Zadejte hledaný výraz...

Jaký máte konverzní poměr eshopu? Pochlubte se :)

hack006
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
27. 8. 2012 19:14:15
Ahoj webtržníci / majitelé a provozovatelé eshopů,
zajímalo by mě kolikátý návštěvník u Vás provede objednávku - rád bych zjistil jestli 0.8% je ok nebo zda bych měl začít zlepšovat podnikatelské úsilí :d.
  • Sortiment: značkové sportovní oblečení
  • Zdroj návštěvnosti: 50% organic, 30% refferal (predevsim zbozi a heureka), 15% ppc, zbytek direct
Pochlubte se, jak jste na tom vy. Celkem mě zajímá, jak se konverze bude měnit se sortimentem zboží. Předem díky za účast v tomto malém průzkumu ;)
27. 8. 2012 19:14:15
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-mate-konverzni-pomer-eshopu-pochlubte-se#reply801462
escrito
verified
rating uzivatele
27. 8. 2012 19:44:08
Můj český eshop má 0.92 a zahraniční eshop 3.11
27. 8. 2012 19:44:08
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-mate-konverzni-pomer-eshopu-pochlubte-se#reply801461
onsad
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
27. 8. 2012 19:45:57
Tak záleží, zda se to vyplácí. Ale přijde mi to málo. I když jeden docela známý a navštěvovaný shop, který znám, má konv. poměr kolem 8 %.
27. 8. 2012 19:45:57
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-mate-konverzni-pomer-eshopu-pochlubte-se#reply801460
valmez
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
27. 8. 2012 19:48:03
3,44% český výrobce prodává vlastní zboží
27. 8. 2012 19:48:03
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-mate-konverzni-pomer-eshopu-pochlubte-se#reply801459
hack006
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
27. 8. 2012 20:49:58
Všem děkuji za dosavadní příspěvky. Poprosil bych, pokud to je možmé, připojte také informaci o zastoupení zdrojů návštěvnosti (organic, refferal, ppc, direct, ) aby bylo možné relevantnější porovnání. Díky :)
27. 8. 2012 20:49:58
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-mate-konverzni-pomer-eshopu-pochlubte-se#reply801458
Hack006: 0.8% neni nic extra
27. 8. 2012 21:15:59
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-mate-konverzni-pomer-eshopu-pochlubte-se#reply801457
chatpall
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 8. 2012 21:33:19
8 promile. 90 % google. 10 % ref. z tematickeho portalu. nie je to zarobkova cinnost takze cisla su irelevantne.
27. 8. 2012 21:33:19
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-mate-konverzni-pomer-eshopu-pochlubte-se#reply801456
mmm.edia
verified
rating uzivatele
27. 8. 2012 22:02:50
Námi spravované obchody mívají v rozmezí 3.5-4.5 v běžném provozu, před Vánoci obvykle bývá konverze mezi 6-11% v závislosti na sortimentu. 0.8 se mi zdá málo, doporučil bych si nadefinovat v GA cíle a udělat vizualizaci, kde přesně Vám zákazníci utíkají. Někdy hrají velkou roli drobnosti a zejména v košíku a objednávkovém formuláři se dá drobnými úpravami čarovat, jedná se o místa, kde se bez optimalizace nákupního procesu ztrácí nejvíce zákazníků.
27. 8. 2012 22:02:50
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-mate-konverzni-pomer-eshopu-pochlubte-se#reply801455
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
28. 8. 2012 10:44:57
Průměr 1,5%
email marketing cca 8%, direct 3,85%, srovnávače 4%, facebook 3.25%, organic 2%, ppc 0,37% ... atd.
28. 8. 2012 10:44:57
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-mate-konverzni-pomer-eshopu-pochlubte-se#reply801454
hack006
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
28. 8. 2012 12:26:10
Napsal mmm.edia;837212
Námi spravované obchody mívají v rozmezí 3.5-4.5 v běžném provozu, před Vánoci obvykle bývá konverze mezi 6-11% v závislosti na sortimentu. 0.8 se mi zdá málo, doporučil bych si nadefinovat v GA cíle a udělat vizualizaci, kde přesně Vám zákazníci utíkají. Někdy hrají velkou roli drobnosti a zejména v košíku a objednávkovém formuláři se dá drobnými úpravami čarovat, jedná se o místa, kde se bez optimalizace nákupního procesu ztrácí nejvíce zákazníků.
Díky za tip,
nadefinováné cíle pro jednotlivé kroky nákupního procesu mám. Lze říci, že pokud se zákazník zaregistruje, pak téměř vždy dokončí objednávku. Problémem je však velké procento lidí, kteří si nahodí zboží do košíku ale již nevytvoří objednávku. Vysvětluji si to tím, že si takto zákazník označuje zajímavé zboží a poté například porovnává s konkurencí dle ceny - jelikož né vždy máme zboží nejlevněji, tak odchází. Toť pouze má hypotéza na základě analýzi GA a provedeného testu použitelnosti (ten chybu v košíku neukázal :( ). Právě proto mě zajímají čísla ostatních, abych mohl blíže lokalizovat příčinu malé konverze. Každopádně díky za tip k věci - dávám +bod ;)
28. 8. 2012 12:26:10
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-mate-konverzni-pomer-eshopu-pochlubte-se#reply801453
upir_spike
verified
rating uzivatele
28. 8. 2012 13:20:01
10% ..ale rád bych 20%, usilovně na tom s dobrymwebem pracujeme:o)
28. 8. 2012 13:20:01
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-mate-konverzni-pomer-eshopu-pochlubte-se#reply801452
mmm.edia
verified
rating uzivatele
28. 8. 2012 23:24:23
Ještě doplním k odchodům z košíku - je dobré rozlišit, zda odejdou z košíku nebo z formuláře. V košíku nedoporučuji uvádět nikdy alternativy ke zboží v košíku, pokud tam nabízíte produkty, mělo by se jednat o otevření detailu v pop-up okně a singlecklick vložení bez odchodu z košíku. Odvádí to pozornost od dokončení nákupu. Něco jiného je nabídka typu vložili jste do košíku toto, mohlo by se Vám hodit ještě to a to ...
Co se týká analýzy objednávkového formuláře, v němž teprve zákazníka nutíte vyplňovat kdeco a navíc tam teprve vidí účet i s dopravou, doporučuji analýzu ve více krocích - rozkrokovat objednávku, i když je to otravující, poznáte tak, co zákazníky štve, jestli množství osobních údajů či zda je třeba odrazuje dopravné a doběrečné. Poté jednoznačně opět formulář zjednodušit na max dva kroky, optimálně jen jeden.
Počet odchodů z košíku bude úměrný pozici na porovnávačích cen, s tím nic neuděláte, pokud nemáte ceny podražené na minimum, lidé, kteří odejdou z košíku, z něj odejdou nejspíš proto, že se jim nelíbí součet. V tomto kroku lze zákazníky namotivovat k objednání bonusovým programem či "hodnotnými" dárky či nabídkami z řad ležáků z vlastního skladu.
V objednávkovém formuláři je analytika citlivější. Jedná se o krok, kdy je zákazník v podstatě smířen s cenou produktů, čili důvod útěku je vyloženě on-page. Dopravné, osobní údaje, může to být i nějaký problém nebo netransparentnost v obchodních podmínkách, lidi je v tomto kroku poměrně často čtou, zejména pasáže o vrácení zboží. Dejte reklamační informace, kontakty a informaci o možnosti vrácení zboží či výměně velikosti na tuto stránku tak, aby zákazník nemusel odejít z formuláře, optimální je opět pop-up okno. Taky je dobré dát zákazníkům vědět, že odeslání objednávky ještě není závazné a pokud je jim něco nejasné či potřebují pomoci, ať objednávku odešlou s poznámkou. Doporučuji dát zákazníkům vědět, že o ně máte zájem. Pokud jste e-shop, který se zákazníky komunikuje telefonicky, což vřele doporučuji, získáte tím jen body k dobru.
28. 8. 2012 23:24:23
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-mate-konverzni-pomer-eshopu-pochlubte-se#reply801451
Na to, že máte 30% zdrojov navstevnosti zo Zbozi a Heureky a 50% organic, tak to je skutocne malo.
4. 9. 2012 14:26:21
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-mate-konverzni-pomer-eshopu-pochlubte-se#reply801450
Michall2323
verified
rating uzivatele
29. 5. 2018 08:42:38
Dobrý den, náš eshop má většinou proměnlivý konverzní poměr který pravidelně měříme v nástroji Google Analytics. Některé výrobky mají vyšší poměr, nekteré menší, ale zpravidla se na stránce pohybuje v rozmezí 3 - 5%. V poslední době pracujeme na zvyšování zákaznické zkušenosti, informovanosti a konv. poměr se viditelně zvyšuje. Podle mého názoru jsou ale výchylky se kterými nemůžete nic dělat, např. KVALITA VÝROBKU, AKTUÁLNÍ POPTÁVKA PO NĚM NA TRHU atd. Všechny tyto faktory ovlivňují aktuální výši konverzního poměru. Nám se konv. poměr zvýšil tím , že jsme začali komunikovat se zákazníkem, přidali jsme SMS bránu, tím zvýšili informovanost a jde to nahoru. Dneska víme že na naší stránce www.tovary.cz když přijde 100 relevantních návštěvníků, je velká pravděpodobnost že 3 - 5 z nich uzavře objednávku
29. 5. 2018 08:42:38
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-mate-konverzni-pomer-eshopu-pochlubte-se#reply801449
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
29. 5. 2018 08:57:53
To nic neznamená, raději dám přednost konverznímu poměru 1%, půl procenta, nebo desetině, ale s průměrnou objednávkou 20tis, než na čem tu tady většinou fungujeme.
29. 5. 2018 08:57:53
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-mate-konverzni-pomer-eshopu-pochlubte-se#reply801448
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit