Zadejte hledaný výraz...

Je finanční krize novým reklamním nástrojem?

V průběhu dnešního dne jsem slyšel několik reklam, využívajících termínu "finanční krize" jako jakýsi nový marketingový prostředek.
Příklady:
Reklama na kasíno: "postihla vás finanční krize, pojďte si vsadit"
Nejmenovaná poradenská společnost: "Kupte si speciálního průvodce 'Jak v době krize přivést do vaší firmy nové zákazníky'. "
Nebo spousta dalších reklam typu: "v době finanční krize se vyplatí šetřit, nakupujte u nás a ušetříte".
Obecně mi přijde, že se o tomto fenoménu stále jen mluví v médiích ale nemá to zatím žádný dopad (když pominu to, že média straší lidi), já osobně zatím finanční krizi nikde neviděl (tedy kromě pozitivního kurzu dolaru, což s tím není až tak spojeno).
Co si o tom myslíte vy?
4. 2. 2009 18:02:35
https://webtrh.cz/diskuse/je-financni-krize-novym-reklamnim-nastrojem#reply226654
no, u nás prepúšťajú tisíce ľudí ... neviem ako u vás :D
BTW: ak by padol meteorit bola by reklama "Spadol na váš dom meteorit ? My vám postavíme nový !!!"
>>> to máš to isté :D
4. 2. 2009 18:03:55
https://webtrh.cz/diskuse/je-financni-krize-novym-reklamnim-nastrojem#reply226653
Petr Baloun
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
4. 2. 2009 18:06:44
Cela financni krize u nas je vyvolana mediama a nektery firmy toho vyuzivaji i k propousteni. Duvod se vzdycky najde.
4. 2. 2009 18:06:44
https://webtrh.cz/diskuse/je-financni-krize-novym-reklamnim-nastrojem#reply226652
Djs
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
4. 2. 2009 18:11:34
Krize podle me je, staci se podivat kolem sebe a zjistite ze lidi proste nemaji penize.
Pro priklad: Rodice maji obchod v centru a denni trzby jim klesly zhruba o 20-30% z niceho nic, coz je obrovsky cislo. Zakaznici si najednou davaji vetsi pozor, co kupuji a kolik toho kupuji...
4. 2. 2009 18:11:34
https://webtrh.cz/diskuse/je-financni-krize-novym-reklamnim-nastrojem#reply226651
Napsal NEOsite;206153
Cela financni krize u nas je vyvolana mediama a nektery firmy toho vyuzivaji i k propousteni. Duvod se vzdycky najde.
Vnímám to stejně :-)
4. 2. 2009 18:15:00
https://webtrh.cz/diskuse/je-financni-krize-novym-reklamnim-nastrojem#reply226650
kríza je ... čo z toho vyplýva ? Nakupujme všetko čo je pod cenu :D
4. 2. 2009 18:18:30
https://webtrh.cz/diskuse/je-financni-krize-novym-reklamnim-nastrojem#reply226649
Petr Baloun
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
4. 2. 2009 18:57:27
Medialni masaz zpusobi neuveritelne veci.
Zacnou firmam pripominat, ze je krize (v zahranici), jim se to vtluce pod kuzi, zacnou omezovat reklamu (na tom jsou biti webmasteri), firmy zacnou propoustet (jak se jiz deje).
Ostatni kdyz slysi o propousteni, tak jeste vice chytaji amok. Prestanou kupovat drahe veci (auta, domy, ...), a veze se to postupne dal do dalsich oblasti.
Za celou ceskou krizi muze TV Nova a jeji dramaticky vyznivajici reportaze, ve kterych se pravdy clovek nedohleda.
4. 2. 2009 18:57:27
https://webtrh.cz/diskuse/je-financni-krize-novym-reklamnim-nastrojem#reply226648
Ondra
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
4. 2. 2009 19:21:04
Krize samozřejmě je, ale z velké části je uměle vyvolaná médii, které ji neustále omílají dokola a stále přináší nové a nové "exklusivní reportáže o propouštění desítek tisíc lidí všude v ČR". Pochopitelně že to má nějaký reálný základ, ale kdyby se o té "krizi" neustále nemluvilo a nepsalo, jsem přesvědčený, že by byla poloviční. Ostatně přes Vánoce se o tom tolik nemluvilo a byl klid, pohoda a nikdo to neřešil. Jakmile bylo po svátcích, hned se zase rozpoutalo "krizové peklo".
Každý normální podnikatel, na kterého se z každé strany hrne informace o tom, jak všechny podniky krachují, jak lidé nebudou utrácet a jak jde ekonomika do kytek, dostane aspoň trošku strach a na činnosti firmy se to promítne. Stejně tak i většina lidí, na které se tyhle informace valí, zareaguje také stejně a tím pádem omezí své výdaje a tím pádem i přijmy podnikatelů atp.
Díky tomu vzniká bludný kruh, který ale není založený z velké části na ničem jiném než na dezinformaci respektive strachu.
Takže ano, krize je (u nás se podle všeho ještě neprojevila v plné síle), ale z velké části za ni podle mého názoru můžou média. Takže nekoukejte na televizi, nečtěte noviny a budete v pohodě :D
4. 2. 2009 19:21:04
https://webtrh.cz/diskuse/je-financni-krize-novym-reklamnim-nastrojem#reply226647
Ondra
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
4. 2. 2009 19:21:57
Napsal NEOsite;206202
Medialni masaz zpusobi neuveritelne veci.
Zacnou firmam pripominat, ze je krize (v zahranici), jim se to vtluce pod kuzi, zacnou omezovat reklamu (na tom jsou biti webmasteri), firmy zacnou propoustet (jak se jiz deje).
Ostatni kdyz slysi o propousteni, tak jeste vice chytaji amok. Prestanou kupovat drahe veci (auta, domy, ...), a veze se to postupne dal do dalsich oblasti.
Za celou ceskou krizi muze TV Nova a jeji dramaticky vyznivajici reportaze, ve kterych se pravdy clovek nedohleda.
Přesně tak, mluvíš mi z duše...
4. 2. 2009 19:21:57
https://webtrh.cz/diskuse/je-financni-krize-novym-reklamnim-nastrojem#reply226646
oondraa
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
4. 2. 2009 21:24:06
s těma médii je to svatá pravda. jenom to padající domino urychlují a zaručují že se poskládá celé
4. 2. 2009 21:24:06
https://webtrh.cz/diskuse/je-financni-krize-novym-reklamnim-nastrojem#reply226645
Londýnský metro bylo přes svátky plný reklam na vzdělání, že je teď nejlepší čas získat konkurenční výhodu. Ano, jsou firmy, které mohou cílit reklamu na lidi nějak vnímající nebo postihnuté finanční krizí. Ale to není nástroj.
Finanční krize není záležitost médií.
4. 2. 2009 21:35:53
https://webtrh.cz/diskuse/je-financni-krize-novym-reklamnim-nastrojem#reply226644
oondraa
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
4. 2. 2009 21:45:15
to ne, ale její průběh z velké části ano
Napsal thovt;206355
Finanční krize není záležitost médií.
4. 2. 2009 21:45:15
https://webtrh.cz/diskuse/je-financni-krize-novym-reklamnim-nastrojem#reply226643
zoubek
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
4. 2. 2009 21:54:00
Že krize je novým reklamním nástrojem je jasné, lidi na to slyší, tak se jen nabízí toho využít.
Krize ale je a opravdu bude hůř, u nás ve městě jsou 4 velký podniky co dodávaj věci pro auta. V jednom mám známého co tam je ve vedení a propoští se ve velkém, nejsou kšefty, nejdřív šli lidi najatý agenturama, pak cizinci a teď už tnou do živýho. Lidi budou mít míň peněz, míň utrácet, ...
Internetu by to mohlo paradoxně pomoct, lidi budou hledat věci levnějc a i firmy budou přemýšlet do jaké reklamy peníze dají. Peněz do reklamy pude dost, ale budou vybírat kam ji dát. Nemám třeba pocit že by reklam na auta ubylo, naopak, buší to do nás ze všech stran. Kde bude míň peněz je podle mě sport, je to strašnej žrout na peníze a velký firmy si teď rozmyslí jestli se jim to vyplatí, ale v televizi, novinách i na internetu bude podle mě reklam pořád plno.
4. 2. 2009 21:54:00
https://webtrh.cz/diskuse/je-financni-krize-novym-reklamnim-nastrojem#reply226642
adminsao
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 2. 2009 22:02:56
Napsal Ondřej Machala;206146
........Obecně mi přijde, že se o tomto fenoménu stále jen mluví v médiích ale nemá to zatím žádný dopad (když pominu to, že média straší lidi), já osobně zatím finanční krizi nikde neviděl (tedy kromě pozitivního kurzu dolaru, což s tím není až tak spojeno).
Co si o tom myslíte vy?
Dopad to má a mít bude. Finanční krizi jsem neřešil zhruba do poloviny ledna. Samozřejmě, že byl znát pokles obratu, ale nic dramatického co by se nedalo přežít. Od poloviny ledna šla bohužel ke dnu koruna. A tak si tady tak sedím a zjistím, že aniž bych se hnul z místa tak třeba za 1 den odepíšu víc než 10.000,- Kč.
Z plánované výměny (po 5 letech) vozového parku z těchto důvodů nebude nic. Stejně tak se bude muset důrazně zabrzdit se vším co není nezbytně nutné pro chod firmy. I ta reklama bude ÚPLNĚ zmražená a pojede se na setrvačnost stálých zákazníků což je v mém oboru stejně většina obratu tj nosná část a honit pár drobků a utrácet kvůli tomu peníze které díky slabé koruně nejsou a nebudou. Ne.
Ekonomiku můžou začít zachraňovat exportéři teď k tomu mají naprosto perfektní podmínky. Navíc ještě kňučí jak to, že se může zdražovat to dovezené zboží, že je přece krize a vydupávají si zachování cen u svých vstupů dovážených zvenku za euro nebo dolary. :banghead:
4. 2. 2009 22:02:56
https://webtrh.cz/diskuse/je-financni-krize-novym-reklamnim-nastrojem#reply226641
Napsal adminsao;206391
Finanční krizi .... nebo dolary.
Díky za kvalitní příspěvek :thumbup:
4. 2. 2009 22:11:19
https://webtrh.cz/diskuse/je-financni-krize-novym-reklamnim-nastrojem#reply226640
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit