Zadejte hledaný výraz...

Jaký komunikační kanál s klienty?

Zdeněk
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
2. 8. 2019 07:07:15
Jaký používáte komunikační kanál s klienty na eshopech? Máme smartsupp, bohužel neustále zdražování a vlastně i to že funkce, které mají jsou pro nás k ničemu jako např video (kterého na našem tarifu může být jen 1000 záznamů, pak se přestane natáčet) mě malinko utvrzuje v tom, že smartsupp nebude tou pravou volbou pro eshop.. Máte nějaká tip, co je vhodné použít jako komunikační modul na eshop pro klienty?
2. 8. 2019 07:07:15
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-komunikacni-kanal-s-klienty#reply1410680
Jirka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
3. 8. 2019 18:06:06
Foxydesk, je za jednorázový poplatek 1500,- ale zase nemá tolik funkcí jako smatsupp, vlastně nemá žádné funkce, jenom odepisování na zprávy
3. 8. 2019 18:06:06
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-komunikacni-kanal-s-klienty#reply1410679
Zdeněk
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
8. 8. 2019 11:20:32
Právě nemá jediná vvýhod je ž je umístěn u klienta (u nás) na serveru a ne na cizím hostingu jako cloud.řešení;)
8. 8. 2019 11:20:32
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-komunikacni-kanal-s-klienty#reply1410678
Facebook messenger ??? Mě funguje hodně dobře...
12. 8. 2019 10:42:33
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-komunikacni-kanal-s-klienty#reply1410677
marlo
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
13. 8. 2019 20:24:18
mne uz roky vyhovuje tento https://www.liveagent.com/sk/
13. 8. 2019 20:24:18
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-komunikacni-kanal-s-klienty#reply1410676
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit