Zadejte hledaný výraz...

Je možné při propagaci vlasního zboží vyvracet nesmysly konkurenta?

marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
1. 12. 2013 20:47:11
Mám takový etický problém.
Modelová situace:
Prodáváte zboží X od významného světového výrobce, které je z kvalitního materiálu, solidní konstrukce atd.
Váš konkurent prodává také zboží X, ale od neznámého čínského výrobce, z doslova odpadního materiálu, ale tvrdí o něm že, má např....20 vrstev laku, je svařovaný laserem, potažený titanem, vyrobený z titanu atd.
Jak velká část zákazníků podle vás, dokáže rozlišit, že dotyčný žvaní nesmysly a úmyslně lže?
Je možné při propagaci vlastního zboží zmínit, že při výrobě se např. určitě nepoužívá titan "jak někteří prodejci tvrdí"?
Nechci být za zmetka, ale když někdy čtu ty bláboly, tak mi to hne žlučí.
1. 12. 2013 20:47:11
https://webtrh.cz/diskuse/je-mozne-pri-propagaci-vlasniho-zbozi-vyvracet-nesmysly-konkurenta/#reply971978
Možná bych se obrátil na nějakou státní instituci s tím, že máš podeření, že konkurent šíří lživé informace o svém zboží. Ale pomlouvat ho nemůžeš, to bys mohl být zažalován ty. Nebo takhle to teda vidím já.
1. 12. 2013 20:54:20
https://webtrh.cz/diskuse/je-mozne-pri-propagaci-vlasniho-zbozi-vyvracet-nesmysly-konkurenta/#reply971977
Roman
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
1. 12. 2013 20:58:18
soustřeďte se na to, aby Vaši zákazníci poznali rozdíl. Nebo si kupte jeho produkt a můžete udělat srovnání ve formě článku, nevím o jaký produkt se jedná, že je důležitá informace o 20ti vrstvách laku..
1. 12. 2013 20:58:18
https://webtrh.cz/diskuse/je-mozne-pri-propagaci-vlasniho-zbozi-vyvracet-nesmysly-konkurenta/#reply971976
Adam
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
1. 12. 2013 21:01:59
Pokud máš stoprocentní jistotu, že konkurent lže, nebál bych se tvrzení vyvrátit. Samozřejmě ideální je poslat konkurenční výrobek někam na rozbor a potuplovat to certifikátem.
A co se týče těch otázek - záleží na cílovce. Pokud jde o hrnce, tak tam to asi moc zákazníků nerozliší. Ale třeba se pletu :-)
1. 12. 2013 21:01:59
https://webtrh.cz/diskuse/je-mozne-pri-propagaci-vlasniho-zbozi-vyvracet-nesmysly-konkurenta/#reply971975
srovnavaci reklama je samozrejme mozna, ale musi se jasne definovat paramtery srovnani. Napr. vezmete svuj produkt a produkt konkurence a udela tabulku ruznych parametru, jakychkoli. A uvedete napr. "material titan" a u sveho date ANO a u toho druheho NE, pak treba 20 vrstev laku a u sveho ANO a u jineho NE...
klidne si muzete vybrat jake parametry chcete a jake vam hraji do karet. A takto to udelat. Pak je to ciste, ale musite to samozrejme byt schopen prokazat.
1. 12. 2013 21:02:01
https://webtrh.cz/diskuse/je-mozne-pri-propagaci-vlasniho-zbozi-vyvracet-nesmysly-konkurenta/#reply971974
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
1. 12. 2013 21:05:16
mn: Ten lak je hypotetická lež....prodejci čínského šuntu si často vymýšlí zázračné vlastnosti svého zboží. Ten titan měl napadl proto že, v médiích jsou často diskutované testy dTestu, kde zjistili, že titanové nádobí neobsahuje vůbec nebo stopové množství titanu.
---------- Příspěvek doplněn 01.12.2013 v 21:07 ----------
Radek O. To bych ztoho vyšel špatně. Jak jsem psal výše......prodejci šuntu často nešetří superlativy, ikdyž nejsou fyzikálně možné nebo naprosto nesmyslné.
1. 12. 2013 21:05:16
https://webtrh.cz/diskuse/je-mozne-pri-propagaci-vlasniho-zbozi-vyvracet-nesmysly-konkurenta/#reply971973
marat: tak bud vite, ze to nema 20 vrstev a neni z titanu a pak to muzete uvest a nebo to nevite a myslite si to, nebo to tak je a pak nechapu, ze o tom rikate, ze je to sunt...
1. 12. 2013 21:08:48
https://webtrh.cz/diskuse/je-mozne-pri-propagaci-vlasniho-zbozi-vyvracet-nesmysly-konkurenta/#reply971972
Roman
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
1. 12. 2013 21:34:27
marat: předpokládám, že v tom srovnání byste uváděl fakta, nikoliv domněnky, které vytváří jen naštvaná mysl "proč to má levnější, lepší, 20ti vrstvé...
Technicky změřit se dá leccos. Ale jak vidím vaše odpovědi, spíš to řešit touto cestou nebudete..
1. 12. 2013 21:34:27
https://webtrh.cz/diskuse/je-mozne-pri-propagaci-vlasniho-zbozi-vyvracet-nesmysly-konkurenta/#reply971971
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
1. 12. 2013 22:06:49
A není to podvod někomu prodávat železo a tvrdit že je to zlato?
1. 12. 2013 22:06:49
https://webtrh.cz/diskuse/je-mozne-pri-propagaci-vlasniho-zbozi-vyvracet-nesmysly-konkurenta/#reply971970
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
1. 12. 2013 22:42:10
mn: Je to počáteční úvaha. Jak jsem řekl, některé vlastnosti uváděné prodejci jsou fyzikálně nemožné, proto mě napadlo natom postavit propagaci...
Když to trochu přeženu.......Nemusím mít protokol ze zkušebny abych prokázal, že auto prodávané konkurentem nelétá......
1. 12. 2013 22:42:10
https://webtrh.cz/diskuse/je-mozne-pri-propagaci-vlasniho-zbozi-vyvracet-nesmysly-konkurenta/#reply971969
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
1. 12. 2013 22:49:12
A není to podvod někomu prodávat železo a tvrdit že je to zlato?
1. 12. 2013 22:49:12
https://webtrh.cz/diskuse/je-mozne-pri-propagaci-vlasniho-zbozi-vyvracet-nesmysly-konkurenta/#reply971968
marat: otazkou je, jak na to chcete udelat propagaci? Pochopil bych, pokud bych svuj produkt srovnal s konkurencnim v jasne danych parametrech a tam ho zvalcoval, ale pokud konkurence tvrdi, ze produkt ma nejake vlastnosti, materialy apod. a toto nema, tak to neni na propagaci, ale spise na oznameni kontrolnim organum, ktere si s tim uz poradi.
1. 12. 2013 23:17:35
https://webtrh.cz/diskuse/je-mozne-pri-propagaci-vlasniho-zbozi-vyvracet-nesmysly-konkurenta/#reply971967
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit