Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jaký používáte CRM systém?

Marek Sudak
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 7. 2014 08:43:04
Anabix - online CRM systém
21. 7. 2014 08:43:04
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-pouzivate-crm-system/strana/3/#reply397475
Matej Nemcek
verified
rating uzivatele
17. 11. 2014 15:03:57
Zdravím, som tvorcom Aktiv.io CRM a snažíme sa o veľmi jednoduché cloudové CRM založené na nových technológiach.
Poslednou novinkou je, že sme zadarmo pridali integráciu s idoklad.cz (cloudové učtovníctvo od Cígleru).
Najnovším modulom je peňaženka, kde si môžú zamestnanci zapisovať cashflow pre lepší prehľad majiteľa.
Ak má niekto seriózny záujem, nájde nás na Twittru @AktivioCRM alebo na Facebooku Aktivio
17. 11. 2014 15:03:57
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-pouzivate-crm-system/strana/3/#reply397474
Proonline.cz
verified
rating uzivatele
25. 5. 2015 09:21:12
Zdravím všechny,
má někdo zkušenosti s CRM systémem of Fironu?
Dostal jsem sice dobré reference ale stále vybírám, díky moc za nějaké postřehy.
A co cena?
25. 5. 2015 09:21:12
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-pouzivate-crm-system/strana/3/#reply397473
Marek Sudak
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 6. 2015 20:40:00
Můžete vyzkoušet náš CRM systém Anabix - vyvíjíme ho s důrazem na jednoduchost a přehlednost, vyzkoušet jej můžete na 30 dní zdarma.
11. 6. 2015 20:40:00
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-pouzivate-crm-system/strana/3/#reply397472
kumarkiran
verified
rating uzivatele
19. 2. 2016 06:54:17
Be that as it may, with this expanded consideration from speculators, SaaS organizations now wind up waiting conversant in various KPIs not typically utilized as a part of non-membership programming organizations. Notwithstanding client lifetime esteem, month to month repeating income and beat, another pointer has developed to gage the long haul suitability of SaaS organizations: the brisk proportion.
Depicted by investor Mamoom Hamid at the current year's yearly SaaStr meeting, the SaaS fast proportion arranges information in a way that figures out whether an organization is liable to be a productive venture. As an illustration, Hamid utilized this metric to settle on a choice about putting resources into Slack, which had a high snappy proportion and after that continued to develop to over $10 million in yearly repeating income (ARR) in only 11 months.
19. 2. 2016 06:54:17
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-pouzivate-crm-system/strana/3/#reply397471
Prosek_J
verified
rating uzivatele
14. 8. 2018 14:01:31
Zdravím,jako super ERP můžeme doporučit Odoo.
Pokud hledáte systém, který pro začátek není finančně nákladný a přitom je schopen růst s velikostí firmy, je Odoo fajn řešení.
V Odoo můžete používat CRM, modul na prodej, sklady, výrobu či fakturaci.Jde tedy o kompletní ERPčko. Výhodou je možnost napojení přes API na další SW.
Systém hostujeme v Amazon Cloudu, takže řešení je škálovatelné a nejsou tam žádné skryté poplatky a vše jsme schopni spustit okamžitě.
K systému Vám pak můžeme nabídnout analýzu, konzultace, školení či přímo úpravy na míru.
Obrovskou výhodou je napojení na Cribis, Bisnode, ARES a integrace na Abra flexiBee. Jestli chcete, vyzkoušejte si Free demo na https://odoois.com/cs_CZ/get-odoo/demo#scrollTop=0
14. 8. 2018 14:01:31
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-pouzivate-crm-system/strana/3/#reply397470
Prosek_J
verified
rating uzivatele
22. 8. 2018 10:22:52
www.odoois.com je to nejen CRM. Má mnoho modulů a záleží na každém, co chce využívat.
22. 8. 2018 10:22:52
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-pouzivate-crm-system/strana/3/#reply397469
Bisnode
verified
rating uzivatele
13. 9. 2018 13:45:35
Doporučuji rozhovor Zdeňka Demetera o výhodách napojení na data od Bisnode
Přínos vašich business inteligence řešení vám pomohou zvýšit externí data
Vložte do rukou svých B2B obchodníků účinnou zbraň! Je čas vidět svůj business z větší perspektivy, přes externí data. Na naše zvídavé otázky o kvalitě dat, big dat, business inteligence řešení a analytice nám odpověděl Zdeněk Demeter, šéf týmu Big Data a Analytics Business ze společnosti Bisnode.
Kvalita dat, big data či analytika jsou již dlouho diskutovaná témata, proč o nich mluvíte jako o nové zbrani obchodu?
Divili byste se, kolik je i dnes velkých společností, které i přes obrovské investice do budování CRM systémů, datových skladů, komplexních business inteligence řešení, dnes nově i tzv. „datových jezer“ pro big data, mají stále problém s kvalitou dat. Navíc tato nákladná řešení jsou často minimálně využívána těmi skoro nejdůležitějšími lidmi v dané společnosti – obchodníky.
Ne každá firma vytváří produkt či službu, která se prodává sama, obchodníci jsou ti, kteří nosí do firmy peníze, a často jsou to právě oni, kteří jsou těmito systémy de facto „šikanováni“. Reporting obchodních výsledků krom sledování nároku na provizi je víceméně bič na ně, operativní CRM je spíše „okrádač“ pracně vydobytých kontaktů a vztahů i času při povinné evidenci schůzek, nabídek, objednávek atd. Téma, jak zvýšit přidanou hodnotu těchto řešení pro obchod skrze kvalitnější data, je dle mého stále aktuální.
Co dělají společnosti „špatně“, že jim business inteligence řešení nepřináší takový přínos, který zcela jistě na začátku očekávaly?
Např. datové sklady a business inteligence řešení se dle mého názoru zaměřily příliš do minulosti a do „sebe“. Hledět jen dovnitř firmy už dnes absolutně nestačí. Abyste byli úspěšní, musíte stále koukat z okna, být v obraze, co se kolem vás na trhu děje, co dělá či nedělá vaše konkurence, vaše cílová skupina, jaké externí faktory v konečném důsledku ovlivňují sledované ukazatele uvnitř firmy.
Třeba zjistíte, že větší vliv na výkonnost vaší firmy má počasí, demografické změny, obchodní aktivity konkurence, rizikovost zákazníků než počty schůzek, nabídek, počty kilometrů strávených v autě a jiné interní ukazatele, které firmy často považují za průlom v oblasti sledování výkonnosti.
Dříve firmy investovaly do řešení, které jim ukazovalo výsledky: „Jak dobří jsme či byli minulý rok? Jaké byly tržby, náklady, kolik jsme vydělali či naopak prodělali?“ Pak se začaly ptát: „Proč? Jaké faktory či aktivity to ovlivňují?“ A tak začaly měřit výkonové metriky. Po prvních měsících nadšení klasicky přišlo „omrzení“, protože svět kolem nich dnes utíká tak rychle, že pohled zpět je pro úspěch dnešních obchodních společností již takřka zbytečný.
Informace, které jsou pro úspěch nezbytné, nejsou na první pohled vidět. Analýzami obrovského množství informací o klientech (big data) se dá vypočítat, co bude zákazník potřebovat. Dokonce ještě před tím, než si to sám uvědomí. Takto obchodník, vyzbrojený správnou „municí“, může oslovit nové zákazníky, kteří jsou nejblíž k obchodnímu rozhodnutí a určit, co a kdy pravděpodobně koupí.
Klíč k úspěchu moderních business inteligence řešení tedy rozhodně není o stále větším počtu reportů, ale o kvalitních, úplných a relevantních datech, které zlepšují celkový vhled do obchodního případu, aktivně pomáhají najít nového zákazníka, zvyšují úspěšnost marketingových kampaní a výkonnost obchodní sítě, optimalizují náklady na prodej, logistiku, ale i třeba samotnou výrobu.
A co vámi zmiňované systémy CRM?
Tvrdím, že přidaná hodnota CRM řešení stojí a padá s kvalitou dat, která v něm máte. Dnes je dle mého názoru skoro úplně jedno, jaký systém pořídíte, všechny ty kvalitní umí víceméně stejné věci. Pokud vaši obchodníci nebudou mít čas či chuť vám tam vyplňovat komplexní formuláře o accountech a kontaktech, se kterými pracují, zadávat schůzky a obchodní příležitosti, zůstane vám velice kvalitní nástroj maximálně pro back office jako evidence objednávek, smluv a faktur.
Jestli je toto účel, pro který si CRM systém pořizujete, pak je vše v pořádku. Pokud je ale vaším očekáváním, že tím budete řídit a podporovat efektivitu samotného prodeje, že data v něm budou sloužit obchodníkům v každodenní práci, pro marketingové a obchodní kampaně, máte problém. Ta data tam jednoduše nejsou, a když jsou, tak dost často nekvalitní a těžko použitelná.
To zní dost pesimisticky, jak tyto problémy s CRM řeší ti úspěšnější?
Jednoduše, minimalizují prostor pro vznik nekvalitních zákaznických dat, nenutí obchodníky do systémů zadávat informace, které mohou získat jinak a efektivněji, rozšiřují systém o informace, které jsou pro obchodníka klíčové, a není jiný zdroj, kde by je získal. Konkrétněji, zejména v B2B, integrují svá CRM na externě spravované číselníky společností, které garantují definovanou kvalitu, tj. aktuálnost, úplnost, relevantnost atd., zavádějí tzv. našeptávače do formulářů při zakládání nových účtů, které po zadání iniciálních písmen názvu vše ostatní předvyplní, či nově integrují na „agregátory“ předfitrovaných informací z externího digitálního světa internetu.
Agregátory, co tím myslíte?
Například společnost Bisnode poslední rok významně investovala do vývoje analytických řešení, která dokáží automatizovaně indexovat obsah milionů webových stránek společností, zpravodajských i diskusních portálů, pomocí pokročilé analýzy textu a dnes moderního machine learningu kategorizovat do událostí a ty mapovat na konkrétní společnosti. Dnes již v pěti jazykových mutacích. Tento pomyslný balík dat lze „agregovaně“ napojit přes API rozhraní a de facto na počkání obohatit podnikové CRM o tyto informace.
Pokud má obchodník v portfoliu desítky společností, zcela jistě ocení i monitoring změn. Nebo přes jediné agregované API dokážete obchodníkovi doplnit k jednotlivým společnostem vlastnické struktury, veřejné kontaktní informace, finanční údaje, více jak 25 indikátorů negativních zpráv pro řízení rizika atd. atd.
13. 9. 2018 13:45:35
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-pouzivate-crm-system/strana/3/#reply397468
eWay
verified
rating uzivatele
12. 7. 2021 15:24:12
Záleží na potřebách uživatelů. Z české produkce je eWay-CRM, které je připojené k Outlooku od Microsoftu. Používá se pro obchod, HR, marketingu a projektové řízení. Oblíbená je bezplatná verze, která je opravdu zdarma. 
12. 7. 2021 15:24:12
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-pouzivate-crm-system/strana/3/#reply397467
lada1979
verified
rating uzivatele
12. 7. 2021 15:32:06
to už jsi několikátý co se tu registroval jen proto, aby recykloval vlákno z roku 2009, fakt myslíš že to autora dotazu ještě zajímá?
12. 7. 2021 15:32:06
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-pouzivate-crm-system/strana/3/#reply397466
Pavel Janků
verified
rating uzivatele
(93 hodnocení)
12. 7. 2021 15:58:57
Napsal láďa1979;1626691
to už jsi několikátý co se tu registroval jen proto, aby recykloval vlákno z roku 2009, fakt myslíš že to autora dotazu ještě zajímá?
To asi nebylo záměrem. Myslím, že se tu někdo snaží o "linkbuilding" :)
12. 7. 2021 15:58:57
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-pouzivate-crm-system/strana/3/#reply397465
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit