Zadejte hledaný výraz...

Je tato srovnávací reklama možná?

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
10. 9. 2012 00:28:09
Dejme tomu chcete udělat na jistý druh zboží výprodej a protože jste si jistí, že se dostanete hluboko pod cenu konkurence a víte, že to bude trhák a chcete aby zákazníci věděli, že pod konkurencí jste, ....
můžete do nabídky (emailové, facebookové) umístit odkaz na srovnávač, kdy budou návštěvníci po kliknutí na odkaz přesměrování přímo na srovnání daného produktu s výpisem od nejnižší ceny?
10. 9. 2012 00:28:09
https://webtrh.cz/diskuse/je-tato-srovnavaci-reklama-mozna#reply806363
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 9. 2012 00:34:46
http://www.epravo.cz/top/clanky/srovnavaci-reklama-56423.html
10. 9. 2012 00:34:46
https://webtrh.cz/diskuse/je-tato-srovnavaci-reklama-mozna#reply806362
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
10. 9. 2012 00:42:11
Takže, vaše názory? Srovnávače tu jsou přeci z nějakého důvodu a pokud umožňují vyfiltrovat určitý produkt, srovnat ho podle ceny, proč by nemohl být u akce odkaz právě na tento výpis?
10. 9. 2012 00:42:11
https://webtrh.cz/diskuse/je-tato-srovnavaci-reklama-mozna#reply806361
to co pisete neni srovnavaci reklama jako takova a je to ciste to co pisete. proste poslete je do "heureky".
Srovnavaci reklama by byla, kdybyste v ramci te reklamy srovnal svuj produkt s konkurencnim... npar.
my ho mame za 100
franta ho ma za 120
pepa ho ma za 140
* ceny platne 10.9.2012 .....
10. 9. 2012 09:48:47
https://webtrh.cz/diskuse/je-tato-srovnavaci-reklama-mozna#reply806360
Presne jak pise Radek. Navic v cenovem srovnavaci je kazdy obchodnik dobrovolne, coz je asi nejvetsi rozdil. Naproti tomu u srovnvaci reklamy si proste vyberes konkurenta(y) XY a s temi srovnavas. Jen si dej pozor na to, ze ten produkt musi byt 100% nezamenitelny a shodny. Datum srovnani je taky velmi dulezite, jinak te roznese konkurence na kopytech :)
10. 9. 2012 09:58:38
https://webtrh.cz/diskuse/je-tato-srovnavaci-reklama-mozna#reply806359
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit