Zadejte hledaný výraz...

Je Sklik blbéj nebo já

tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
4. 3. 2014 02:46:10
Začal jsem inzerovat na Skliku, určil denní rozpočet a rozjel to.
Teď koukám, že Sklik překročil 2x denní rozpočet.
Má někdo podobnou zkušenost?
4. 3. 2014 02:46:10
https://webtrh.cz/diskuse/je-sklik-blbej-nebo-ja#reply1002203
Ja340
verified
rating uzivatele
4. 3. 2014 07:25:03
ne
4. 3. 2014 07:25:03
https://webtrh.cz/diskuse/je-sklik-blbej-nebo-ja#reply1002202
2x překročil to znamena co?
a) 2 dny po sobě o trošku překročil rozpočet
b) dvojnásobně překročil rozpočet?
a) ano to se děje, jelikož to neni úplně realtime aplikace, dochází k přepočtům cca 2-3 za hodinu, někdy se to prostě stane
b) ne to se nestalo
4. 3. 2014 07:31:31
https://webtrh.cz/diskuse/je-sklik-blbej-nebo-ja#reply1002201
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
4. 3. 2014 07:35:12
za b), měl jsem rozpočet na den a ten byl překročen
---------- Post added 04.03.2014 at 07:36 ----------
jen abych věděl, zda je to jak v adwords a na fb, že při dosažení rozpočtu se reklamy zastaví nebo reklamy běží dál dokud jsou peníze
4. 3. 2014 07:35:12
https://webtrh.cz/diskuse/je-sklik-blbej-nebo-ja#reply1002200
Matej Slavik
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 3. 2014 07:45:07
Sklik denní rozpočty dodržuje. Pokud ale máte DL 50 Kč a cenu za proklik 20 Kč, tak ho překročí vždy. Systém nestihne kampaně včas vypnout. Jak tady někdo psal, není to online. Aktualizace trvají cca hodinu.
4. 3. 2014 07:45:07
https://webtrh.cz/diskuse/je-sklik-blbej-nebo-ja#reply1002199
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
4. 3. 2014 07:49:51
dík, to by vlastně vysvětlilo vše (i když s jiným rozpočtem)
4. 3. 2014 07:49:51
https://webtrh.cz/diskuse/je-sklik-blbej-nebo-ja#reply1002198
Ja340
verified
rating uzivatele
4. 3. 2014 08:29:10
aháá já pochopil větu "Sklik překročil 2x denní rozpočet. " že ho překročil dvojnásobně
4. 3. 2014 08:29:10
https://webtrh.cz/diskuse/je-sklik-blbej-nebo-ja#reply1002197
Denní rozpočet v Skliku může být překročen a děje se to. Sklik se zaručuje nepřekročit stanovený rozpočet v sedmidenním součtu. Tj. pokud mám nastaveno denní rozpočet 100 Kč, mohu v pondělí utratit více, ale za celý týden rozpočet 700 Kč přesáhnout nemá. Podobně je to v AdWords, kde se jede na třicetidenní součet s maximálním možným denním překročením ve výši 20 %. Tj. zase, v jednotlivý den můžu utratit ze 100 až 120 Kč, ale za 30 dní to nebude víc než 3000.
Samozřejmě, když je nastavená cena za klik v nepoměru s rozpočtem (jako je např. těch výše uvedených 50:20), tak to je pro systém hodně velká výzva, většinou to řeší tak, že kampaň prostě opatrně radši ani nenechá rozběhnout.
4. 3. 2014 08:39:56
https://webtrh.cz/diskuse/je-sklik-blbej-nebo-ja#reply1002196
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit