Zadejte hledaný výraz...

Je dobrý nápad nabízet přímo na eshopu zákazníkům svoz zdarma?

tytyn
verified
rating uzivatele
26. 11. 2013 14:51:23
Udělali jsme chybu a poslali jsme zákaznici jiné zboží, bohužel balík má skoro 30 kg a paní není schopná ho poslat zpět. Proto jsme si u ČP domluvili svoz zásilek přímo od zákazníka (stejná cena jako by to šlo od nás k němu) kde balík vyzvednou doma a pro ni zdarma to doručí zpět.
A tak mě napadá, myslíte si že je dobrý nápad to přímo napsat na web jako konkurenční výhodu? Prostě reklamace a vrácení do 14ti dnů bez jakýchkoliv starostí, nákladů omezení. To by jistě nějaké zákazníky přilákalo, ale zároven se obávám ab toho lidé nezačali zneužívat.
Reklamaci máme tak jednu za měsíc(nikdy nikdo nechtěl proplatit náklady na poštu) a vrácené zboží bylo za poslední 3 roky jen jedno a to ještě osobně. A byl bych nerad kdyby se toto číslo zvedlo díky tomu že bych to lidem moc ulehčil:-)
Takže ted přemýšlím jestli tuto službu nabízet veřejně a lákat zákazníky
nebo raději nezveřejnovat a když to bude potřeba tak jen využít.
26. 11. 2013 14:51:23
https://webtrh.cz/diskuse/je-dobry-napad-nabizet-primo-na-eshopu-zakaznikum-svoz-zdarma/#reply970107
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 11. 2013 14:57:01
Osobne si myslim, ze tohle konkurencni vyhoda neni, protoze v tehle zemi kazdy hledi nejdrive na cenu. To, ze ma nejake starosti a tahanice s reklamacemi lidi nezajima - viz aukro plne uspesnych prodejcu bez zaruky, zasilajicich primo z ciny, apod.
Takze ja bych to nedelal, spise bych uvedl, ze v pripade opravnene reklamace to nebudes uctovat a zajistis tento postup. Ale na vraceni do 14 dnu ani nahodou (leda bys jim to pak odecital z kupni ceny :-))))) ale to by te pak pomluvili vsude na netu a z vyhody by byl rychly konec )
26. 11. 2013 14:57:01
https://webtrh.cz/diskuse/je-dobry-napad-nabizet-primo-na-eshopu-zakaznikum-svoz-zdarma/#reply970106
Martin
verified
rating uzivatele
26. 11. 2013 14:59:02
Napsal darksir;1026130
Osobne si myslim, ze tohle konkurencni vyhoda neni, protoze v tehle zemi kazdy hledi nejdrive na cenu.
A proto lidi nakupují v Alze, která je nejdražší :) Já jako zákazník hledím na mnohem víc věcí než jen cena...
26. 11. 2013 14:59:02
https://webtrh.cz/diskuse/je-dobry-napad-nabizet-primo-na-eshopu-zakaznikum-svoz-zdarma/#reply970105
bormi
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 11. 2013 15:02:20
Napsal markoniuss;1026132
A proto lidi nakupují v Alze, která je nejdražší :) Já jako zákazník hledím na mnohem víc věcí než jen cena...
lidi v Alze nakupují, protože je denně masíruje reklama v televizi a každý jí zná a určitě v tom není, že by měli kdovíjaké služby...
26. 11. 2013 15:02:20
https://webtrh.cz/diskuse/je-dobry-napad-nabizet-primo-na-eshopu-zakaznikum-svoz-zdarma/#reply970104
sh
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
26. 11. 2013 15:04:25
urcite bych nepropagoval ve smyslu "klidne reklamujte, jeste vam to odvezem" - urcite mnohem lepsi efekt bude, kdyz uz nekdo napise o reklamaci, tak mu vstricne nabidnout i odvoz zdarma..
26. 11. 2013 15:04:25
https://webtrh.cz/diskuse/je-dobry-napad-nabizet-primo-na-eshopu-zakaznikum-svoz-zdarma/#reply970103
pekova
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
26. 11. 2013 15:04:38
Napsal markoniuss;1026132
A proto lidi nakupují v Alze, která je nejdražší :) Já jako zákazník hledím na mnohem víc věcí než jen cena...
tak tak velmi důležitý je zákaznický servis, než nějaká cena. pokud však někdo dokáže skloubit obě věci dohromady (pokud to vůbec jde?) je to pak určitá výhoda.
jinak k tématu: nedával bych to tam a s každým zákazníkem bych to řešil individuálně. když u tebe někdo udělá nákup za 100 litrů tak pak asi bys svoz pro něj mohl udělat, ale kvůli 2-3 stovkám ti to ty lidé budou zneužívat, když budou chtít něco vyreklamovat.
26. 11. 2013 15:04:38
https://webtrh.cz/diskuse/je-dobry-napad-nabizet-primo-na-eshopu-zakaznikum-svoz-zdarma/#reply970102
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
26. 11. 2013 15:07:34
Toto máme dávno a je to výhodné i pro nás. Při reklamaci má zákazník právo na uhrazení min. nákladů, které ho stojí doručit zboží k prodejci, což u těžších nebo rozměrných zásilek (prodáváme nábytek) může vyjít pěkně draho, pokud zákazník pošle zásilku jednorázově. Radši si to svezeme přes našeho dopravce, kde máme výrazné slevy oproti standardnímu ceníku a tím ušetříme. Taky máme přehled, kdy k nám zásilka přijde.
Samozřejmě si to pochvalují i zákazníci, jelikož zboží stačí předat dopravci u dveří, nemusí nic zařizovat ani nikam jezdit.
Co se týče to nabízet i pro odstoupení od smlouvy do 14 dnů, tak tam bych se velice bál zneužití, třeba i od konkurence. Do toho bych nešel.
26. 11. 2013 15:07:34
https://webtrh.cz/diskuse/je-dobry-napad-nabizet-primo-na-eshopu-zakaznikum-svoz-zdarma/#reply970101
Martin
verified
rating uzivatele
26. 11. 2013 15:08:49
Napsal bormi;1026134
lidi v Alze nakupují, protože je denně masíruje reklama v televizi a každý jí zná a určitě v tom není, že by měli kdovíjaké služby...
To jsou mi novinky :) Třebas když jsem si teď kupoval pračku, jsou dvě možnosti jak jsem se rozhodoval
a) tak první na co jsem se těšil bylo to, jak mi pošťák doručí za první uzamykatelné dveře (rozuměj dole v baráku) tu pračku a já si ji do bytu odtáhnu sám
b) objednal jsem u Datartu, protože nabízel komfortní dopravu včetně instalace v bytě zdarma
c) objednal jsem v Datartu, protože mají hezkou televizní reklamu ;)
26. 11. 2013 15:08:49
https://webtrh.cz/diskuse/je-dobry-napad-nabizet-primo-na-eshopu-zakaznikum-svoz-zdarma/#reply970100
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 11. 2013 15:12:34
Ver mi, ze jestli bude nekde pracka za 10 s dovozem az do bytu a jinde za 11 s vylozenim pred barakem, tak 90% lidi, kteri maji moznost, si tu pracku sami vynesou. To, ze to tak neudelas ty je pomerne chabe meritko. Jinak s masivni reklamou souhlasim. Na druhe strane stoji to, ze lidi jsou proste tupci. Spousta lidi ani nevi, ze se daj koupit komponenty a pocitace jinde, nez v alze, takze jejich rozhled se zuzuje mezi tri ceske eshopy.
Opet, to, ze si to nekdo dokaze dovezt z ameriky , nebo ciny, neni argument pro to, jak se chova vetsina lidi na ceskem trhu.
26. 11. 2013 15:12:34
https://webtrh.cz/diskuse/je-dobry-napad-nabizet-primo-na-eshopu-zakaznikum-svoz-zdarma/#reply970099
Martin
verified
rating uzivatele
26. 11. 2013 15:18:01
Napsal darksir;1026143
Ver mi, ze jestli bude nekde pracka za 10 s dovozem az do bytu a jinde za 11 s vylozenim pred barakem, tak 90% lidi, kteri maji moznost, si tu pracku sami vynesou.
To je jasný, protože platit 1.000,- Kč za to, že ti někdo přesune pračku do výtahu 10m a 5m jí dá po bytě a za 10 minut jí zapojí je trošku moc. Ale změň to na cenu třeba 300 Kč nebo jak měl Datart ("zdarma"), a pak už to bude jiné.
Jinak i Alza si musela na tu masivní reklamu nejdříve vydělat, nejdříve lidi chodili do Alzy protože měli nejlepší ceny, poté e-shop, poté dobré služby. Kamarád má obchod co konkuruje cenou (tzn. je nejlevnější široko daleko), ale služby má za starý pendrek (nic skladem atd...) a žije z huby do ruky, což mě vůbec nepřekvapuje...
26. 11. 2013 15:18:01
https://webtrh.cz/diskuse/je-dobry-napad-nabizet-primo-na-eshopu-zakaznikum-svoz-zdarma/#reply970098
To jsou kecy ... divím se, že si tu vůbec někdo nechá radit na tohle téma ..
26. 11. 2013 15:22:45
https://webtrh.cz/diskuse/je-dobry-napad-nabizet-primo-na-eshopu-zakaznikum-svoz-zdarma/#reply970097
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 11. 2013 15:57:02
Napsal darksir;1026143
Ver mi, ze jestli bude nekde pracka za 10 s dovozem az do bytu a jinde za 11 s vylozenim pred barakem, tak 90% lidi, kteri maji moznost, si tu pracku sami vynesou. To, ze to tak neudelas ty je pomerne chabe meritko.
Zrovna před měsícem jsem se bavil s řidičem grouber weis nebo jak se to píše. 150 Kč za vynešení je moc, radši si tu pračku omlátí po schodech.
Prý to zaplatí tak každý desátý, ostatní se s tim tahaj.
Asi jako u známého v pneuservisu, kde lidi funí, že za kompletní přehození kol na disky za 300 Kč je moc a pak si přímo před pneuservisem zlikvidují prahy heverem jen, aby v uvozovkách ušetřili.
26. 11. 2013 15:57:02
https://webtrh.cz/diskuse/je-dobry-napad-nabizet-primo-na-eshopu-zakaznikum-svoz-zdarma/#reply970096
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 11. 2013 16:03:47
rouballik : neee, to neni mozne... vzdyt vsichni prece vybiraji podle toho, jake ma eshop sluzby a jestli jim v pneuservise uvari kafe, nebo daji kolacek :-))))))))) Libi se mi, jak je tady pulka lidi (teoretiku) odtrzena od reality a cituji jen to, co se docetli na blozich uspesneho podnikani.
26. 11. 2013 16:03:47
https://webtrh.cz/diskuse/je-dobry-napad-nabizet-primo-na-eshopu-zakaznikum-svoz-zdarma/#reply970095
Martin
verified
rating uzivatele
26. 11. 2013 16:06:40
Napsal darksir;1026161
rouballik : neee, to neni mozne... vzdyt vsichni prece vybiraji podle toho, jake ma eshop sluzby a jestli jim v pneuservise uvari kafe, nebo daji kolacek :-))))))))) Libi se mi, jak je tady pulka lidi (teoretiku) odtrzena od reality a cituji jen to, co se docetli na blozich uspesneho podnikani.
Ono asi taky záleží jak kde, žiju v Praze a to je úplně jiný svět než zbytek ČR...
26. 11. 2013 16:06:40
https://webtrh.cz/diskuse/je-dobry-napad-nabizet-primo-na-eshopu-zakaznikum-svoz-zdarma/#reply970094
tytyn
verified
rating uzivatele
26. 11. 2013 17:21:37
no abych to upřesnil. Prodávám velké těžké zboží které lidé nutně potřebují.
Takže razím cestu maximálních služeb, ochoty, vše vyřešíme. I proto máme na naše primární zboží asi jen 2-3 objednávky přes heureku, protože prostě nejsme nejlevnější.
Vyřešení reklamace máme max do 5 dnů, v obchodních podmínkách se zavazujeme k vyřešení do 10ti dnů, v případě že doba přesáhne 3 dny nabízíme zapůjčení náhradního zboží (zákazník hradí pouze zaslání zpět k nám) takže toto je jen taková třešnička na dortu.
Ale jak jsem psal výš bojím se toho aby si zákazníci moc nevymýšleli. A proto hledám někoho kdo stejný systém svozu provozuje, aby řekl ano počet reklamací se zvýšil , nebo ne je to stále stejné a mám spokojenější zákazníky.
Jinak prodávám LOWEND zboží , ale z vlastní zkušeností vím že i zákazník co nemá moc peněz je rád rozmazlován.
Jééje a to mi připomíná jak jsem byl nedávno se svým nabouraným fiatem v servisu mercedesu .... (PLatila to pojištovna já platil jen díly ) bylo to super, seděl jsem tam v tom koženém křesílku s kafem a abych se tam nenudil než to opraví tak si za mnou chodila pokecat jedna z asistentek a přinesla mi notasa. TAk přesně takto bych chtěl aby se cítili moji zákazníci:-)
26. 11. 2013 17:21:37
https://webtrh.cz/diskuse/je-dobry-napad-nabizet-primo-na-eshopu-zakaznikum-svoz-zdarma/#reply970093
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit