Zadejte hledaný výraz...

Jde na webu vydelat?

McQuack
verified
rating uzivatele
(65 hodnocení)
5. 10. 2009 21:39:34
Napsal lukas;373002
no venovat sa mu mozes ale sam nebudes zvladat pisat vsetky clanky na to musis mat ludi a to tie zisky trosku zmensi
třeba nemá články v plánu :D
5. 10. 2009 21:39:34
https://webtrh.cz/diskuse/jde-na-webu-vydelat/strana/2#reply382179
Spustit web a bavit se o 10 000 UIP denně nejde dohromady. Takovou návštěvnost neseženeš hned pokud nemáš za zády slušné portfolio již podobných webů. Jistě by se navíc dalo najít hodně případů, kdy hojně navštěvovaný web nevydělá ani fenik a málo navštěvovaný web hodně, je to otázka oboru, schopnostech prodat reklamu a poptávky.
6. 10. 2009 15:14:21
https://webtrh.cz/diskuse/jde-na-webu-vydelat/strana/2#reply382178
Jan Matějka
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
6. 10. 2009 16:23:35
Takovou návštěvnost neseženeš hned pokud nemáš za zády slušné portfolio již podobných webů.
Stačí mít peníze na marketing...
6. 10. 2009 16:23:35
https://webtrh.cz/diskuse/jde-na-webu-vydelat/strana/2#reply382177
Tak si dovoluji také zareagovat.
Ano, můžete mít po startu projektu návštěvnost 10.000 UIP denně.
Ano, můžete mít zisky v řádu desetitisíců nebo i statisíců z prodeje reklamy měsíčně.
Ano, můžete vydělávat i na takových projektech, které jsou "šunty".
Ale většinou to nikdy nebudete mít naráz a hned.
Zpravidla, jak mnozí píšou, záleží na oboru, do kterého bude projekt fušovat. Jsou zpravidla dvě možné cesty:
a) máte web obecný (oborově nespecializovaný) nebo výhradně komunitní (kde se lidé baví)
b) máte web specializovaný
V případě A) musíte mít velkou návštěvnost, abyste vůbec byli pro inzerenty zajímaví, protože reklama na takových webech je plošná a spíše brandová, než-li produktová. Naopak u B) stačí mít z pohledu A) malou návštěvnost, ale dobrou s porovnáním s konkurencí a reklama bude spíše produktová. Jste-li jeden z mála webů z oboru v dané zemi, budete mít i inzerenty s brandovou reklamou, za kterou jsou také vyšší peníze :).
Dále záleží na prestiži daného webu, cílové skupině, profilu návštěvníků, úspěšnost reklam a počet impresí.
Píšu zde o reklamě klasické, tedy bannerové / PR apod., nepíšu zde o webech, které používají affil bannery atp.
Nejlepší je mít medium, které je úzce specializované, patří mezi spičku v zemi, má dobrou pověst, hodně impresí a dobrý konverzní poměr a bonitní cílová skupina a máte základ pro 6 místnou měsíční výplatu.
6. 10. 2009 23:13:23
https://webtrh.cz/diskuse/jde-na-webu-vydelat/strana/2#reply382176
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit