Zadejte hledaný výraz...

Jaký CRM pro je vhodný pro odbavování emailů a interních úkolů pro pracovníky?

spion
verified
rating uzivatele
19. 1. 2016 12:34:28
Dobrý den,
prosím o radu jaký CRM systém je vhodný pro odbavování emailů a interních úkolů pro pracovníky.
Potřebuji:
1) kalendář
2) úkolovník se stavy a upomínkami
3) adresář
4) automatické vytváření ticketů z přijatých emailů
Děkuji za radu
19. 1. 2016 12:34:28
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-crm-pro-je-vhodny-pro-odbavovani-emailu-a-internich-ukolu-pro-pracovniky#reply1167366
Pavel Frcek
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
19. 1. 2016 13:30:40
Možná Zendesk?
19. 1. 2016 13:30:40
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-crm-pro-je-vhodny-pro-odbavovani-emailu-a-internich-ukolu-pro-pracovniky#reply1167365
Marie Vyležíková
verified
rating uzivatele
21. 1. 2016 08:48:39
Dobrý den,
já pracuju v RAYNETu a jako CRM používáme náš nástroj. Denně pracujeme s kalendářem, adresářem, kde evidujeme veškerou komunikaci s klienty - https://raynet.cz/ukolovani-planovani-kalendar.html . Mimo to nám klienti píší dotazy přes Zendesk, kde automaticky vznikají tickety z jednotlivých e-mailových dotazů. Součástí Zendesku je i Zopim (obě aplikace jsou integrované), který používáme pro chatování. Jsou to nástroje vhodné pro zákaznickou podporu.
Kdyby vám nevyhovovaly úkoly v RAYNETu, tak jako task manager bych doporučila Trello https://trello.com/, který jsme začali v poslední době hodně používat. Ze zahraničních CRM bych doporučila např. ZOHO CRM.
21. 1. 2016 08:48:39
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-crm-pro-je-vhodny-pro-odbavovani-emailu-a-internich-ukolu-pro-pracovniky#reply1167364
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit