Zadejte hledaný výraz...

Je možné přeprodání VPS s platností 11 měsíců?

sh
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
19. 2. 2016 10:16:43
chápu je a je to logický.
pak by si vzal každej hned na rok s kuponama, pres affil odkaz, a za mesic-dva zrusil? byl by v tom pekny bordel
19. 2. 2016 10:16:43
https://webtrh.cz/diskuse/je-mozne-preprodani-vps-s-platnosti-11-mesicu/strana/2#reply1176128
Hitman1
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
19. 2. 2016 10:23:53
To je snad možné ověřit zda byli použity kupóny, ne? Klient vůbec nemá páru o tom jak to funguje a o kuponech už vůbec ne...takže opravdu myslíš je je rozumné takto nechat 11 měsíců doběhnout?
//neznám kupony wedosu, ale myslím že těch 1 500 Kč by pokrylo i tyto výdaje
Přece pokud klientovi dělám web a on mi zaplatí 20tis. a za týden zjistí že se stěhuje do zahraničí, že je potřebovat nebude a já na tom odpracoval 5 hodin, taky si nechám 20tis.? Podle smlouvy ano, ale to už neexistuje něco jako rozum? Nedávno se to tady řešilo a všichni radili že má peníze vrátit, ikdyž ze zákona na ně měl nárok.
19. 2. 2016 10:23:53
https://webtrh.cz/diskuse/je-mozne-preprodani-vps-s-platnosti-11-mesicu/strana/2#reply1176127
korwin
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
19. 2. 2016 11:29:34
Napsal WEDOS;1268804
Root heslo by u nás změnit lze. Proč by jít nemělo?
U nás je to root VPS. Lze i připojit jednoduché linuxové distribuce, které umožní změnit cokoliv dalšího.
Převod mezi účty je možný kdykoliv. V administraci to lze naklikat. Zároveň (což nesouvisí přímo s tímhle případem) umíme i omezená práva (třeba jen pro svého koncového klienta zpřístupníte správu domény nebo VPS nebo webhostingu nebo pro účetní jen fakturační část).
No já psal na podporu (chat) a prý to nejde. Toď vše. Měl jsem jenom testovací VPS, tak to bylo vcelku jedno.
19. 2. 2016 11:29:34
https://webtrh.cz/diskuse/je-mozne-preprodani-vps-s-platnosti-11-mesicu/strana/2#reply1176126
Napsal TomášX;1268820
já myslím, že narážel na to, že ho chce změnit v administraci v případě, kdy staré někde ztratí, zapomene, někam uteče atd. Ano, když člověk rozumí linux, těch cest je spousta...
V administraci to nelze, protože máme root VPS. Tam si každý může nainstalovat jakýkoliv operační systém a tak naše administrace nemůže nikdy mít přístup do vnitřku virtuálního serveru a tam něco měnit.
Pokud umí člověk s linuxem nebo si najde správný návod, tak je to jednoduché.
Napsal Hitman1;1268836
Když už je tu někdo z Wedosu, můžete mi prosím objasnit, proč není možné storno objednávky?
Osobně mi to jde proti zdarvému rozumu. Mám službu za 4 800 Kč (když beru už jen 11 měsíců) a chtěl bych ji vypovědět s tím že bych rád dostal např. 70% nákladů. Proč to není možné? Uvolním Vám místo pro jiného klienta a ještě získáte bonus ve výši 1 500 Kč. To si musíte klienty držet za každou cenu?
PS: Nejedná se o moje VPS, řeším to pro klienta, který neuváženě koupil.
Máme testovací období, máme možnost platby na měsíc nebo na rok.
Zjednodušeně řečeno - my také nemůžeme přeci koupit servery a po měsíci je vrátit, protože nám klient služby zruší. Jde tedy o jakési plánování.
Druhá část se týká účetních záležitostí a to je ta, že se tam u všeho musí řešit dobropisy, potvrzování dobropisů a v neposlední řadě například vymazání dat z podkladů pro časové rozlišení, což je další problém. Náš systém to neumí a nepočítá s tím. A vzhledem k plné automatizaci do toho není možné zasahovat ručně.
Ano, v tomto případě jde o vyšší částku, ale když potom řešíme desetikoruny a měli bychom si posílat potvrzené dobropisy, tak to nedává smysl.
Vycházíme vstříc v případech, kdy třeba klient chce přejít z jedné předplacené služby na jinou (například z webhostingu na VPS nebo naopak). Tam peníze spočítáme a použijeme na druhou službu.
U nás to jde otestovat. Lze si zvolit i třeba 1 měsíc platbu a potom to změnit. Lze zvolit 1 modul VPS a potom přidávat výkon.
Například u domén lidé spletou název nebo druhý den chtějí jinou doménu. A jednoduše respektují, že to jinak nejde. Tam se s CZ.NICem nediskutuje.. A přitom u toho CZ.NIC je to jen záznam v DB (a v DNS) a nemusí kupovat kvůli tomu nové servery (obrazně řečeno).
Napsal Hitman1;1268854
Přece pokud klientovi dělám web a on mi zaplatí 20tis. a za týden zjistí že se stěhuje do zahraničí, že je potřebovat nebude a já na tom odpracoval 5 hodin, taky si nechám 20tis.? Podle smlouvy ano, ale to už neexistuje něco jako rozum? Nedávno se to tady řešilo a všichni radili že má peníze vrátit, ikdyž ze zákona na ně měl nárok.
Důvody jsou výše (plánování, účetní a není na to automatizace).
Klient si měl rozmyslet, když to objednával a potom následně u Vás objednával web.
Napsal Hitman1;1268854
Také kupuješ vždy nové auto a po 5 letech ho necháváš zvrakovat za pětikilo?
I tak se můžete rozhodnout, protože si třeba koupíte jiné v zahraničí. Stejně tak to je v případě, kdy si koupíte druhé auto v zahraničí a to první necháte stát v garáži a nebudete s ním jezdit dokud se nerozpadne.
Napsal korwin;1268868
No já psal na podporu (chat) a prý to nejde. Toď vše. Měl jsem jenom testovací VPS, tak to bylo vcelku jedno.
Nejde to z administrace a nemůžete to udělat podpora, protože k tomu nemá práva a přístupy. Technicky to lze přes linuxové ISO, které si připojíte (jak bylo napsáno výše s TomášX).
19. 2. 2016 13:17:04
https://webtrh.cz/diskuse/je-mozne-preprodani-vps-s-platnosti-11-mesicu/strana/2#reply1176125
Hitman1
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
19. 2. 2016 18:47:57
Wedos
To samozdřejmě chápu, jen jsem myslel že vzhledem k vyšší částce by bylo možné automatický systém nějak obejít. Kdyby šlo o 3 stovky tak se o tom nebavím, ale 5 tisíc je pro klienta docela dost peněz a vidím že jedinou možností je tedy přeprodej.
19. 2. 2016 18:47:57
https://webtrh.cz/diskuse/je-mozne-preprodani-vps-s-platnosti-11-mesicu/strana/2#reply1176124
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit