Zadejte hledaný výraz...

Je legální zpoplatnit nadstandardní reklamace?

Ja340
verified
rating uzivatele
27. 1. 2013 21:16:01
Myslím tím že zboží bude svezeno našim kurýrem druhý den po nahlášení, že bude reklamace vyřízena do 48h od přijetí zboží, nebo bude zdarma zapůjčeno nové zboží atd. prostě nadstandardní služby něčeho zákonem nařízeného.
27. 1. 2013 21:16:01
https://webtrh.cz/diskuse/je-legalni-zpoplatnit-nadstandardni-reklamace#reply858424
Jiří
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 1. 2013 21:27:35
Jako třeba tohle?
http://www.alfacomp.cz/php/index.php?eid=15L1400811P7
Určitě, hlavně je třeba poskytovat to nutné bez omezení.
27. 1. 2013 21:27:35
https://webtrh.cz/diskuse/je-legalni-zpoplatnit-nadstandardni-reklamace#reply858423
Ja340
verified
rating uzivatele
27. 1. 2013 21:40:33
Napsal Spocklw;900693
Jako třeba tohle?
http://www.alfacomp.cz/php/index.php?eid=15L1400811P7
Určitě, hlavně je třeba poskytovat to nutné bez omezení.
Třeba jde o to že reklamaci musím ze zákona vyřešit co nejrychleji, tak se může čoi ptát jak to že trvá vyřízení dvacet dnů, když jsem schopen ji vyřídit do 48h.
27. 1. 2013 21:40:33
https://webtrh.cz/diskuse/je-legalni-zpoplatnit-nadstandardni-reklamace#reply858422
pekova
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
27. 1. 2013 22:17:24
na vyřízení máš ze zákona 30 dní, né více, méně může být. Pokud budeš schopen garantovat reklamaci do 48h, tak prosím zpoplatni ji, mnozí to uvítají :-)
27. 1. 2013 22:17:24
https://webtrh.cz/diskuse/je-legalni-zpoplatnit-nadstandardni-reklamace#reply858421
Martin
verified
rating uzivatele
28. 1. 2013 10:42:53
Napsal Já;900699
Třeba jde o to že reklamaci musím ze zákona vyřešit co nejrychleji, tak se může čoi ptát jak to že trvá vyřízení dvacet dnů, když jsem schopen ji vyřídit do 48h.
Ono spousta lidí si myslí, že na vyřízení reklamace je 30dnů, prodejci to do nás hustí horem dolem, ale není to tak.
Zákon o ochraně spotřebitele ve svém § 19 odst. 3 stanovuje:
Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
Takže často obchody posuzují reklamaci třeba za 30 dnů, ale to je špatně! I tak na ně můžeš poslat ČOIku a nechat si dokladovat, že to dali odborníkovi k posouzení.
28. 1. 2013 10:42:53
https://webtrh.cz/diskuse/je-legalni-zpoplatnit-nadstandardni-reklamace#reply858420
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit