Zadejte hledaný výraz...

Je tu někdo, kdo nenabízí možnost dobírky, jak na to zákaznici reagují?

Badwolfka
verified
rating uzivatele
18. 1. 2016 15:44:22
Zdravím všechny e-shopaře/ky,
mám na vás takový dotaz. Teprve začínáme s e-shopem, takže se vlastně učíme praxí a pomalu se rozkoukáváme. Už jsem ale narazila na jeden takový problémek a tím je dobírka. Posílali jsme balíček jedné paní, která si jej vyzvedla až poslední možný den a měli jsme nervy, jestli nám to pošta nepošle zpátky a my nepřijdeme o 43,- Kč. Chtěla bych se tedy zeptat, zda je tu někdo, kdo dobírku vůbec nenabízí a jak na to zákazníci reagují?
Neroumím tomu zákazníkovu přání mít zboží na dobírku - před pošťákem si stejně nemůže zásilku otevřít a zboží zkontrolovat.
Předem děkuji za všechny zkušenosti :)
18. 1. 2016 15:44:22
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-nekdo-kdo-nenabizi-moznost-dobirky-jak-na-to-zakaznici-reaguji/#reply1167166
Jakub
verified
rating uzivatele
(27 hodnocení)
18. 1. 2016 15:48:51
dobirka musi byt.. urcite nevyřazovat:) a holt, stane se, a ne jednou, ze si to zakaznik nevyzvedne...je proto potreba s tim pocitat. Chapu ze kdyz se to stane na zacatku, tak to nemusi zrovna potesit.
18. 1. 2016 15:48:51
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-nekdo-kdo-nenabizi-moznost-dobirky-jak-na-to-zakaznici-reaguji/#reply1167165
livem
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
18. 1. 2016 15:51:51
V jednom eshope, ktory prevadzkujem a ma cielovu skupinu 13-17 rokov som cakal, ze to bude platit kazdy kartou. No a ono je to 95% na dobierku (mozno zas ta cielova skupina ESTE karty nema).
Dobierky treba sledovat a pokial to niekto neprebral, zavolat mu ;) Casto ludia ani nevedia, ze sa im niekto snazil nieco dorucovat.
Dobra vec je poslat zakaznikovi pri expedicii email aj s trackingom, aby si to mohol sledovat aj sam ...
18. 1. 2016 15:51:51
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-nekdo-kdo-nenabizi-moznost-dobirky-jak-na-to-zakaznici-reaguji/#reply1167164
Kloban
verified
rating uzivatele
18. 1. 2016 15:53:02
Obyčejné poštovné částečně dotuji a od jisté hranice dávám zdarma. Dobírku dávám vždy za plnou cenu a před odesíláním telefonicky kontaktuju zákazníka.
Pokud nemáte možnost platby kartou, tak pokud člověk na zboží spěchá, pak je pro něho dobírka jediná možnost dostat zboží včas.
Já osobně na dobírku nikdy neobjednával, volím vždy nejlevnější poštovné.
18. 1. 2016 15:53:02
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-nekdo-kdo-nenabizi-moznost-dobirky-jak-na-to-zakaznici-reaguji/#reply1167163
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
18. 1. 2016 16:08:33
Preco dobierka? To je velmi jednoduche - dovera. Dnes ma e-shop kazdy druhy a 99,999% z tychto ludi to robi iba ako bokovku, skusa, hra sa, zistuje.. a skratka doverovat niekomu takemu s vasimi peniazmi je znacne rizikove. Ale tyka sa to aj zabehnutych eshopov, nie kazdy vzbudzuje doveru. Taktiez je plno eshopov co iba preposiela a tak clovek musi cakat aj tyzden alebo dva. Ak sa jedna o prvy nakup tak je to v drvivej vecsine doberka. Ak sa jedna o dalsi nakup tak sa ludia uz tolko neboja a su ochotni zaplatit dopredu. Ja osobne dopredu platim iba vynimocne nakolko verim iba par vyrbanym obchodom.
18. 1. 2016 16:08:33
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-nekdo-kdo-nenabizi-moznost-dobirky-jak-na-to-zakaznici-reaguji/#reply1167162
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
18. 1. 2016 16:12:00
Zbytečně se nenervujte. To že se nějaké procento dobírek vrátí je zcela normální a musí se s tím počítat. Nedávno jsem byl v jednom velkém eshopu a tak se jim vrátilo za jeden den 40 nevyzvednutých dobírek.
Jediné co můžete dělat je snažít se toto procento snížit na minimum. Manželka když začínala s eshpem, tak bylo nevyzvednutých dobírek kolem 5%. Postupným laděním to je kolem 1,5%.
---------- Příspěvek doplněn 18.01.2016 v 16:17 ----------
Napsal node;1258128
Preco dobierka? To je velmi jednoduche - dovera. Dnes ma e-shop kazdy druhy a 99,999% z tychto ludi to robi iba ako bokovku, skusa, hra sa, zistuje.. a skratka doverovat niekomu takemu s vasimi peniazmi je znacne rizikove. Ale tyka sa to aj zabehnutych eshopov, nie kazdy vzbudzuje doveru. Taktiez je plno eshopov co iba preposiela a tak clovek musi cakat aj tyzden alebo dva. Ak sa jedna o prvy nakup tak je to v drvivej vecsine doberka. Ak sa jedna o dalsi nakup tak sa ludia uz tolko neboja a su ochotni zaplatit dopredu. Ja osobne dopredu platim iba vynimocne nakolko verim iba par vyrbanym obchodom.
Každý může mít jiný důvod. Pokud ve mě eshop vyvolá nějaké pochybnosti, zavírám ho a neobjednám ani na dobírku. To pro mě nemá s důvěrou nic společného. Já platím na střídačku dobírka / předem na účet třeba podle toho, zda mám doma hotovost. Taky volím pokaždé dobírku, když na tu věc spěchám a chci, aby to hned odeslali.
18. 1. 2016 16:12:00
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-nekdo-kdo-nenabizi-moznost-dobirky-jak-na-to-zakaznici-reaguji/#reply1167161
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
18. 1. 2016 16:40:12
Napsal Badwolfka;1258107
Zdravím všechny e-shopaře/ky,
mám na vás takový dotaz. Teprve začínáme s e-shopem, takže se vlastně učíme praxí a pomalu se rozkoukáváme. Už jsem ale narazila na jeden takový problémek a tím je dobírka. Posílali jsme balíček jedné paní, která si jej vyzvedla až poslední možný den a měli jsme nervy, jestli nám to pošta nepošle zpátky a my nepřijdeme o 43,- Kč. Chtěla bych se tedy zeptat, zda je tu někdo, kdo dobírku vůbec nenabízí a jak na to zákazníci reagují?
Neroumím tomu zákazníkovu přání mít zboží na dobírku - před pošťákem si stejně nemůže zásilku otevřít a zboží zkontrolovat.
Předem děkuji za všechny zkušenosti :)
Tak ono přijít o 43kč bylo pro nás to nejmenší (u nás teda 68kč za balík do ruky)
ale jde spíš o to že ti ve zboží leží peníze, po vrácení balíku bývá často poškozené, protože prostě ho někde dva, tři týdny vozí pošta a nakonec pošlou zpět.
U nás jsme to řešili tak že máme dopravu zdarma při platbě předem a za 250Kč při dobírce. Posíláme velké těžké věci takže těch 250kč, je stále méně než kolik si účtuje česká pošta koncákům. A lidi s tím nemají problém. Jen jednou ( za sedm let) se snažil nějaký důchodce ukecávat levnější poštovné. Platba na účet nám tvoří okolo 40% plateb.
Nejhorší je když si zákazník v poslední den prodlouží uložení, takže tam neleží 14 dnů ale tři týdny... a už jsem měla i takové exoty co týden po tom co se mi balík vrátil ho chtěli poslat znova a byli strašně dotčeni že jim ho bez platby předem znova nepošlu. Tehdá mi chlapík do telefonu říkal že nám nedůvěřuje a že platbu předem nepošle, tak jsem mu říkala že mu taky nedůvěřuju a pokud mu to nevyhovuje tak to stornujeme. Začal sprostě nadávat tak jsem to položila:-)
---------- Příspěvek doplněn 18.01.2016 v 16:44 ----------
zkontrolovat zásilku po zaplacení může zákazník na poště, u doručovatele ne.
18. 1. 2016 16:40:12
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-nekdo-kdo-nenabizi-moznost-dobirky-jak-na-to-zakaznici-reaguji/#reply1167160
Jakub Jeřábek
verified
rating uzivatele
18. 1. 2016 16:51:04
Já teda platím vždy dopředu, protože je to levnější. Ale kdyby e-shop vůbec nenabízel dobírku, tak by mi to přišlo trochu podezřelé a radši bych nakoupil jinde.
18. 1. 2016 16:51:04
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-nekdo-kdo-nenabizi-moznost-dobirky-jak-na-to-zakaznici-reaguji/#reply1167159
srson
verified
rating uzivatele
18. 1. 2016 16:55:44
10% předem na účet
20% vyzvednutí na prodejně- no něco jako prodejna teprve zařizuji
70% dobírka
18. 1. 2016 16:55:44
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-nekdo-kdo-nenabizi-moznost-dobirky-jak-na-to-zakaznici-reaguji/#reply1167158
addamz
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
18. 1. 2016 17:06:02
Bez dobierky ak nepoznám obchod nekúpim a môže sľubovať hory doly, hlavne keď to je obchod na kolienku a nebudú dôveru.
18. 1. 2016 17:06:02
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-nekdo-kdo-nenabizi-moznost-dobirky-jak-na-to-zakaznici-reaguji/#reply1167157
Michal Pešat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
18. 1. 2016 17:42:14
dobírka je méně bezpečná než platba na účet, nechápu, zákazníci si to jen neuvědomují, kdyby chtěl e-shop podvádět a zasílat cihly, použije dobírku C
18. 1. 2016 17:42:14
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-nekdo-kdo-nenabizi-moznost-dobirky-jak-na-to-zakaznici-reaguji/#reply1167156
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 1. 2016 18:58:30
Objednávam zásadne na dobierku, lebo sa peniaze dopredu nedávajú. Zistil som, že keď eshopu pošlem peniaze vopred, tak vybavenie objednávky trvá ako dlhšie. Vždy sa môže stať, že vám zásielka nedorazí ... stať s môže čokoľvek a v tomto prípade ťaháte za kratší koniec. Pri platbe cez účet sa čaká kedy sa prostriedky pripíšu, nie každý ma operatívne účtovníctvo, evidentne vybavenie je zdĺhavé.
18. 1. 2016 18:58:30
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-nekdo-kdo-nenabizi-moznost-dobirky-jak-na-to-zakaznici-reaguji/#reply1167155
Pavel Frcek
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
18. 1. 2016 19:07:48
My ze začátku nabízeli jen platbu převodem nebo kartou...zákazníci na to reagovali rozporuplně..někomu to nevadilo, jiný nenakoupil a po telefonu zavolali, že jsme podvodníci. Musím ale řict, že děláme zboží na zakázku, není to klasické zboží které najdete všude.
Nakonec jsme tu dobírku asi po 1/2 roce zavedli, a posíláme i objednávky za 50.000 Kč na dobírku a nikdy se nám nic nevrátilo jako nepřevzaté.
18. 1. 2016 19:07:48
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-nekdo-kdo-nenabizi-moznost-dobirky-jak-na-to-zakaznici-reaguji/#reply1167154
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
18. 1. 2016 19:13:11
Ja este doplnim ku svojej odpovedi ze osobne si nikdy nevolim kuriera ale vzdy davam prednost poste, takze aj tam je dobierka dolezita(samozrejme niektori kurieri maju taktiez moznost dobierky, ale to u mna osobne na veci nic nemeni).
18. 1. 2016 19:13:11
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-nekdo-kdo-nenabizi-moznost-dobirky-jak-na-to-zakaznici-reaguji/#reply1167153
PrintShop
verified
rating uzivatele
18. 1. 2016 19:18:38
Od roku 2008 jedeme zásadně bez možnosti dobírky, ale jedná se o výrobky na přání, takže zákazníci to snad chápou.
18. 1. 2016 19:18:38
https://webtrh.cz/diskuse/je-tu-nekdo-kdo-nenabizi-moznost-dobirky-jak-na-to-zakaznici-reaguji/#reply1167152
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit