Zadejte hledaný výraz...

Jaký je reálný poměr návštěv vs. objednávek?

saolin
verified
rating uzivatele
13. 1. 2016 07:05:52
Ahoj,
zajímalo by mě srovnání jednotlivých odvětví z hlediska poměru návštěvnosti eshopu vs. počet objednávek a jak se to mění dle investic do reklam.
Dále také co se dá považovat za úspěch. Např. 1000 unikátních návštěv a 10 objednávek. Je to málo nebo moc?
Děkuji všem za jejich reakce, názory a zkušenosti.
F.
13. 1. 2016 07:05:52
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-je-realny-pomer-navstev-vs-objednavek/#reply1165534
Konverzní poměr bývá od 0 do desítek procent, nelze říci co je dobré a co je špatné. Liší se to napříč obory, velký vliv má síla brendu a důvěryhodnost, záleží jak moc cílený trafik posíláte na eshop apod.
13. 1. 2016 07:45:26
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-je-realny-pomer-navstev-vs-objednavek/#reply1165533
saolin
verified
rating uzivatele
13. 1. 2016 07:57:29
Napsal Radek O.;1256164
Konverzní poměr bývá od 0 do desítek procent, nelze říci co je dobré a co je špatné. Liší se to napříč obory, velký vliv má síla brendu a důvěryhodnost, záleží jak moc cílený trafik posíláte na eshop apod.
Děkuji za reakci.
Chápu, že je to proměnlivá hodnota ale nějaký klíč by na to měl být. Jinak se těžko bude hodnotit jak si daný eshop stojí... a těžko se bude posuzovat i úspěšnost PPC atd.
13. 1. 2016 07:57:29
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-je-realny-pomer-navstev-vs-objednavek/#reply1165532
hor
verified
rating uzivatele
13. 1. 2016 07:58:11
10 objednávek z 1000 návštěv je běžné u všech moznych, jak to říci, "nespecializovanych" shopů.... Není to super, ale je to obvyklé.
"Specializovanym" mám na myslí například (plác) - "prodej šroubů".... Tam se asi nikdo pro zábavu chodit koukat nebude a tam je pak 1% hodně smutné. Naopak u nějakých například dárků či módy, kam chodí lidí jen tak na kukačku, to zlé není.
Takže ono záleží, o co jde.
13. 1. 2016 07:58:11
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-je-realny-pomer-navstev-vs-objednavek/#reply1165531
AK47
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
13. 1. 2016 08:00:07
Napsal saolin;1256159
Dále také co se dá považovat za úspěch. Např. 1000 unikátních návštěv a 10 objednávek. Je to málo nebo moc?
Ak predávaš tovary alebo služby nízkej hodnoty a s minimálnym ziskom, potom to nie je žiadna výhra.
Ale ak ponúkaš napríklad let stíhačkou, kde máš zisk 10000, a konverzný pomer tvojho webu je 1%, tak je to slušné.
Napsal saolin;1256168
...ale nějaký klíč by na to měl být. Jinak se těžko bude hodnotit jak si daný eshop stojí...
Kľúčom sú hospodárske výsledky (zisk - strata), z nich je jasné či sa to oplatí alebo neoplatí robiť.
13. 1. 2016 08:00:07
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-je-realny-pomer-navstev-vs-objednavek/#reply1165530
saolin
verified
rating uzivatele
13. 1. 2016 08:08:57
Napsal hor;1256169
10 objednávek z 1000 návštěv je běžné u všech moznych, jak to říci, "nespecializovanych" shopů.... Není to super, ale je to obvyklé.
"Specializovanym" mám na myslí například (plác) - "prodej šroubů".... Tam se asi nikdo pro zábavu chodit koukat nebude a tam je pak 1% hodně smutné. Naopak u nějakých například dárků či módy, kam chodí lidí jen tak na kukačku, to zlé není.
Takže ono záleží, o co jde.
Takže např. u obchodu s módou a minimálních investicích do reklam je poměr 1000 / 10 úspěch :-)
13. 1. 2016 08:08:57
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-je-realny-pomer-navstev-vs-objednavek/#reply1165529
Napsal saolin;1256168
Děkuji za reakci.
Chápu, že je to proměnlivá hodnota ale nějaký klíč by na to měl být. Jinak se těžko bude hodnotit jak si daný eshop stojí... a těžko se bude posuzovat i úspěšnost PPC atd.
uspesnost PPC vyhodnotite tim, zda vam vydelavaji nebo ne. Ne srovnanim s jinym eshopem. Neexistuje proste nejaka hodnota konverzniho pomeru, ktera by byla normalni nebo nejake prumerna a vuci niz by se slo divat, zda jsem pod ci nad. Zadny klic proste neni. Obecne lze rici, ze nektere zdroje vykazuji vyssi konverzni pomer, nez jine. Displej kampane mivaji treba nizsi, nez treba porovnavace apod. ale zda je to 1 % nebo 5 % to rici nejde.
My maze konverzni pomer u zdroju s nejakym vyssim zastoupenim na poctu konverzi od 0,5 do cca 15 % mimo sezonu, v sezone to roste i dvojnasobne. Celkovy prumer je okolo 6 %.
13. 1. 2016 08:37:48
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-je-realny-pomer-navstev-vs-objednavek/#reply1165528
To je podobny dotaz jako posledne "kolik ma byt zisk po roce eshopu". Zalezi na zdroji navstevnosti, prehlednosti eshopu, jeho duveryhodnosti, znacce, znamosti, sortimentu, unikatnosti a dalsich faktorech.
13. 1. 2016 09:15:00
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-je-realny-pomer-navstev-vs-objednavek/#reply1165527
Z 1000 lidí není problém mít 100 objednávek, ale hrozně záleží na tomto (podle pořadí vidím i prioritu)
1. co prodáváte
2. komu to nabízíte
3. jak to nabízíte
4. kde to nabízíte
13. 1. 2016 09:46:28
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-je-realny-pomer-navstev-vs-objednavek/#reply1165526
Standa63
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
13. 1. 2016 22:44:19
Důležité je odkud lidi přijdou. Přijdou-li přes vyhledávač nebo napřímo (doporučení, anebo již předtím nakoupili), bude konverzní poměr vyšší, než-li se tam lidi "naženou" např. pomocí reklamní kampaně.
Pokud v prvním případě např. nakoupí 10 lidí ze 100 návštěv, ale mám nízkou návštěvnost, a já si usmyslím, že návštěvnost zvýším a tím zvýším i prodej, tak to tak nefunguje, ta přímá úměra tam vůbec není. Uděllám např. na nějaké serveru reklamní kampaň (PR článek, soutěž, apod.) a z té kampaně přijde např. za den 2000 lidí, ale z těch 2000 nakoupí třeba jen jeden. :-D
13. 1. 2016 22:44:19
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-je-realny-pomer-navstev-vs-objednavek/#reply1165525
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit