou miru.
Co třeba problém zkusit řešit namísto ignorování a banování .. ?
A abych este vyvratil co pisete ze pochybujete ze jich vubec bylo 5 ano bylo 3 se ozvali zde na webtrhu dva jsem mel na skype jiz predtim a prikladam cast odpovedi jednoho z nich po jednom dni:
zdravím vás, jdu s trochu špatnou zprávou, dnes jsem se věnoval v práci git hubu atd. kolega s ním pracuje tak se mě do toho snažil zasvětit...stále jsem však zarytě na straně kodování bez verzování atd. dost mě to zdržuje (chápu že vám práci ulehčuje, mně ale bohužel práci přidělává)...na druhou stranu se mi software guthub líbí (jako potenciál) a chci se v něm učit, resp. zdokonalit...nicméně teď určitě nebudu schopen pomocí něho vytvořit něco stabilního za nějaký domluvený čas...čímž se chci za narušení spolupráce omluvit....nebyl by problém kdybych si design nakódoval u sebe, bez verzování atd. NICMÉNĚ ještě jsem nečetl podmínky themeforest, jelikož jsem přímo šablonu ve Wordpressu přímo pro themeforest nedělal...předpokládám že bude potřeba mít vlastní Theme Options atd. já osobně kóduji designy na již přednastavené free šabloně, kde jsou nastaveny základní funkcionality ... je to takový basic framework, což ale themeforest nepodporuje, tudíž je tu trochu problém :/ abych to shrnul, v gitu atd se učit budu, ale nemůžu tomu věnovat celé dny, proto jsem si již teď jistý že daný termín zřejmě nestihnu....doufám že jsem vám nezpůsobil příliš škody, a doufám že má navážeme někdy úspěšnější spolupráci... :) nashle...
---------- Příspěvek doplněn 25.04.2014 v 13:31 ----------
Napsal kdosiodjinud;1082002
Neb jsem zareagoval na poptávku díky této diskusi a domníval se, že jde o nasazení šablony a né žádné kodovaní z psd, chtěl jsem "bof" upozornit, že nemusí zasílat bližší info, kódování mě nebaví a nechci jej dělat.
Bohužel: "Uživatel bof zakázal používání soukromých zpráv nebo nemá oprávnění k jejich příjmu."
Nevím jestli je zablokovaný nebo "ono samo", ale díky za rozbor poptávajícího
:)
Jo ano je pravda ze jsem to popsal spatne, je to nakodovani PSD do HTML a nasazeni do wordpressu.
Jo a abych se nezapomel podepsat BOF
---------- Příspěvek doplněn 25.04.2014 v 13:36 ----------
Napsal matusy;1082005
Chcel som nasadiť jednoduchú šablónu, tak som si našiel profíka, ktorý mi napísal OD 200€
Ponúkate shit, dostanete shit...
Co je podla Vas shit 7.000 ? Pokial viete pocitat je to viac nez 200 Euro ...
---------- Příspěvek doplněn 25.04.2014 v 13:43 ----------
Napsal Tomve;1082007
nejdřív 5k, pak 7k, si vyber
ale k tématu - hledám schopného a spolehlivého ... to je taková nejrožšířenější lež na webtrhu, když se člověk snaží, tak zjistí, že dotyčný nemá prachy a chce za cenu škodovky 120 ferrari a nebo je to blb, co neví co by ... za 4 roky programování jsem našel 2 3 lidí co dobře platili, to mě nedávno po delším uvažování dovedlo k rozhodnutí ukončit pomalu programování pro jiné a dělat svý projekty, přece jen mám úspěchy za sebou
Nevim na co reagujes, prvni prispevek byl za 5.000, bohuzel neuspesne tak cenu v nasledujicim zvysuji, to je preci normalni ne .. ? Zvysuji cenu za ucelem ziskani kvalitnejsiho dodavatele ...
25. 4. 2014 13:30:00
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-vubec-nekdo-spolehlivy/strana/2/#reply1018361
sfdr3
verified
rating uzivatele
25. 4. 2014 14:34:59
Napsal Martin Schlemmer;1081995
Pane Hurajte, je toto vaše metoda jak zadat poptávku, aniž byste si musel vyplňovat fakturační údaje a poslat inzerát do správné kategorie, na což jsem vás upozorňoval minulý týden? Tehdy jste ještě nabízel 5 tisíc Kč.
Podle toho, že jste neodeslal žádnou poptávku, pochybuji, že nějakých "5 pokusů" vůbec proběhlo.
Každopádně se divím, že na sebe se svou historií vůbec takto upozorňujete.
Martine pokud mazete me kritiky na Vas proc nesmazete i svuj prispevek kterym me ocernujete s tim ze jste si radne neoveril vsechny nalezitosti a neminite ani komunikovat. To je opravdu profesionalni pristup majitele fora. Smazat to co se mi nelibi a radsi cloveka ktery na zaklade neprijemnych okolnosti se v te dobe ocitl v spatne situaci z ktere vyusitli tyhle itradery a pomluvy. Tak me budete dookola banovat namisto toho aby jste mi odpovedet na email a bavil se se mnou rozumne ... pokud je to takovy problem Martine odpovedet na email rad Vas pozvu na obed a tam se muzeme pobavit..... a vyhnout se ignoranstvi z Vasi strany a neopravneneho sireni pomluv.
25. 4. 2014 14:34:59
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-vubec-nekdo-spolehlivy/strana/2/#reply1018360
Way Up!
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 4. 2014 14:41:22
Souhlasím, také mi přijde, že je to tu samý podvodník a jen slibotechny. Projekt dobrý, ale co je tu za lidi, to už je jiná věc...
25. 4. 2014 14:41:22
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-vubec-nekdo-spolehlivy/strana/2/#reply1018359
sfdr3
verified
rating uzivatele
25. 4. 2014 14:46:22
Napsal Petr Kříž;1082024
Souhlasím, také mi přijde, že je to tu samý podvodník a jen slibotechny. Projekt dobrý, ale co je tu za lidi, to už je jiná věc...
Petre problem je ten ze za podvodnika jsem zde oznacovan ja. Do situace jsem spadl ani nevim jak vse bylo moc rychle a nahle jsem se ocitl bez prace a firma byla uzavrena. No a s tim prisli nalezitosti ktere byli objednane pres mne pro firmu. Ktere vyustili k pomluvam a za to me martin banuje, oznacuje za nesolidniho obchodnika a prekopirovava sem informace aniz by se mnou neco konzultoval.
Samozrejme byli tam i pripady typu ze jsem nezaplatil za praci s kterou jsem nebyl spokojen napr. dodane bannery, opravdu zde kazdy plati za praci s kterou neni spokojen a neni dodana podle pozadavku ? To z Vas udela velkeho podvodnika mimo jine castky ktere jsem dluzil vzhledem k vzniklym situacim nepresahovali 4.000 ... je opravdu nadmiru hloupe si myslet ze pro 4.000 Kc nekomu stoji to se hadat mit blokace a pomluvy na internetu ... opravud .. nebo tahanice s policii ..
Tato vec je docela stara samozrejme vyresena s omluvou nevericim dodavatelum kterym jsem dluzil a i napric tomu ze Martin byl na vyresene veci upozornen itradery nezmizely a ani muj ucet na kterym mam dobytej kredit odblokovan take nebyl a prostredky nebyli take navraceny, tzn. zadnou sluzbu jsem za to nedostal (coz je take podvod neopravneneho obohacovani... kdyz uz jsme u toho ). Martin me zpravy ignoruje a nesnazi se komunikovat .... a resit a napravit veci na pravou miru. Ba naopak, jednou sam vystavil pomluvne clanky znova ... cimz me o5 pospinil a porusoval zakon...
---------- Příspěvek doplněn 25.04.2014 v 14:49 ----------
Viz jeden z mych emailu martinovi:
Pokud bych k tomu este mel dodat to ze me stale dale spinite a uvadite nepravdive informace ktere byli vyreseny. Namisto toho aby jste problem se mnou resil, nebo se treba podival na muj linkedin profil kde nemam negativni reference. Zadne tak by jste mozna takhle nereagoval a mozna kdyby jste vubec poradne reagoval na problem ktery se s Vami snazim resit.
Protoze spinit nekoho je lehke, ale pak ocistit nekoho pokud se skutecne zjisti ze situace takove byli a nevznikli za ucelem podvodu ale aktualni nemoznosti ze vzniklych situaci a to vc. beeplu tak to je horsi. Proto ani nechapu Vas pristup a jednani, kterym nedelate nic jineho nez spinite me jmeno a to este neopravnene.
Martine zeptam se Vas, co by jste delal vy v situaci jake jsem byl ja, spadla firma meli jste naobjednane nejake poptavky konkretni poptavky mela hradit firma beepl avsak zadaval jsem je ja, takze fakturace byla ocekavana po me, kdyz Vam investori uzavrou firmu ze dne na den cimz vlastne ze dne na den prijdete i o prijem takze nemuzete dostat svym zavazkum. Tak Vas pomluvi napric tomu ze prvne jim reknete pravdu na zaklade ktere Vas vysmeji a tak se snazite ziskat nejaky cas aby jste to byl schopen uhradit aby nevznikl ten poblem ktery vznikl.
Co by jste delal vy Martine ? Kdybych dejme tomu ted ja vytvoril nekolik webu do titulku bych narval jmeno Martin Schlemer a popisoval Vase nesodlini praktiky a sireni pomluv ktere sirite ruzne na webech ktere by se po zadani Vaseho jmena a prijemni zobrazili jako prvni ve vysledcich vyhledavani ?
Problem by Vsak v takove situaci byl ze sice bych asi nemel pravo popisovat takove informace o Vas, stejne jako vy nemate o me jelikoz je to osobni udaj, ale k tomu rozdilu ze vy jste do toho nespadl nechtene ale ty pomluvy sirite umyslne a uz ponekolikate. Kazdopadne zkuste se vzit do me situace a jakou mi ji i nadale vytvarite ... jak by jste reagoval a choval se vy.
A jak rikam, jak muzete videt veskere me zavazky byli urovnany, v momente jak jsem se dostal z teto slamastiky a beeplu a trochu se zase postavil na nohy. Takze Vas timto zadam usuzujte podle toho jak se situace maji, ne podle toho jak se nemaji a jak si kazdy umane ...
Dekuji, za odpoved a vyreseni teto neprijemne situace.
Hezky den
25. 4. 2014 14:46:22
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-vubec-nekdo-spolehlivy/strana/2/#reply1018358
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
25. 4. 2014 14:54:00
btw kdo tu dá odhadem 400/h programátorovi?
25. 4. 2014 14:54:00
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-vubec-nekdo-spolehlivy/strana/2/#reply1018357
sfdr3
verified
rating uzivatele
25. 4. 2014 14:55:32
Napsal Tomve;1082032
btw kdo tu dá odhadem 400/h programátorovi?
Tohle je reakce na co Tomve ?
25. 4. 2014 14:55:32
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-vubec-nekdo-spolehlivy/strana/2/#reply1018356
unlucky
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
25. 4. 2014 15:32:39
zalozil tenhle topic, aby vypadal duveryhodneji. Lidi se mu pak ozvou, splni pozadovanou praci a on si pak hrave zalozi novy ucet. Klasika.
25. 4. 2014 15:32:39
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-vubec-nekdo-spolehlivy/strana/2/#reply1018355
sfdr3
verified
rating uzivatele
25. 4. 2014 15:36:16
Napsal unlucky;1082044
zalozil tenhle topic, aby vypadal duveryhodneji. Lidi se mu pak ozvou, splni pozadovanou praci a on si pak hrave zalozi novy ucet. Klasika.
Unlucky, rozhodne se pletete. :) Zalozil jsem tenhle topic protoze jsem nevyplnoval fakturacni udaje martin by je ihned banoval. Ja se za historii co tam mam nestydim vse jsem vyresil a zadneho podvodneho jednani jsem se nedopustil. Takze neni za co se stydet. Neni tam jedina pomluva za nedokonceni prace ani nic podobneho. Pouze stare prispevky ktere byli vyreseny a itrader za nezaplacene bannery z duvodu dodani banneru ktere neodpovidali zadani.
Ale jak jsem jiz popisoval, predtim :) je lehke se grupovat a soudit bez potrebnych informaci... jak to treba zrovna delate vy :) jste moudry, vsechno vite a jste si 100% jisti ze to presne bylo tak a tak Vas usudek je urcite "pravdivy" a neexistuje moznost ze by jste se pletl... i kdyz nemate potrebne informace k posouzeni.
25. 4. 2014 15:36:16
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-vubec-nekdo-spolehlivy/strana/2/#reply1018354
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
25. 4. 2014 15:37:29
Dle mého názoru je problém na obou stranách. Na Webtrhu působí dost lidí co toho mnoho neumí a tím snižují ceny. Ti zkušenější pak na poptávky vůbec nereagují a obchody hledají jinde.
Rozpoznat kvalitu je přitom pro neznalého dost obtížné, ono i reference toho mnoho neřeknou a mnohdy jde jen o přeprodávání kšeftů.
Na druhou stranu tu působí určitá lobby tvrdící, že pokud to má za něco stát, musí to být drahé. Chápu, proč to říkají, ale je to imho dost daleko od reality. Profesionál dělá svoji práci rychleji a ne vždy od počátku, takže třeba za 5 hodin po 600Kč/h stihne udělat víc, jak někdo za 10 hodin po 300Kč.
Nejideálnější by bylo systém iTraderů rozšířit na krátké reference podobně jako na Heuréce. A tvrdě postihovat podvodníky. Sám jsem byl okraden o cca 150 tisíc jedním Webtržníkem a ten tu dál v klidu může působit. Stejně jako další, který mi už dva roky dluží 20K. Obojí už řeší soud, ale logicky se tak může stát situace, že mě napálí zloděj, který už okradl jiného Webtržníka.
25. 4. 2014 15:37:29
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-vubec-nekdo-spolehlivy/strana/2/#reply1018353
sfdr3
verified
rating uzivatele
25. 4. 2014 15:41:57
Napsal Jirka.;1082048
Dle mého názoru je problém na obou stranách. Na Webtrhu působí dost lidí co toho mnoho neumí a tím snižují ceny. Ti zkušenější pak na poptávky vůbec nereagují a obchody hledají jinde.
Rozpoznat kvalitu je přitom pro neznalého dost obtížné, ono i reference toho mnoho neřeknou a mnohdy jde jen o přeprodávání kšeftů.
Na druhou stranu tu působí určitá lobby tvrdící, že pokud to má za něco stát, musí to být drahé. Chápu, proč to říkají, ale je to imho dost daleko od reality. Profesionál dělá svoji práci rychleji a ne vždy od počátku, takže třeba za 5 hodin po 600Kč/h stihne udělat víc, jak někdo za 10 hodin po 300Kč.
Nejideálnější by bylo systém iTraderů rozšířit na krátké reference podobně jako na Heuréce. A tvrdě postihovat podvodníky. Sám jsem byl okraden o cca 150 tisíc jedním Webtržníkem a ten tu dál v klidu může působit. Stejně jako další, který mi už dva roky dluží 20K. Obojí už řeší soud, ale logicky se tak může stát situace, že mě napálí zloděj, který už okradl jiného Webtržníka.
Jirko kdybych chtel nekoho podvadet tak nemam mozna ani jednu pozitivni referenci. A podvatet pro 4.000 je opravdu nesmysl a hloupost ... a to este v castkach 500 Kc, 1500 Kc a 2.000 ... Proste byla velice spatna situace ktera mi vyradila naprosto prijmy a kdyz jsem jim onu situaci sdelil tak mi nechteli verit a vyhrozovali pomluvy tak nasledne nastaly vymluvy typu ze to uhradim co nejdrive abych ziskal cas na ziskani potrebneho obnosu penez vzhledem k tomu v dane situaci ten obnos bohuzel nebyl i kdyz je to malo ale stavaji se i takove situace. A tak za 4.000 Kc ze me zde udelali nejvetsiho podvodnika, utrhli me na 9 mesicu do nezamestnanosti a nemoznosti sehnat zakazku takze velky problem. Coz bych ja mohl povazovat za usly zisk a ujmu. Ale ja to neresim, nejsem typ cloveka ktery by chtel nekomu skodit jak zde Martin a popisovany 3 lidi kterym jsem se snazil vysvetlit situaci a nechteli ji verit. Chapu ze se tezce veri ze firma padne ze dne na den. Bohuzel u Startupu je tohle mozne.
A ono celkove je nemozny zde se obhajit pokud tam napise nekdo ten a ten je podvodnik neuhradil to a to, tak se do Vas pusti vsichni a nemate jak ani obhajit. Kazdopadne myslim ze podvodnik je ten ktery sebere penize a neudela praci, nez ten co si praci objedna investori tesne na to zavrou firmu a jelikoz jsem to objednaval ja tak jsem to mel uhradit ja ... i kdyz to bylo pro firmu ktere bych to prefakturovaval. No tak proste nebyli penize na uhradu v tu chvili. Ale zavazky se vyrovnaly do jednoho. Pokud neberu problem ktery mi tyhle protizakonne pomluvy zpusobily ....
---------- Příspěvek doplněn 25.04.2014 v 15:57 ----------
Nejak mi toto vlakno blbne, ukazje 2 stranky ale realne tam nejsou.
25. 4. 2014 15:41:57
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-vubec-nekdo-spolehlivy/strana/2/#reply1018352
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit