Zadejte hledaný výraz...

Jaký máte názor na vytvoření konkurence ulozenky?

saas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
28. 10. 2012 20:13:04
PPL už to realizuje viz http://ppl.cz/main.aspx?cls=art&tre_id=320&art_id=241
28. 10. 2012 20:13:04
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-mate-nazor-na-vytvoreni-konkurence-ulozenky/strana/2#reply824276
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
28. 10. 2012 21:09:40
Mně se teda hrozně nelíbí, jak má PPL a Zásilkovna odběrová místa smluvená s třetí osobou. Sám využívám služby Zásilkovny a nechtěl bych vidět výraz našeho zákazníka, když si jde vyzvednout náš produkt do obchodu s krmením pro zvířátka.
28. 10. 2012 21:09:40
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-mate-nazor-na-vytvoreni-konkurence-ulozenky/strana/2#reply824275
COLOR
verified
rating uzivatele
4. 10. 2014 22:44:35
Martin, je to zaujimave aj po dvoch rokoch? Sledujem vyvoj oboch lidrov na trhu a myslim si, ze je priestor stale.
Napsal martin307;862080
Zdravím,
pořád mě stále neopustila myšlenka vytvořit konkurenci pro ulozenku, zasilkovnu. Rád si od vás poslechnu rady (důvody) jestli ANO nebo NE. Zároveň dávám anketu, jestli byste investovali.
- mám jasnou koncepci, jak tyto výdejny vést a rozvíjet
- na pobočkách bude více služeb než nabízí ulozenka, služby navíc nezatíží personál, kteří budou obsluhovat zákazníky
- mám potřebné know-how jak pokrýt provozní náklady poboček
4. 10. 2014 22:44:35
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-mate-nazor-na-vytvoreni-konkurence-ulozenky/strana/2#reply824274
kryo
verified
rating uzivatele
6. 10. 2014 13:17:56
Myslim ze by sa dalo prerazit doplnkovymi sluzbami. Povedzme ze by na vydajnych miestach sa nachadzali aj skusobne a zakaznik by si mohol produkt rovno vyskusat.
Vzhladom na to, ze vecsina ludi vaha nakupovat oblecenie na internete, len kvoli tomu, ze im nesadne velkosti a tympadom musia platit postovne na vratenie.
Takato novinka by urcite pritiahlo hodne eshopov ktore predavaju modu a oblecenie.
6. 10. 2014 13:17:56
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-mate-nazor-na-vytvoreni-konkurence-ulozenky/strana/2#reply824273
saas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
7. 10. 2014 01:05:53
to kryo: Zajímavé by to bylo, ale zkoušení a případné vracení má také své náklady. tj. služba by musela pro zákazníky dražší. Druhá věc, že snadnější vracení zboží nemusí být vůbec v zájmu eshopů. Jsou s tím totiž spojené značné náklady - kontrola, znovuzabalení atd.
7. 10. 2014 01:05:53
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-mate-nazor-na-vytvoreni-konkurence-ulozenky/strana/2#reply824272
kryo
verified
rating uzivatele
7. 10. 2014 10:02:52
Drahsi to bude, verim ze i menej prakticke.
No ak je zakaznik ochotny si priplatit, tak preco mu taku moznost nepovolit.
Sme dodavatelom pre vela eshopov s oblecenim a vzdy sa pytam co sa zakaznici pytaju ked volaju na zakaznicku linku. A vela otazok je, ci je moznost si produkt niekde vyskusat.
Takze zaujem tu je, teraz uz zalezi len na tom, ako a za ake naklady takuto sluzbu ponuknut.
Kazdopadne takato sluzba v cesku ani na slovensku nie je. A je to dobry sposob ako pritiahnut b2b e-comerce zakaznikov s modou a oblecenim.
7. 10. 2014 10:02:52
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-mate-nazor-na-vytvoreni-konkurence-ulozenky/strana/2#reply824271
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit