Zadejte hledaný výraz...

Je polovina kliknutí bezcenná?

Vyšla nová studie: http://www.comscore.com/press/release.asp?press=2060 -- shrnutí visí např. na http://www.techcrunch.com/2008/02/13/half-of-all-clicks-on-display-ads-are-worthless/
Dá se konfrontovat s klasickým citátem: "I know half the money I spend on advertising is wasted, but I can never find out which half" -- http://advertising.utexas.edu/research/quotes/Q100.html
13. 2. 2008 20:32:01
https://webtrh.cz/diskuse/je-polovina-kliknuti-bezcenna#reply44211
Ta studie na mě působí víc jako PR Tacody než cokoliv jiného, stačí si přečíst tu tiskovku.
A koneckonců je celkem jedno, kolik kliknutí je "bezcenných" (co to znamená?), pokud inzerent měří návratnost investice a reklama se mu vyplatí.
13. 2. 2008 21:41:19
https://webtrh.cz/diskuse/je-polovina-kliknuti-bezcenna#reply44210
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit