Zadejte hledaný výraz...

Je nutné archivovat papírové faktury?

Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
14. 11. 2017 11:16:42
Pokud každou přijatou fakturu nebo nějaký doklad zadávám do účetního systému, tak je vlastně nutné archivovat po dobu 10 let (jsem plátce DPH) od všech dokladů papírové originály?
Zákon říká že je musím mít, ale neříká jakou podobu musí mít. Stačilo by tedy mít jejich opisy (nikoliv skeny) v účetnictví?
14. 11. 2017 11:16:42
https://webtrh.cz/diskuse/je-nutne-archivovat-papirove-faktury/#reply1311974
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
14. 11. 2017 12:32:55
Ak su elektronicky podpisane tak myslim ze je to ok, ale nie som uctovnik :D
14. 11. 2017 12:32:55
https://webtrh.cz/diskuse/je-nutne-archivovat-papirove-faktury/#reply1311973
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
14. 11. 2017 13:20:40
Napsal node;1424087
Ak su elektronicky podpisane tak myslim ze je to ok, ale nie som uctovnik :D
Fakturu je normální papírová, pak se přepíše do účetního systému (dodavatel, datumy, za co se fakturuje, DPH...)
14. 11. 2017 13:20:40
https://webtrh.cz/diskuse/je-nutne-archivovat-papirove-faktury/#reply1311972
langosh
verified
rating uzivatele
14. 11. 2017 17:06:25
Odpověděl sis sám - musíš mít originály. Pokud je originál v papírové podobě, opis / sken můžeš použít v rámci účetní agendy, ale při kontrole bude chtít FÚ vidět originály.
14. 11. 2017 17:06:25
https://webtrh.cz/diskuse/je-nutne-archivovat-papirove-faktury/#reply1311971
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit