Zadejte hledaný výraz...

Jaký věrnostní program pro zákazníky v eshopu

Ahoj, jaký věrnostní program se vyplácí?
TYP 1
Podmínky pro získání slevy na 3%, 5%, 8% a 10%.
Každý nákup na prodejně nebo v e-shopu nad 500 Kč bude zapsán do zákaznického účtu.
Při dosažení částky 3.000 Kč bude zákazníkovi přidělena sleva 3%, kterou může zákazník uplatnit na každý nákup. Částky se budou nadále sčítat a při dosažení 5.000 Kč se trvalá sleva navýší na 5%. Další sčítání nákupu na částku 8.000 Kč navýší trvalou slevu na 8%. Další sčítání nákupu na částku 10.000 Kč navýší trvalou slevu na 10%. Tato sleva je maximální a další nákupy se již nesčítají.
TYP 2
Každému registrovanému zákazníkovi se sčítá výše jeho objednávek. Vytvoří-li postupem času čtyři objednávky, jejichž souhrnná částka přesáhne určitou hranici, bude mu na následující (pátou) objednávku uplatněna jedna z následujících slev:
1. Získáte slevu 20 % na pátou objednávku, pokud během předchozích čtyř nákupů nakoupíte za více než 10 000 Kč.
2. Získáte slevu 10 % na pátou objednávku, pokud během předchozích čtyř nákupů nakoupíte za více než 4 000 Kč.
3. Získáte slevu 5 % na pátou objednávku, pokud během předchozích čtyř nákupů nakoupíte za méně než 4 000 Kč.
TYP 3
???
Co ještě přichází v úvahu použít? Díky za tipy.
2. 3. 2011 19:53:54
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-vernostni-program-pro-zakazniky-v-eshopu#reply615090
ani jedno nemotivuje zakaznika kupovat a vyuzivat dosazene slevy. Obecne naprosto nejucinnejsi jsou tzv. penezenky. Napr. zakaznivko na jeho ucet pripisujete 5% z kazde objednavky s tim, ze dany pripis ma platnost jen 6 mesicu. Takze koupi za 1000 Kc a na jeho ucet mu pripisete kredit 50 Kc, ktere muze pouzit jako slevu pro pristi nakup, nebo nemusi a muze stradat. Nicmene zasadni vyhodou je expirace. Takze mu muzete treba mesic pred vyprsenim platnosti napsat email "mate u nas 50 korun, pojdte si je vybrat, jinak propadnou" a to je prave vec, na kterou lidi slysi. Procenta jsou bezrozmerna cisla ale treba 50-100-200 Kc to je suma, konkretni a predstavitelna a navic o to muze prijit.
Navic v pripade potreby zmeny vernostniho programu, kdyz penezenku zrusite a bonusy vyplatite napr. formou poukazky, tak nenastvete zakazniky. Ovsem kdyz nekdo casem nasbira 10% slevu a potrebujete udelat v programu zmenu a ten zakaznik o to ma najednou prijit, neni to zrovna prijemne.
Jinak hlavne nic nekomplikovat. Bod 2 je strasne slozity. Zakaznik musi kouknou a musi videt kolik usetri a jak je to vyhodne. Zalezi sice na cilove skupine, jsou segmenty u kterych lze ocekavat urcite vetsi schopnosti, ale obecne je dulezita jednoduchost, predstavitelnost vyhody a taky nejaky tlak na zakaznika, ze o to muze prijit.
2. 3. 2011 19:59:22
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-vernostni-program-pro-zakazniky-v-eshopu#reply615089
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit