Zadejte hledaný výraz...

Jaký používáte Helpdesk

Zdravím,
poslední dobou řeším pro řízení svých projektů využití helpdesku. Helpdesk by měl splňovat základní funkce jako jsou:
- Tickety
- Možnost komunikace s klienty přes helpdeskový systém (tickety, které vidí/nevidí klient)
- Možnost měření času na odpracovaném ticketu
- Výkazy práce
Uvažoval jsem o Zendesku, ovšem rád bych se podíval i na další možnosti obdobného řešení.
Díky za vaše tipy.
Lukáš
5. 6. 2015 23:59:25
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-pouzivate-helpdesk/#reply1118061
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
6. 6. 2015 08:23:23
Ja pouzivam osticket a spokojenost. Na male reseni to staci.
6. 6. 2015 08:23:23
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-pouzivate-helpdesk/#reply1118060
Honza Novacek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
6. 6. 2015 08:44:26
ActiveCollab, Trello
6. 6. 2015 08:44:26
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-pouzivate-helpdesk/#reply1118059
ithonza
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
6. 6. 2015 09:57:45
JIRA Service Desk, není to dokonalé, ale integruje se to s managementem projektů, vývojem a dalšími.
6. 6. 2015 09:57:45
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-pouzivate-helpdesk/#reply1118058
NextClick
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
6. 6. 2015 18:57:07
Help Desk Software HESK - a free PHP help desk
6. 6. 2015 18:57:07
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-pouzivate-helpdesk/#reply1118057
MartysV
verified
rating uzivatele
18. 9. 2015 11:17:55
U nás máme nově Helpdesk studio a celkem dobré. http://www.helpdeskstudio.cz/
18. 9. 2015 11:17:55
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-pouzivate-helpdesk/#reply1118056
Psal jsem nedávno o českém Supportboxu - http://michalkubicek.cz/supportbox-recenze/
18. 9. 2015 12:29:37
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-pouzivate-helpdesk/#reply1118055
Lukec Dolec
verified
rating uzivatele
16. 12. 2015 21:16:21
Můžete zkusit http://jdcomputers.cz/softwareprohelpdesk.html
16. 12. 2015 21:16:21
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-pouzivate-helpdesk/#reply1118054
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit